Mooi. De meeste mensen hebben juist tijd teveel als ze stoppen met werken, bij jou andersom.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ben 7 jaar geleden gestopt met werken en sindsdien kom ik tijd te kort. In 2014 was ik totaal bijna 6 maanden op reis (verdeeld over 3 lange reizen) en je hebt thuis ook nog dingen te doen en tussen de reizen door wil je ook nog even wat uitrusten...
Nu 46, gestopt met werken op mijn 39stequote:
Klinkt goed. Klinkt ook als een plan; stoppen voor je 40e.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nu 46, gestopt met werken op mijn 39ste
Dat had ik inderdaad al op mijn 28-ste besloten. En dan zorgen dat het gewoon gebeurt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klinkt goed. Klinkt ook als een plan; stoppen voor je 40e.
Nog tips waar ik rekening mee kan houden? Kun je daar niet een keer een verslag over schrijven?quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad al op mijn 28-ste besloten. En dan zorgen dat het gewoon gebeurt.
Goed salaris natuurlijk, met een modaal (of 2x modaal) red je dat niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog tips waar ik rekening mee kan houden? Kun je daar niet een keer een verslag over schrijven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |