Baaj is een lekkere vent, dus ik ga hem hosselenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit lijkt me inderdaad de meest waarschijnlijke verklaring.
Denk dat jij een beetje te oud bent voor BG.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Baaj is een lekkere vent, dus ik ga hem hosselen
Je kwetst mequote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk dat jij een beetje te oud bent voor BG.
Sorry, proberen mag natuurlijk altijd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je kwetst me
Ik heb ook gevoel he
Wel zorgen dat hij je niet na een beetje gamen weer buiten de deur zet dan. Gewoon over de bank vouwen die man.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Baaj is een lekkere vent, dus ik ga hem hosselen
alleen als hij een mooie penis heeft, niet zon kleine met van die vlekken erop en besneden enzo.. bah.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:19 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wel zorgen dat hij je niet na een beetje gamen weer buiten de deur zet dan. Gewoon over de bank vouwen die man.
Volblaffen met oudemannenkwarkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:19 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wel zorgen dat hij je niet na een beetje gamen weer buiten de deur zet dan. Gewoon over de bank vouwen die man.
Zie DMquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
alleen als hij een mooie penis heeft, niet zon kleine met van die vlekken erop en besneden enzo.. bah.
piemolpic schrijven is niet hetzelfde als piemol laten zien.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
piemolpic schrijven is niet hetzelfde als piemol laten zien.
Niet zeuren, gewoon neuken jullie.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
piemolpic schrijven is niet hetzelfde als piemol laten zien.
ik keek in je fobo en je bent niet mijn type, te gabberig.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik keek in je fobo en je bent niet mijn type, te gabberig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |