Yats doe eens niet zo serieus.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben gisteren verhuisd.
Maar nee fas, voorlopig niet. Sowieso eerst maar afwachten waar het heen gaat, of er wederzijdse kriebels komen etc. Voorlopig ben ik gewoon nog vrijgezel.

Voel je al iets opkomen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben gisteren verhuisd.
Maar nee fas, voorlopig niet. Sowieso eerst maar afwachten waar het heen gaat, of er wederzijdse kriebels komen etc. Voorlopig ben ik gewoon nog vrijgezel.

Eerst mezelf thuis voelen hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En anderen zijn daar niet welkom?

quote:

Hehe, matig diepe perineumwond.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:16 schreef Fascination het volgende:
Loka:
KLB / opeens een realisatie over sexuele innuendo..

Wat bedoel je met dat eerste?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, matig diepe perineumwond.
Ik waardeer zijn proza.

Ik moest een beetje lachen om het taalgebruikquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat eerste?

Oh, dat las ik nu pas.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen om het taalgebruik

Zo lam?quote:

is maar 2 cm boven de grensquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:49 schreef xFriendx het volgende:
1.78 is toch ook weer niet zo klein?

Voor mij is toch iedereen groot dus ik hoef daar niet op te letten :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Mijn grens, maar geloof dat ik die lichtelijk heb laten vervagen onlangs...

Elke ochtend voel ik iets opkomen.quote:

Ouderdom + korte nachtenquote:

Nee toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:33 schreef Evie het volgende:
[..]

Juristen onderling zijn altijd serieus toch? Of vergis ik me daarin?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Yats doe eens niet zo serieus.

Je bent toch niet je standaarden naar beneden aan het bijstellen he?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:33 schreef Evie het volgende:

quote:
Nee omhoog..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent toch niet je standaarden naar beneden aan het bijstellen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |