Het is toch echt gewoon wat die woorden betekenen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:49 schreef Saarie het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar daar denk ik echt anders over! Het enige wat wel zo is, is dat ik zo snel mogelijk eerlijk moet zeggen tegen hem dat ik niet meer verder wil.
Waarom ? Je geeft zelf al aan dat je wil overstappen, waar denk je dan nog over na?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:50 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ja daar denk ik over na.. En zeker niet via whatsapp nee
Uiteraard want erkennen dat je emotioneel vreemdgaat betekent dat je best een kutwijf bent.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:49 schreef Saarie het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar daar denk ik echt anders over! Het enige wat wel zo is, is dat ik zo snel mogelijk eerlijk moet zeggen tegen hem dat ik niet meer verder wil.
Ik zou het anders kunnen verwoorden maar het komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Wees zelf ook een beetje fatsoenlijk, zeg.
Ik heb nooit behoefte aan aandacht hoor, kap het meestal af. Maar deze jongen is anders. Nu word ik afgeschilderd alsof ik berekend te werk ben gegaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk het is allemaal zijn fout.
Als je een greintje fatsoen zou hebben zou je niet afgesproken hebben, maar al die aandacht vind je maar al te geil. En verder doe die jongen een plezier en maak het vanavond uit.
Dergelijke topics schieten de laatste dagen als paddenstoelen uit de grond. Ik vermoed gewoon een mannelijke troll die vrouwenhaat onder Fok!ers wilt aanwakkeren.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:50 schreef probeer het volgende:
TS is de reden dat er soms van die 'Alle vrouwen zijn [vul iets negatiefs in] ..' topics opduiken.
berekenend, hmmquote:Op zondag 18 januari 2015 14:51 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik heb nooit behoefte aan aandacht hoor, kap het meestal af. Maar deze jongen is anders. Nu word ik afgeschilderd alsof ik berekend te werk ben gegaan.
Oh god je gaat toch niet de 'deze jongen is anders' kaart spelen hè? Ultiem zwaktebod.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:51 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik heb nooit behoefte aan aandacht hoor, kap het meestal af. Maar deze jongen is anders. Nu word ik afgeschilderd alsof ik berekend te werk ben gegaan.
Ik geloof best dat je het allemaal niet zo hebt gewild.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:51 schreef Saarie het volgende:
[..]
En toch is het wel zo.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh god je gaat toch niet de 'deze jongen is anders' kaart spelen hè? Ultiem zwaktebod.
En zo zal het de volgende keer ook gaan (en ja, zolang jij ervoor kiest om weg te lopen voor je verantwoordelijkheden, je partner en alle vormen van communicatie, komt die volgende keer er geheid).quote:
Ik vind ook niet dat ik iets fout doe, behalve dat ik niet meteen eerlijk ben geweest naar mijn vriend toe door te zeggen dat ik niet meer verder wil. En ik weet niet of ik verder wil met de andere jongen, want daar is het nog veel te pril voor. En ik ga niet vreemd, ook niet emotioneel. Dat vind ik, dat vindt hij. Maar de relatie met mijn vriend is niet meer leuk.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je het allemaal niet zo hebt gewild.
Maar dat je niet in wilt zien wat je nu fout doet, maakt de kans veel groter dat dit zich in de toekomst herhaalt.
Ik ben 2,5 jaar geleden vreemd gegaan. Heb me daar best een aardige poos erg schuldig over gevoeld, tot op een punt waar ik mezelf afvroeg of ik nu een slecht mens was, of een mens wat iets slechts gedaan heeft. Heb er veel van geleerd, over mezelf, over relaties, de ander, vertrouwen, etc.
ik ben niet verliefd, ik vind hem heel erg leuk. Ik wil het niet uitmaken omdat ik niet weet of ik te snel beslissingen maak.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
berekenend, hmm
Je weet dat die ander je leuk vind, je laat je vriend dit lezen, spreekt alsnog met hem af en word verliefd op die ander en rekent het je vriend aan dat hij dit niet leuk vind, en dan wil je het niet uitmaken omdat je niet zeker weet of die ander je wel echt wil.
Op dit moment vind ik naast andere dingen wel dat je berekenend bezig bent omdat je bewust alleen in jouw richting denkt en handelt.
Dat ga je wel, hoe vaak je ook beweert van niet. Geef die discussie die je niet kan winnen gewoon op en concentreer je op het feit dat je je relatie met enige waardigheid gaat afsluiten.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:57 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat ik iets fout doe, behalve dat ik niet meteen eerlijk ben geweest naar mijn vriend toe door te zeggen dat ik niet meer verder wil. En ik weet niet of ik verder wil met de andere jongen, want daar is het nog veel te pril voor. En ik ga niet vreemd, ook niet emotioneel. Dat vind ik, dat vindt hij. Maar de relatie met mijn vriend is niet meer leuk.
Laat maar. Je leert het dus blijkbaar niet uit jezelf.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:57 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat ik iets fout doe, behalve dat ik niet meteen eerlijk ben geweest naar mijn vriend toe door te zeggen dat ik niet meer verder wil. En ik weet niet of ik verder wil met de andere jongen, want daar is het nog veel te pril voor. En ik ga niet vreemd, ook niet emotioneel. Dat vind ik, dat vindt hij. Maar de relatie met mijn vriend is niet meer leuk.
je kent mij niet, dus houd zulke vreemde uitspraken gewoon voor je.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan ben je emotioneel nog zwakker dan ik me voorstelde.
Ze zegt ook gewoon dat ze niet verkeerd bezig isquote:Op zondag 18 januari 2015 15:02 schreef Toto69 het volgende:
Waarom stoppen we hier nog moeite in mensen? Ze luistert toch niet en weet zelf alles beter. Zie maar.
Vaak genoeg herhalen dan geloof je het zelf.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:59 schreef Saarie het volgende:
[..]
ik ben niet verliefd, ik vind hem heel erg leuk. Ik wil het niet uitmaken omdat ik niet weet of ik te snel beslissingen maak.
Dit is inderdaad momenteel een verloren zaak. Ze luistert niet, of wil het gewoon niet begrijpen. Dat kan, prima, ze is ook nog maar 18. Op die leeftijd was ik ook nog een domme knul die niet veel van zijn eigen fouten begreep. Zelfreflectie is ook iets wat je moet leren.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:02 schreef Toto69 het volgende:
Waarom stoppen we hier nog moeite in mensen? Ze luistert toch niet en weet zelf alles beter. Zie maar.
2 weken geleden was je (volgens eigen zeggen....) nog stapelgek op hem.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:57 schreef Saarie het volgende:
Maar de relatie met mijn vriend is niet meer leuk.
Wij kennen jou alleen uit het forum, en krijgen een zeer slechte indruk van jou.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:03 schreef Saarie het volgende:
[..]
je kent mij niet, dus houd zulke vreemde uitspraken gewoon voor je.
Je hebt gelijk hoor. Ik weet dat ze nog jong is. We maken allemaal fouten. Maar wat je nu al stelt, het is op dit moment een verloren zaak. We kunnen dit topic vol lullen, maar we blijven alles maar herhalen en het dringt niet door. Tja, dan houdt het een keer op toch? Op een gegeven moment blijven er uitspraken als 'domme slet' over, daar wordt het niet beter van.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit is inderdaad momenteel een verloren zaak. Ze luistert niet, of wil het gewoon niet begrijpen. Dat kan, prima, ze is ook nog maar 18. Op die leeftijd was ik ook nog een domme knul die niet veel van zijn eigen fouten begreep. Zelfreflectie is ook iets wat je moet leren.
Bovendien, jij en ik weten dat de kans vrij groot is dat zoiets als dit, ook een keer bij haar gebeurt. Hopelijk ervaart ze het dan zelf, en ziet ze in hoe verkeerd dit allemaal is.
Klopt, en ik ga alleen af op wat je me vertelt. Misschien moet je daar eens wat mee doen, aangezien dit hele topic vol staat met jouw onvermogen om reflectie toe te passen op je eigen handelen. Leuk dat je dan met je kleuterschool redenaties komt als 'je kent me niet', 'zo zie ik het niet' en de klassieker 'zo ben ik niet', maar daarmee ga je het niet redden.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:03 schreef Saarie het volgende:
[..]
je kent mij niet, dus houd zulke vreemde uitspraken gewoon voor je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |