quote:
Ben je nu nog steeds zo begripvol?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
je bent gek.
ze bespreek haar relatie met vriendinnen. zoals bijna elke vrouw dat doet.
Maar bespreekt ze haar relatie met een kerel dan is het emotioneel vreemdgaan en is ze een hoer.
Ze mag het doen maar om het te bespreken met een 'willekeurige' man of vrouw in plaats van je vriend is ook triest tegenover haar vriend.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Oh je mag je relatie problemen wel bespreken met date-materiaal.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* oneindig.
Ach joh ze snapt niet eens wat stijlfiguren zijn, verwacht er maar dus niet veel van.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Ben je nu nog steeds zo begripvol?
Je hebt wel frustraties op die zolderkamer van je, he?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ach joh ze snapt niet eens wat stijlfiguren zijn, verwacht er maar dus niet veel van.
Het boeit me niet. Het zijn pubers. Relaties gaan uit. Ik hoop dat ze op korte termijn kapt met haar huidige puber. Shit happens.quote:[b]Op zondag 18 januari 2015 16:45 schreef Scorpie het volgende:[/
Ben je nu nog steeds zo begripvol?
Um ik ben niet degene die hier kwam met het feit dat ik een cursus begrijpend lezen moest nemen, terwijl ik zelf niet eens weet wat stijlfiguren zijn. Dat jij niet snapt dat dit ironisch is als de ik weet niet wat zegt wel genoegquote:Op zondag 18 januari 2015 16:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je hebt wel frustraties op die zolderkamer van je, he?
Daten? Leren kennen? Is dat hoe jullie het tegenwoordig noemen. Zeg maar gewoon neuken hoor, iedereen hier weet al waar je mee bezig bent.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef Saarie het volgende:
Ja kom op zeg, er wordt van alles aangedikt en erbij verzonnen. Ik weet niet of ik een relatie met hem wil, maar ik wil hem zeker wel leren kennen! En ik bespreek niet alles met hem, maar hij weet toevallig dat ik er heel erg mee zit dat ik twijfel aan mijn relatie. Dat weten "jullie" ook. En mijn vriendinnen ook.
Dat jij niet snapt dat ik dat wel snap is veel triester.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:49 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Um ik ben niet degene die hier kwam met het feit dat ik een cursus begrijpend lezen moest nemen, terwijl ik zelf niet eens weet wat stijlfiguren zijn. Dat jij niet snapt dat dit ironisch is als de ik weet niet wat zegt wel genoeg.
Daar zijn we allebei niet mee bezig.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:49 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Daten? Leren kennen? Is dat hoe jullie het tegenwoordig noemen. Zeg maar gewoon neuken hoor, iedereen hier weet al waar je mee bezig bent.
Correctie.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:51 schreef Saarie het volgende:
[..]
Daar zijn we allebei nog niet mee bezig.
Of ben ik nou gek was bedoelt als een overduidelijk retorische vraag ook wel bekend als een stijlfiguur. Oftewel je snapt het blijkbaar niet zo goed, tenzij je nu gewoon ene slechte troll bent.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat jij niet snapt dat ik dat wel snap is veel triester.
Het probleem is dat je continu van gevoel lijkt te veranderen en dat je instinct een beetje defect lijkt te zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef Saarie het volgende:
Ja kom op zeg, er wordt van alles aangedikt en erbij verzonnen. Ik weet niet of ik een relatie met hem wil, maar ik wil hem zeker wel leren kennen! En ik bespreek niet alles met hem, maar hij weet toevallig dat ik er heel erg mee zit dat ik twijfel aan mijn relatie. Dat weten "jullie" ook. En mijn vriendinnen ook.
quote:Maar ik heb zoiets van: mijn vriend is altijd van mening dat jongens meer van mij willen, terwijl ik zoiets heb van: ik kan goed bevriend zijn met iemand van het andere geslacht en al zou iemand meer willen, ik wil niet meer want ik heb mijn vriend waar ik gek op ben. Dus wat maakt het uit? Ik weet zeker dat ik niks verkeerd doe en ik denk eigenlijk ook niet dat die jongen op mij valt. Dat merkte ik niet toen ik bij hem was.
quote:Ja dat is waar maar ik denk dat ik altijd goed aanvoel als iemand meer wil en dat heb ik echt niet bij hem.
Je bent gek op je vriend. Je denkt zeker te weten dat je bijleraar niet op jou valt en 2 weken later is het niet meer leuk met je vriend en blijkt de bijleraar wel op je te vallen. Ga gewoon lekker een tijdje single zin. Seriously.quote:we hadden gewoon contact (en dat moet kunnen vind ik) en zo kwam ik erachter dat ik hem wel heel leuk vind. Hij vindt mij ook leuk.
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:40 schreef Saarie het volgende:
[..]
Niet, maar dat heb ik al vaak uitgelegd.
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef Saarie het volgende:
quote:toe·val·lig (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
bij toeval, onverwachts
2
wel degelijk: toevallig ben ik wel de baas hier
Dikke tering zeg. Nou ja, je bent nog jong. Misschien komt het nog door je leeftijd dat je er zo kinderachtig mee om gaat.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef Saarie het volgende:
Wat is er niet berekend aan eerst willen weten of die nieuwe jij ook ziet zitten voor je je huidige relatie eens uit maakt?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:51 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik heb nooit behoefte aan aandacht hoor, kap het meestal af. Maar deze jongen is anders. Nu word ik afgeschilderd alsof ik berekend te werk ben gegaan.
Het leven is soms hard.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:10 schreef Saarie het volgende:
Wat een gezeur zeg, ik kwam hier voor een soort van steun in de rug. Niet om uitgekafferd te worden met wat ik zogenaamd allemaal fout doe.
Als jij bewust fout handelt dan vind jij dat we je maar moeten steunen.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:10 schreef Saarie het volgende:
Wat een gezeur zeg, ik kwam hier voor een soort van steun in de rug. Niet om uitgekafferd te worden met wat ik zogenaamd allemaal fout doe.
Steunen zijn er alleen voor mensen die iets overkomt. Meestal niet voor degene die probeert de steun weg te schoppen.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:10 schreef Saarie het volgende:
Het zou ergens nog te begrijpen zijn als je wel of niet uitmaken je enige keuze zou zijn. Dat is het echter niet. Eerder postte je dat je gevoelens zich niet laten sturen, maar op je 18e mag je toch wel verwachten dat je enige vorm van normen en waarden hebt mee gekregen om te beslissen hoe je met die gevoelens omgaat.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:59 schreef Saarie het volgende:
[..]
ik ben niet verliefd, ik vind hem heel erg leuk. Ik wil het niet uitmaken omdat ik niet weet of ik te snel beslissingen maak.
Jij komt hier niet voor steun, anders had je de (terechte) kritiek wel gewaardeerd. Jij komt hier dus puur hopend dat mensen met je instemmen.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:10 schreef Saarie het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2015 17:10 schreef Saarie het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |