De fietsenmakerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:34 schreef Sarasi het volgende:
Is die knappe vent toevallig je bijlesleraar?
Je bent dus bang om alleen te zitten? En waarom wil die andere steeds met jou afspreken? En denk je niet dat jouw vriend jaloers wordt, ómdat jij steeds met die ander afspreekt ...?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:35 schreef Saarie het volgende:
Ik heb het gevoel nog maar een paar weken, dus ik weet niet of ik een goede keuze maak om de relatie te beëindigen. Het is misschien een fase? En ik weet ook niet zeker of de andere jongen/man mij wel leuk vindt.
Nee dat is het niet. Maar als ik ervoor kies om te stoppen met de relatie, wil ik wel echt gaan daten met de ander. Maar misschien wil hij dat niet. Mijn vriend is altijd jaloers als het op andere jongens aankomt, heel erg vermoeiend en dat maakt hem minder leuk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je bent dus bang om alleen te zitten? En waarom wil die andere steeds met jou afspreken? En denk je niet dat jouw vriend jaloers wordt, ómdat jij steeds met die ander afspreekt ...?
Ik heb 2 keer bijles van hem gehad. Nu nog contact en 1x ergens gegeten, ik ben er toch achter dat ik hem echt heel erg leuk vind en daar kan ik niks aandoen. Maar ik weet niet hoe hij erover denkt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:34 schreef Sarasi het volgende:
Is die knappe vent toevallig je bijlesleraar?
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:39 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer bijles van hem gehad. Nu nog contact en 1x ergens gegeten, ik ben er toch achter dat ik hem echt heel erg leuk vind en daar kan ik niks aandoen. Maar ik weet niet hoe hij erover denkt.
Nou nee. Ik vond hem een aardige jongen en zeker knap, maar verder niet. Alleen ik ken hem nu wat beter en hij is echt heel erg leuk en lief. En we hebben best veel overeenkomsten, dezelfde humor enzquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:41 schreef Toto69 het volgende:
![]()
dit voelde je in het vorige topic dus al van mijlenver aankomen he.
Wij zagen het allang aankomen in elk geval.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:43 schreef Saarie het volgende:
[..]
Nou nee. Ik vond hem een aardige jongen en zeker knap, maar verder niet. Alleen ik ken hem nu wat beter en hij is echt heel erg leuk en lief. En we hebben best veel overeenkomsten, dezelfde humor enz
Zo is het niet gegaan. Ik ben hem langzamerhand leuk gaan vinden en door de jaloezie van mijn vriend, vind ik mijn vriend minder leuk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:42 schreef Sarasi het volgende:
[..]Godsamme wijf, en eerst nog boos zijn dat je vriend vond dat je minder met die gast moest omgaan. Je bent oorzaak en gevolg gewoon aan het omdraaien hier. Jij had contact met een jongen die je achteraf toch echt wel leuker dan leuk vond, je vriend wordt daar (terecht!) jaloers van en dat gebruik je nu als reden om het uit te maken.
Ik zou er gewoon mee kappen als ik jou was, die gast verdient beter.
En hij heeft iets in zíjn broekje wat jij graag in jóuw broekje wil hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:43 schreef Saarie het volgende:
[..]
Nou nee. Ik vond hem een aardige jongen en zeker knap, maar verder niet. Alleen ik ken hem nu wat beter en hij is echt heel erg leuk en lief. En we hebben best veel overeenkomsten, dezelfde humor enz
Maak het nou maar uit, dit verdient je vriend niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:45 schreef Saarie het volgende:
[..]
Zo is het niet gegaan. Ik ben hem langzamerhand leuk gaan vinden en door de jaloezie van mijn vriend, vind ik mijn vriend minder leuk.
Je hebt waarschijnlijk gelijk dat ik het uit moet maken, maar dat doe ik ook niet zomaar even. Dat is ook weer moeilijk.
Ja, je hebt ook zo'n zwaar leven.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:45 schreef Saarie het volgende:
[..]
Zo is het niet gegaan. Ik ben hem langzamerhand leuk gaan vinden en door de jaloezie van mijn vriend, vind ik mijn vriend minder leuk.
Je hebt waarschijnlijk gelijk dat ik het uit moet maken, maar dat doe ik ook niet zomaar even. Dat is ook weer moeilijk.
Nee maar misschien hoort het erbij dat je soms twijfelt aan je relatie, daarom wil ik nog geen overhaaste beslissingen nemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook zo'n zwaar leven.Of je het uitmaakt met je vriend of niet zou helemaal niet moeten afhangen van die andere gozer, mens. Of je wil niet meer verder met hem, of wel. Daar hoor je geen voorwaardes aan te hangen omdat je bang bent dat je alleen over blijft.
Als je twijfelt, praat je met hem. Hij is met reden jaloers en hij weet het niet. Dat maakt jou oneerlijk en een opportunist.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:54 schreef Saarie het volgende:
[..]
Nee maar misschien hoort het erbij dat je soms twijfelt aan je relatie, daarom wil ik nog geen overhaaste beslissingen nemen.
Eerst uitvinden wat hij van je vindt. Mocht hij een relatie met je willen, dan je vriend dumpen en met hem verder gaan. Mocht hij geen interesse in je hebben dan bij je vriend blijven. Geen oude schoenen weggooien zolang je nog geen nieuwe hebt. Niet te lang wachten, anders komt je vriend er achter en dan heb je niemand meer. Succes.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:39 schreef Saarie het volgende:
Ik heb 2 keer bijles van hem gehad. Nu nog contact en 1x ergens gegeten, ik ben er toch achter dat ik hem echt heel erg leuk vind en daar kan ik niks aandoen. Maar ik weet niet hoe hij erover denkt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:25 schreef Saarie het volgende:
Hallo lezers!
Ik heb al 1 jaar een relatie met mijn vriend. Misschien hoort het erbij? Maar ik vind hem sinds een paar weken minder leuk. Hij is soms jaloers en dat maakt hem best wat onaantrekkelijker in mijn ogen. Ik wil hem niet kwijt, maar gisteren bedacht ik me dat ik afstand moet nemen van hem.
Dus dat heb ik gisteravond meteen gezegd. Ik heb tijd voor mezelf nodig zodat ik goed kan nadenken, maar hij ziet het als iets negatiefs.. Dus daar hebben we nu steeds contact over. Hij wil straks lunchen en praten, maar dat wil ik niet. Ik wil eigenlijk een pauze van hem zodat ik goed kan nadenken over wat ik precies wil. Want als ik zeg wat mij dwarszit (zijn jaloezie) dan doet hij er alsnog weinig aan.
Daar komt ook nog eens bij dat ik langzamerhand iemand anders leuk ben gaan vinden. Ik ben niet verliefd, maar ik vind de jongen heel erg aardig en leuk. Als ik hem zie word ik vrolijker en ik denk vaak aan hem. Hij is heel erg rustig en niet zo dominant als mijn vriend, maar toch wel wat volwassener. En ik vind hem heel knap, waardoor ik het toch wel fijn vind dat hij veel contact zoekt en steeds wil afspreken.
Dus dat speelt ook wel mee denk ik.. Dat er gewoon iemand anders is waar ik een beetje op val. Maar ik weet niet of hij ook op mij valt of dat hij uit beleefdheid zoveel contact zoekt. Hij is iets ouder en echt knap, waardoor ik vooral denk dat hij te hoog gegrepen is (vooral door zijn leeftijd). Maar dat ik daarover nadenk is al heel erg fout natuurlijk.
En dit knaagt allemaal aan mij. Ik vind een ander leuk, ik vind mijn vriend leuk maar niet meer zo leuk en ik vind de ander misschien wel leuker. Maar wat kan ik hiermee doen en wat is de beste oplossing. Ik zit er erg mee.. Vriendinnen zeggen dat ik er gewoon een einde aan moet maken omdat ik hem niet meer leuk vind, maar dat is ook weer zo lullig..
Hey, een prestatie blijft een prestatiequote:
dus je wil t alleen uitmaken als die ander met je wil daten?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:38 schreef Saarie het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Maar als ik ervoor kies om te stoppen met de relatie, wil ik wel echt gaan daten met de ander. Maar misschien wil hij dat niet.
Geloof het of niet het komt vaker voor hoor dat personen het niet uitwillen maken omdat ze dan 'alleen' zijn. Sterker nog van beide kanten zowel man als vrouw doet het. Niet wetend dat ze al alleen in een relatie zijn door het kunstmatig in leven te houden.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus je wil t alleen uitmaken als die ander met je wil daten?
Verder ben je gewoon een of andere jongen die t grappig vindt om hier verhaaltjes te verzinnen. Kun je straks fijn tegen anderen zeggen: zie je wel, t gaat altijd zo! En je eigen topic erbij pakken als bewijs![]()
Maw ik geloof je niet.
dat weet ik, ik heb het over dít verhaal.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:21 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Geloof het of niet het komt vaker voor hoor dat personen het niet uitwillen maken omdat ze dan 'alleen' zijn. Sterker nog van beide kanten zowel man als vrouw doet het. Niet wetend dat ze al alleen in een relatie zijn door het kunstmatig in leven te houden.
Het is echt niet zo dat ik meteen op iemand val of vatbaar ben voor aandacht, maar ik ben er langzamerhand achtergekomen dat ik de andere jongen echt heel erg leuk vind. Dat heb ik echt niet zelf voor het zeggen, het is eigenlijk een gevoel en een hele goede klik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:21 schreef Steef121 het volgende:
dus jij bent er zo een die meteen bijt zodra de eerste beste zijn hengel uitgooit.. tuurlijk is die lief en aardig. je bent veels te naief man. en dit dan :En dit knaagt allemaal aan mij. Ik vind een ander leuk, ik vind mijn vriend leuk maar niet meer zo leuk en ik vind de ander misschien wel leuker. hahahahha nou denk dat het meer bij je vriend knaagt, wat een luxeproblemen. bespreek je problemen met je vriend en rond het indien nodig af voordat je je in iets stort waarvan je helemaal niet zeker kan zijn
Hij weet dat ik twijfel, maar hij weet niet dat ik iemand anders leuk ben gaan vinden. En het is ergens oneerlijk ja, maar ik weet ook niet wat ik wel moet doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je twijfelt, praat je met hem. Hij is met reden jaloers en hij weet het niet. Dat maakt jou oneerlijk en een opportunist.
Dus je durft het niet helemaal uit te maken omdat de ander misschien niet met je wilt daten?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:38 schreef Saarie het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Maar als ik ervoor kies om te stoppen met de relatie, wil ik wel echt gaan daten met de ander. Maar misschien wil hij dat niet. Mijn vriend is altijd jaloers als het op andere jongens aankomt, heel erg vermoeiend en dat maakt hem minder leuk.
Nee ik weet niet of ik er goed aan doe om het uit te maken. En als ik het uitmaak wil ik inderdaad daten met de ander als hij ook wil.. Maar misschien denk ik te snel, ik heb deze gevoelens nog maar een paar weken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus je wil t alleen uitmaken als die ander met je wil daten?
Verder ben je gewoon een of andere jongen die t grappig vindt om hier verhaaltjes te verzinnen. Kun je straks fijn tegen anderen zeggen: zie je wel, t gaat altijd zo! En je eigen topic erbij pakken als bewijs![]()
Maw ik geloof je niet.
Het is niet 'ergens' oneerlijk, maar het is gewoon keihard oneerlijk. Je houdt je vriend zolang je niet weet of de ander je wil hebben, opportunistischer kun je het niet krijgen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:29 schreef Saarie het volgende:
[..]
Hij weet dat ik twijfel, maar hij weet niet dat ik iemand anders leuk ben gaan vinden. En het is ergens oneerlijk ja, maar ik weet ook niet wat ik wel moet doen.
Dan ben je gewoon een .......quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is niet 'ergens' oneerlijk, maar het is gewoon keihard oneerlijk. Je houdt je vriend zolang je niet weet of de ander je wil hebben, opportunistischer kun je het niet krijgen.
Sooow koekoek goaaal zlataquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Je vriend als back up houden tot je zeker weet dat de ander ook wil... Ik hoop dat jij dit eens keihard andersom meemaakt. Idioot
niet vatbaar voor aandacht??? elke vrouw is vatbaar voor aandacht.. vooral als het niet goed gaat in de relatie.. sterker nog je vindt het heerlijk als die contact met je zoekt.. een echte vrouw bespreekt haar problemen met dr man ipv achter zijn rug om haar heil te vinden bij een ander... wees gewoon eerlijk tegenover hem en kaart die punten aan: jaloezie, het stukje volwassenheid en dat je iemand leuk vindt.. en juist zeggen omdat je eerlijk ben dat dat ie zich geen zorgen hoeft te maken en miss groei je dan wel dichter naar elkaar toe dan je denken kon.. ervan uitgaande dat je meer van je vriend houdt en de relatie wil redden..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:28 schreef Saarie het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat ik meteen op iemand val of vatbaar ben voor aandacht, maar ik ben er langzamerhand achtergekomen dat ik de andere jongen echt heel erg leuk vind. Dat heb ik echt niet zelf voor het zeggen, het is eigenlijk een gevoel en een hele goede klik.
Ja, praat het maar goed... En houd je vriendje vooral aan het lijntje. Bah.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:45 schreef Saarie het volgende:
[..]
Dit. Best wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Je vriend als back up houden tot je zeker weet dat de ander ook wil... Ik hoop dat jij dit eens keihard andersom meemaakt. Idioot
leeftijd is geen legitiem excuus om de ander als een stukje inwisselbaar poepdeeltje te behandelen wann het je uitkomt..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:56 schreef eleusis het volgende:
Dit soort gevoelens lijken mij heel normaal op die leeftijd, ik zou het niet al te moeilijk maken. Je bent op hem uitgekeken. Brei er een eind aan.
Mensen lopen dertigersredeneringen toe te passen op highschool crushes. Als je een huwelijk, kinderen of een hypotheek hebt is het wel eens de moeite waard om aan je gevoelens te "werken" maar kom op zeg.TS is 18 en zal waarschijnlijk nog zo veel relaties hebben.
Helemaal mee eens, maar ze moet haar huidige puber niet zo lang laten bungelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:56 schreef eleusis het volgende:
Dit soort gevoelens lijken mij heel normaal, ik zou het niet al te moeilijk maken. Je bent gewoon op je vriend uitgekeken. Brei er een eind aan.
Mensen lopen dertigersredeneringen en -moraal toe te passen op highschool crushes. Als je een geschiedenis samen, een huwelijk, kinderen of een hypotheek hebt is het de moeite waard om aan je gevoelens te "werken" maar kom op zeg.TS is 18 en gewoon een hormonaal stuiterballetje zoals iedereen op die leeftijd, en zal waarschijnlijk nog zo veel relaties hebben.
Alsof hormonen een goed excuus zijn om iemand te behandelen als een zak aardappelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:56 schreef eleusis het volgende:
Dit soort gevoelens lijken mij heel normaal, ik zou het niet al te moeilijk maken. Je bent gewoon op je vriend uitgekeken. Brei er een eind aan.
Mensen lopen dertigersredeneringen en -moraal toe te passen op highschool crushes. Als je een geschiedenis samen, een huwelijk, kinderen of een hypotheek hebt is het de moeite waard om aan je gevoelens te "werken" maar kom op zeg.TS is 18 en gewoon een hormonaal stuiterballetje zoals iedereen op die leeftijd, en zal waarschijnlijk nog zo veel relaties hebben.
Dankjewel, ik ben misschien uitgekeken maar aan de andere kant vind ik hem ook weer leuk en heb ik verliefde gevoelens. Alleen ik vind de ander wel leuker en dat heb ik een poosje proberen te verdringen.. Dus ik denk inderdaad dat ik het uit moet maken, maar dat is ook weer iets waar ik goed over na moet denken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:56 schreef eleusis het volgende:
Daar heb je allemaal gelijk in. Ik vind de andere jongen eigenlijk gewoon leuker dan mijn vriend. Hij is een stuk volwassener, heeft zijn zaken op orde, is heel begripvol maar daarnaast hebben we een klik. Niet zomaar een klik, maar dat we elkaar goed aanvoelen ofzo.. Maar dat kan ik niet goed uitleggenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Je gaat al een jaar met hem om.. Natuurlijk ben je niet de hele tijd tot over je oren verliefd en natuurlijk zie je ook andere jongens staan. Dat is heel normaal. Als je het goed hebt samen, blijf dan bij hem. Als het echt niks meer is, van jouw kant, dan kun je naar een ander gaan.. Maar wat is het dat je bij een ander denkt te vinden en dat je bij je huidige vriend mist? Daar zou ik over nadenken anders loop je mss weer tegen hetzelfde aan.
Goed over nadenken of zeker weten dat je straks met hem kan daten?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:24 schreef Saarie het volgende:
[..]
Dankjewel, ik ben misschien uitgekeken maar aan de andere kant vind ik hem ook weer leuk en heb ik verliefde gevoelens. Alleen ik vind de ander wel leuker en dat heb ik een poosje proberen te verdringen.. Dus ik denk inderdaad dat ik het uit moet maken, maar dat is ook weer iets waar ik goed over na moet denken.
Ik zou je kunnen uitleggen hoe je gedrag nu verkeerd en achterbaks is, maar iets zegt me dat je daar toch helemaal niets mee doet en alle advies uit dit topic compleet in de wind slaat wanneer het niet aansluit bij jouw korte termijn verlangens.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:28 schreef Saarie het volgende:
[..]
Daar heb je allemaal gelijk in. Ik vind de andere jongen eigenlijk gewoon leuker dan mijn vriend. Hij is een stuk volwassener, heeft zijn zaken op orde, is heel begripvol maar daarnaast hebben we een klik. Niet zomaar een klik, maar dat we elkaar goed aanvoelen ofzo.. Maar dat kan ik niet goed uitleggen
En dat heb ik nooit zo intens met mijn vriend gehad dus.
dat vraag ik dan ook helemaal niet van je.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:33 schreef Saarie het volgende:
[..]
Nee ik weet niet of ik er goed aan doe om het uit te maken. En als ik het uitmaak wil ik inderdaad daten met de ander als hij ook wil.. Maar misschien denk ik te snel, ik heb deze gevoelens nog maar een paar weken.
En ik weet zelf wat de waarheid is. Ik heb de gekste reacties al gelezen op dit forum, dus als je denkt dat ik niet oprecht ben is het handig om gewoon niet te reageren denk ik. Ik ga namelijk geen tijd steken in bewijzen dat ik het niet verzin.
En dit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Geen contact met je vriend slaat nergens op. Wat dacht je van even geen contact met die ander en zoek uit of je nog voor je vriend wil gaan en doe dat dan ook. Zo niet, maak het uit. Daarna kan je kijken of er iets is met die andere gozer.
Ja maar het is veel makkelijker om de schuld bij de jaloezie van de ander te leggen en vooral jezelf geen spiegel voor te houden. Dat is namelijk veel makkelijker. Een van de kwalijkste eigenschappen van de mens mijns inziens.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:17 schreef Jaeger85 het volgende:
Het is trouwens wel duidelijk dat je huidige vriend alle reden had om jaloers te zijn. Doordat hij zich bedreigt voelde door jouw aandacht (en dus gedrag) aan de andere gozer werd hij jaloers. Dat je hem nu minder leuk vind omdat hij jaloers is heb je dus alleen aan jezelf te wijten.
Zo doe je dat. Uiterst gecalculeerd te werk gaan hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eerst uitvinden wat hij van je vindt. Mocht hij een relatie met je willen, dan je vriend dumpen en met hem verder gaan. Mocht hij geen interesse in je hebben dan bij je vriend blijven. Geen oude schoenen weggooien zolang je nog geen nieuwe hebt. Niet te lang wachten, anders komt je vriend er achter en dan heb je niemand meer. Succes.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik zou je kunnen uitleggen hoe je gedrag nu verkeerd en achterbaks is, maar iets zegt me dat je daar toch helemaal niets mee doet en alle advies uit dit topic compleet in de wind slaat wanneer het niet aansluit bij jouw korte termijn verlangens.
Dus, veel plezier met het emotioneel vreemdgaan. Want dat is precies wat je doet.
Al zal je dat ook vast wel weer met een of andere belachelijk kromme redenering, voor jezelf goedpraten.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goed over nadenken of zeker weten dat je straks met hem kan daten?
Zodra je zeker weet dat hij jou ook ziet zitten zal jij het uitmaken. Zonder na te denken. Durf ik om te wedden.
Dat het vriendje van TS jaloeers werd, daar heeft ie keihard gelijk in, dus.. Hij voelt mss zelfs wel aan dat de passie eigenlijk voorbij is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:28 schreef Saarie het volgende:
[..]
Daar heb je allemaal gelijk in. Ik vind de andere jongen eigenlijk gewoon leuker dan mijn vriend. Hij is een stuk volwassener, heeft zijn zaken op orde, is heel begripvol maar daarnaast hebben we een klik. Niet zomaar een klik, maar dat we elkaar goed aanvoelen ofzo.. Maar dat kan ik niet goed uitleggen
En, vind je de reacties te hardvochtig en hebben we je nu weggejaagd met de gedachte "Zij weten toch niets over mij!"quote:
Waarom eerst kijken of je de ander kan krijgen? Omdat je niet alleen durft te zijn?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
iit. Tot sommige anderen vind ik het niet zo kwalijk dat je eerst eens ziet of je die ander kunt krijgen. Het enige verschil voor je X2B is dat zijn toch niet meer zo fijne relatie een paar dagen langer of korter duurt. In andere situaties kan een berekenende houding wel kwalijker zijn, natuurlijk.
Joh, de relatie is toch op sterven na dood.. Ze wonen niet samen, hebben niets opgebouwd.. Het zijn tieners.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom eerst kijken of je de ander kan krijgen? Omdat je niet alleen durft te zijn?Wat heeft X2B gedaan dat je het 'aan het lijntje houden' kan goedpraten?
Als hij zo volwassen is, dan zal hij na enige tijd net zo goed een beetje kritisch worden op jouw gedrag. Tenminste, als hij daadwerkelijk een serieuze relatie met je wil (houden).quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:28 schreef Saarie het volgende:
[..]
Maar de TS verdient het niet om alleen te blijven. Dus heeft ze het recht om nog bij d'r vriendje te blijven.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:38 schreef Helsinki het volgende:
Uitmaken is lullig? Nog langer bij die jongen blijven is pas lullig. Niemand wil zo aan het lijntje gehouden worden en hij verdient beter.
Dit ja. Jij zit ondertussen met je kanes al bij die ander, terwijl je vriend geen flauw benul heeft van wat er nu eigenlijk het probleem is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:40 schreef Nobu het volgende:
Iemand anders willen neuken en je vriend daar de schuld van geven
Zielig voor TS, dat wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar de TS verdient het niet om alleen te blijven. Dus heeft ze het recht om nog bij d'r vriendje te blijven.
Welnee. Moet hij maar niet zo jaloers doen als zij met een andere gast wil aanpappen. Eigen schuld dus.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zielig voor d'r vriendje, dat wel.
Hoezo kritisch worden op mijn gedrag?? Wat doe ik fout in jouw ogen dat hij hier kritisch op zou moeten zijn?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als hij zo volwassen is, dan zal hij na enige tijd net zo goed een beetje kritisch worden op jouw gedrag. Tenminste, als hij daadwerkelijk een serieuze relatie met je wil (houden).
Dan kun je ondertussen hier wel roepen dat het uitmaken lullig is, maar hoe zou jij het vinden als je huidige vriend constateert dat hij een betere klik heeft met een andere meid dan dat hij ooit met jou heeft gehad, jou ondertussen aan het lijntje houdt en afgezien van zogenaamd erover nadenken verder niets lijkt te ondernemen om de relatie te redden? Maar nee, hij wil eerst weten of die ander als opvolger kan fungeren voor hij het uitmaakt.
Hoe zou je zelf behandelt willen worden TS?
Ja klopt. Ik kijk wel ff wat ik doe.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:38 schreef Helsinki het volgende:
Uitmaken is lullig? Nog langer bij die jongen blijven is pas lullig. Niemand wil zo aan het lijntje gehouden worden en hij verdient beter.
Echt hèquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:41 schreef Toto69 het volgende:
![]()
dit voelde je in het vorige topic dus al van mijlenver aankomen he.
En dit is onjuist.. Mijn vriend is overdreven jaloers om allerlei dingen, misschien omdat hij geen vertrouwen heeft in mij..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:17 schreef Jaeger85 het volgende:
Het is trouwens wel duidelijk dat je huidige vriend alle reden had om jaloers te zijn. Doordat hij zich bedreigt voelde door jouw aandacht (en dus gedrag) aan de andere gozer werd hij jaloers. Dat je hem nu minder leuk vind omdat hij jaloers is heb je dus alleen aan jezelf te wijten.
En terechtquote:Op zondag 18 januari 2015 14:10 schreef Saarie het volgende:
[..]
misschien omdat hij geen vertrouwen heeft in mij..
Maar je bent ook niet eerlijk tegen hem. Want als je dat was had je het nu wel een keertje uitgemaakt, aangezien je die andere jongen gewoon leuker vindt. Maar ja, je weet nog niet of hij jou ook wil hè.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:12 schreef Saarie het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet vreemd en dat ga ik nooit doen. Dus ik vind niet dat het terecht is.
Je bent allang de fout in gegaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:12 schreef Saarie het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet vreemd en dat ga ik nooit doen. Dus ik vind niet dat het terecht is.
Ik vind wat jij zegt niet normaal. Ik keek er toen anders tegenaan, maar nu ik meer contact heb met hem vind ik hem leuker. Natuurlijk vond ik hem al knap en aardig, maar nu is het "meer" geworden. En daar kan ik niks aan doen, dat kan ik echt niet sturen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:12 schreef Scorpie het volgende:
R&P / Meningsverschil met mijn vriend
Hier doet TS nog alsof haar neus bloedtwat een kutwijf ben je
Ik weet wel dat hij mij ook leuk vindt inmiddels, maar ik weet niet wat ik ermee moet. Het kan zijn dat ik te hard van stapel loop, ik heb deze gevoelens nog maar een paar weken.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar je bent ook niet eerlijk tegen hem. Want als je dat was had je het nu wel een keertje uitgemaakt, aangezien je die andere jongen gewoon leuker vindt. Maar ja, je weet nog niet of hij jou ook wil hè.
Het eindelijk eens uitmaken met je vriend, want dat verdient hij.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:16 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij mij ook leuk vindt inmiddels, maar ik weet niet wat ik ermee moet.
Emotioneel vreemdgaan. Dat is echt precies wat je doet. En vaak wordt dat niet gewaardeerd.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:52 schreef Saarie het volgende:
[..]
Hoezo kritisch worden op mijn gedrag?? Wat doe ik fout in jouw ogen dat hij hier kritisch op zou moeten zijn?
Jawel, dat doe je wel. Emotioneel vreemdgaan heet dat.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:12 schreef Saarie het volgende:
[..]
Precies. Niets is jouw schuld. Het is je allemaal overkomen, en jij kan nergens iets aan doen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:15 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik vind wat jij zegt niet normaal. Ik keek er toen anders tegenaan, maar nu ik meer contact heb met hem vind ik hem leuker. Natuurlijk vond ik hem al knap en aardig, maar nu is het "meer" geworden. En daar kan ik niks aan doen, dat kan ik echt niet sturen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik zou je kunnen uitleggen hoe je gedrag nu verkeerd en achterbaks is, maar iets zegt me dat je daar toch helemaal niets mee doet en alle advies uit dit topic compleet in de wind slaat wanneer het niet aansluit bij jouw korte termijn verlangens.
Dus, veel plezier met het emotioneel vreemdgaan. Want dat is precies wat je doet.
Al zal je dat ook vast wel weer met een of andere belachelijk kromme redenering, voor jezelf goedpraten.
Je bent gewoon een berekende koelbloedige vreemdgaander met geen enkele emotie jegens anderen. Alles draait om jou en je maniertjes om voor jezelf goed te lullen dat je een ander paar schoenen wilt. Je bent emotioneel zo volwassen als een paasei.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:15 schreef Saarie het volgende:
[..]
Ik vind wat jij zegt niet normaal. Ik keek er toen anders tegenaan, maar nu ik meer contact heb met hem vind ik hem leuker. Natuurlijk vond ik hem al knap en aardig, maar nu is het "meer" geworden. En daar kan ik niks aan doen, dat kan ik echt niet sturen.
Hij denkt daar gelukkig niet zo over, hij vindt wel dat ik het uit moet maken en dus eerlijk moet zijn. Dat vind ik zelf ookquote:Op zondag 18 januari 2015 14:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Emotioneel vreemdgaan. Dat is echt precies wat je doet. En vaak wordt dat niet gewaardeerd.
Ik denk dat je vriend er anders over denkt dan je toekomstige minnaar.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:35 schreef Saarie het volgende:
[..]
Hij denkt daar gelukkig niet zo over, hij vindt wel dat ik het uit moet maken en dus eerlijk moet zijn. Dat vind ik zelf ook
Okee? Totaal niet waar.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een berekende koelbloedige vreemdgaander met geen enkele emotie jegens anderen. Alles draait om jou en je maniertjes om voor jezelf goed te lullen dat je een ander paar schoenen wilt. Je bent emotioneel zo volwassen als een paasei.
Schat. Zoek de definitie van het woord op.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:35 schreef Saarie het volgende:
[..]
Hij denkt daar gelukkig niet zo over, hij vindt wel dat ik het uit moet maken en dus eerlijk moet zijn. Dat vind ik zelf ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |