Watquote:
Speciaal voor jou.quote:
Goede taal, dat Somalisch.quote:
Ook honger door TTquote:
Ik zit in de trein, geen enkel voedsel in de nabije omgevingquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook honger door TT
Nu wil ik sushi maar dat heb ik niet
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:54 schreef Dqod het volgende:
Ook honger door TT
Nu wil ik sushi maar dat heb ik niet
Laten we elkander omarmen. Je mag uithuilen op m'n schouderquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit in de trein, geen enkel voedsel in de nabije omgeving
Uiteraard, als echte jongedames onder elkaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker geroddeld gisteravond?
Lief ditquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laten we elkander omarmen. Je mag uithuilen op m'n schouder![]()
Soms ben ik dat welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uiteraard, als echte jongedames onder elkaar.
[..]
Lief dit
Mogguhquote:
JB!quote:
Wel relaxed, enigszinsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet net wakker, maar wel lang in bed gelegen. Weinig geslapen.
Hoe is het met jullie allen?
Dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet net wakker, maar wel lang in bed gelegen. Weinig geslapen.
Hoe is het met jullie allen?
Zou taco's voor je regelen, nopun :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel jammer.
En oke, maar wel belast met verlangens naar voedsel en genegenheid :$
Voedselquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel jammer.
En oke, maar wel belast met verlangens naar voedsel en genegenheid :$
Kom brengenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:17 schreef Dqod het volgende:
Waarom zeg ik dit nou. Nu heb ik daar zin in
Ook relaxedquote:
Zou ze aannemen, ze in mijn mond stoppen, en je er knuffels voor teruggeven :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou taco's voor je regelen, nopun :$
Dan moet ik productief doen. Dat mag ik niet van mijn geloofquote:
ik heb ook geen leven kennelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:12 schreef Dqod het volgende:
Wel rustig hier. Volgens mij ben ik de enige zonder leven
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Voedselnu ook heel veel zin in. Ga eerst even douchen en dan wat lekkers halen. Heb overdosis genegenheid gehad :$
Zou aanvaarden en een glaasje wijn of thee inschenken uit dankbaarheid :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou ze aannemen, ze in mijn mond stoppen, en je er knuffels voor teruggeven :$
Gelukkig hebben we elkaarquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb ook geen leven kennelijk.
Zit te twijfelen om n nieuwe kleurplaten te beginnen
dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we elkaar
Waarom twijfelen? Gewoon lekker doen, het is tenslotte een vrije dag waarop je moet doen waar je zin in hebt
Ik zit een hele zak chips leeg te bingen. Er komt een dag dat ik echt dik ga worden door dit soort fratsen, Jbquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb géén zin in eten, net n koek op en nu aan de thee
Shalomquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet ik productief doen. Dat mag ik niet van mijn geloof
Nohquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is ook weer waar![]()
Ik heb alleen niet genoeg kleurtjes eigenlijk
Nee, nee. Dqodisme.quote:
heb ik soms ook last vanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zit een hele zak chips leeg te bingen. Er komt een dag dat ik echt dik ga worden door dit soort fratsen, Jb
Leven gaat niet over rozenquote:
Ik interpreteerde de titel heel anders. Erg verwarrendquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:45 schreef Fascination het volgende:
LIF / Tips om er langer uit te zien als man
Beter omarmt ie gewoon zijn manletness.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:45 schreef Fascination het volgende:
Ik las het ook eerst als "tips om er meer als man uit te zien".quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik interpreteerde de titel heel anders. Erg verwarrend
Ik mis de: "Wat vinden jullie hiervan?"quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:45 schreef Fascination het volgende:
Ja zoiets, in die richting ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik las het ook eerst als "tips om er meer als man uit te zien".
Ik voorkom dat je een volle kaart krijgt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik mis de: "Wat vinden jullie hiervan?"
