abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148775269

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
pi_148775289
Oh daar heb ik niet zo veel last van Feebs. Vind het allebei niet bezwaarlijk.
pi_148775294
Alles aan vrouwen is beter dan aan mannen. Ik denk dat ik maar weer lesbisch moet worden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 17 januari 2015 @ 14:32:32 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148775461
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Alles aan vrouwen is beter dan aan mannen. Ik denk dat ik maar weer lesbisch moet worden
Lichamelijk ja. Op elk ander gebied zijn mannen natuurlijk gewoon de bom en in alles beter dan vrouwen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_148775470
Maarmaar. Piemels! O+
pi_148775486
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:32 schreef Silenus het volgende:

[..]

Lichamelijk ja. Op elk ander gebied zijn mannen natuurlijk gewoon de bom en in alles beter dan vrouwen.
je bedoelt hun emotionele toegankelijkheid en zo? :P

Maar oke dan mogen mannen mijn computer fixen etc en dan doe ik het lichamelijke wel met een vrouw
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148775571
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:32 schreef Silenus het volgende:
Neger pls :')

Mannen zijn door God ontworpen als demo/dummie. Alle onderdelen die problemen opleveren zijn bij de vrouw weggelaten.

Neem een rib uit de man en begin opnieuw.

Vrouwen zijn dus net zoals mannen, maar dan een 2.0, betere versie.
pi_148775597
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:39 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mannen zijn door God ontworpen als demo/dummie. Alle onderdelen die problemen opleveren zijn bij de vrouw weggelaten.

Verklaar het onvermogen om mascara op te doen met je mond dicht dan.
pi_148775849
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Verklaar waarom ik dat onvermogen blijkbaar niet heb? (ok, ik kan ook mascara op mn blinde oog doen zonder mn oog lek te prikken :') )

Ik heb zomaar het gevoel dat mijn eerste 2 dates op niks uit gaan lopen. Datum moest nog geprikt worden, maar iets met radiostilte. Heb sinds een paar dagen wel een fullmembership op pepper... wat een verschil met een gratis dating-website zeg.
pi_148776027
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:39 schreef Weissman het volgende:

[..]

Tot je zwanger raakt. ;(
pi_148782677
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:53 schreef douche-eendje het volgende:

Heb sinds een paar dagen wel een fullmembership op pepper... wat een verschil met een gratis dating-website zeg.
Waarin zit het verschil dan precies? en wat zijn de kosten daar?
  zaterdag 17 januari 2015 @ 21:42:35 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148788727
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon raar, want is totaal nie moeilijk :{w
pi_148789765
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:57 schreef Feddd het volgende:

[..]

Waarin zit het verschil dan precies? en wat zijn de kosten daar?
Het lijkt wel alsof er makkelijker/anders contact gelegd word via berichten. Je kunt je profiel vullen met foto's en filmpjes van dingen die jou interesseren. Kosten is afhankelijk van hoe lang je een fullmembership afsluit, maar je kunt als gratis lid wel een profiel aanmaken en even rondkijken. Berichten sturen&chat kan niet, wel likes van/naar andere profielen.
pi_148790129
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:07 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof er makkelijker/anders contact gelegd word via berichten. Je kunt je profiel vullen met foto's en filmpjes van dingen die jou interesseren. Kosten is afhankelijk van hoe lang je een fullmembership afsluit, maar je kunt als gratis lid wel een profiel aanmaken en even rondkijken. Berichten sturen&chat kan niet, wel likes van/naar andere profielen.
Ik had me namelijk een paar maanden geleden aangemeld op Parship, in eerste instantie gratis en toen een paar gratis dagen premium abonnement.
In die paar dagen met een meisje contact gehad en wat leuke berichten op en neer.
Gratis periode was voorbij en ik kon niet meer bij de berichten en niks meer terug sturen.

Abonnement daar is behoorlijk duur en meteen voor een langere periode, dus mijn ervaring met die sites is nou niet echt positief.
Ik heb wel gemerkt dat je bijna niks kunt als je niet betaald.
  maandag 19 januari 2015 @ 11:05:15 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148833706
Nouja, kort dateverhaal dan maar:

Gister op date geweest met een afrikaanse jongen die ik tegenkwam in de trein onlangs. Zijn wat wezen drinken in een kroegje. Opzich wel aardige jongen, maar toch een kleine taalbarierre en hij leek niet heel geintresseerd te zijn (wel veel vragen stellen, maar niet echt luisteren naar de antwoorden :') )
Verder ging hij er al vanuit dat hij kon blijven slapen, maar dat ging natuurlijk niet door, dus hem weer op de trein naar Rotterdam gezet
:+
pi_148833806
Zeg nou niet dat je hem in de trein hebt te leren kennen, dan gaat deezertje weer los. Arme vrouwen op zijn traject... :P

Jammer dat het niks was

Mijn idee om een rebound op te doen in de kroeg ging ook niet. Vanavond maar op nieuw proberen :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 19 januari 2015 @ 11:13:02 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148833958
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg nou niet dat je hem in de trein hebt te leren kennen, dan gaat deezertje weer los. Arme vrouwen op zijn traject... :P

Jammer dat het niks was

Yup in de trein leren kennen, zij liepen door de trein en ik stapte de trein in. Eig zat ik te wachten totdat ze een keuze tussen boven/onderste treinstel zouden kiezen, zodat ik de andere kon pakken. Maar we raakten aan de praat (allebei wat gedronken, dat maakte wel verschil, anders had ik het niet gedaan)

Zn vriend of neef die mee was zei onlangs nog: "ja m'n weekend was beter geweest als ik jou weer eens kon zien"

tja.. daar droog ik instant van op :')
pi_148834060
Ik heb morgen een eerste date. Speeddate, Paiq. We gaan wat drinken in haar stad.
  maandag 19 januari 2015 @ 11:16:33 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148834075
Ik ga morgenavond dus toch speeddaten :') Tja.. gratizzzz :+

Succes weiss :*
pi_148834089
Thanx Cue, jij ook :*
pi_148834154
Ik wil ook weer daten. Mijn tindercontacten laten niets van zich horen.
  maandag 19 januari 2015 @ 11:23:32 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148834229
quote:
9s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
En andere datingsites?
pi_148834245
quote:
9s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:20 schreef KomtTijd... het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148835556
quote:
_O-
  maandag 19 januari 2015 @ 14:52:11 #25
416931 yats
(non) Average Joe
pi_148840619
quote:

Jammer dat het niks was

Mijn idee om een rebound op te doen in de kroeg ging ook niet. Vanavond maar op nieuw proberen :P
_O- Ik vraag me nog steeds af hoe hij in de trein zit. Zo lastig is het toch niet om in de trein een normaal gesprek te voeren?

quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:15 schreef Weissman het volgende:
Ik heb morgen een eerste date. Speeddate, Paiq. We gaan wat drinken in haar stad.
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga morgenavond dus toch speeddaten :') Tja.. gratizzzz :+

Succes weiss :*
Succes beiden
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')