Wie wie wie?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:51 schreef Dqod het volgende:
Zit je oude berichten terug te lezen van/naar personen waar je geen contact meer mee hebt
So awkward en inhoudsloos
Ik had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik interpreteerde de titel heel anders. Erg verwarrend
Nee, vind ik ook niet. Al ben ik zelf een lang iemand, 1.78 is een normale lengte.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:49 schreef xFriendx het volgende:
1.78 is toch ook weer niet zo klein?
Nee, niet op de seksuele manierquote:
Hoe dan?! Hé?! Hoe dan?!quote:
Wie ben jij? En waarom reageer je twee keer op die post?quote:
Dit, dus denk dat hij het probleem groter maakt (of in dit geval kleiner) dan het is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook niet. Al ben ik zelf een lang iemand, 1.78 is een normale lengte.
Of hij is vroeger gepest omdat hij zo mini was.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit, dus denk dat hij het probleem groter maakt (of in dit geval kleiner) dan het is.
Er zijn wel bepaalde ingrepen. Benen oprekken en zo. Maar dat scheelt dan een keer een paar cm.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of hij is vroeger gepest omdat hij zo mini was.
Serieus, je lengte kun je niet veranderen. Althans niet dat ik zo weet. Dus leer er maar mee leven, dat moeten andere mensen ook.
Weenie hoor :$quote:
jawel, maar daarbij loop ik t risico dat ze ineens op zijn en ik die kleur niet meer kan gebruikenquote:
Ja da's mooi bagger. En nu?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jawel, maar daarbij loop ik t risico dat ze ineens op zijn en ik die kleur niet meer kan gebruiken [ afbeelding ]
And there is the problemquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weenie hoor :$
Vraag het me wanneer ik nuchter ben :$
Meer een slok op een borrel dus. Tenzij je precies 1.80 wil zijn, dan kan je het doenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn wel bepaalde ingrepen. Benen oprekken en zo. Maar dat scheelt dan een keer een paar cm.
Geen problemen met lekker lam op de bank hangen, chips eten en af en toe eens pissenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
And there is the problem
[..]
Meer een slok op een borrel dus. Tenzij je precies 1.80 wil zijn, dan kan je het doen
Holy fuckquote:
Lucky you. Ik hoop dat deze week ergens ook te kunnen zeggenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Voedselnu ook heel veel zin in. Ga eerst even douchen en dan wat lekkers halen. Heb overdosis genegenheid gehad :$
Ligt het aan mij dat ik deze niet snap?quote:
...W...T...F.quote:
Samen een nestje bouwenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik deze niet snap?
Royquote:
Nee hoor. Was een referentie naar mijn haar. Ziet er momenteel uit als een vogelnest.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik deze niet snap?
Oh. Ik dacht ook dat je een liefdesnest bedoeldequote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor. Was een referentie naar mijn haar. Ziet er momenteel uit als een vogelnest.
Leugenaar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht ook dat je een liefdesnest bedoelde
Moet toch haast nep zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ten eerste al het maken van zo'n foto.![]()
En dan ook nog uploaden en jezelf er niet afshoppen.
Ach, als het maar leuk was toch? Iedereen heeft weleens dat meegemaakt denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor. Was een referentie naar mijn haar. Ziet er momenteel uit als een vogelnest.
Het voorjaar komt eraan en vrijwel iedereen hier gaat daten/nestjes bouwen?quote:
Woon je al bijna samen met je date?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Het voorjaar komt eraan en vrijwel iedereen hier gaat daten/nestjes bouwen?
Het is nog te vroeg voor lentekriebels.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ze is al zwanger toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Woon je al bijna samen met je date?
Jeetje, zal yats jr. net zo'n moeite krijgen met spelling als vaderlief.quote:
Nee hoor. Nest voor mezelf eerst.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
En anderen zijn daar niet welkom?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor. Nest voor mezelf eerst.
Was je auto stuk ofzo?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:47 schreef 2Happy4U het volgende:
Bus gehaald om de film van 4 uur te halen.#renleef
Ben bij Fera. We werden afgeleid en dachten dat we de bus niet meer zouden halen.quote:
Ik ben gisteren verhuisd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Woon je al bijna samen met je date?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |