Veel meer talent in deze lichtingen. Heel erg benieuwd naar de Youth League wedstrijd(en). Hopelijk komen ze Roma door aangezien dan City of Schalke volgt, die deden het ook geweldig in de groepsfase.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:29 schreef Heeinz het volgende:
twitter:AjaxA1watcher twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 16:22:14Voor de 3e keer wint #AjaxA1 de klassieker. Vandaag zijn de Rotterdammers met 1-2 van het veld gestuurd. #feyaja reageer retweet
Ga feest vieren ofzoquote:
Hahaha, nerd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ga feest vieren ofzoeerst met stront in de broek van Excelsior en nu met de diarree in de broekspijpen van Groningen, internetheld.
Het zit diepquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ga feest vieren ofzoeerst met stront in de broek van Excelsior en nu met de diarree in de broekspijpen van Groningen, internetheld.
nog zo'n sneuneus die geobsedeerd is door Ajax.quote:
Iemand die er niet tegen kan als Ajax iets minder speelt maar wel wint.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
nog zo'n sneuneus die geobsedeerd is door Ajax.
hij is madquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Iemand die er niet tegen kan als Ajax iets minder speelt maar wel wint.
Wat zit diep? 4 punten voor? Ik heb het beste met jullie voor, zou niet graag willen zien dat jullie door dit soort geknoei in maart al weg zijnquote:
Ben wel anti ajax, maar geen obessie hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
nog zo'n sneuneus die geobsedeerd is door Ajax.
PSV staat maar 1 punt voor?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat zit diep? 4 punten voor? Ik heb het beste met jullie voor, zou niet graag willen zien dat jullie door dit soort geknoei in maart al weg zijn
Ik snap dat niet, anti ajax zijn en toch veel vertoeven in een ajax-topic. Ik kom NOOIT in topics van andere clubs. Ik ben namelijk VOOR ajax en niet anti-iets.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat zit diep? 4 punten voor? Ik heb het beste met jullie voor, zou niet graag willen zien dat jullie door dit soort geknoei in maart al weg zijn
[..]
Ben wel anti ajax, maar geen obessie hoor
Ik reken altijd iets vooruit, sorry!quote:
Discussies dit dat zus zo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:43 schreef MrStock het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, anti ajax zijn en toch veel vertoeven in een ajax-topic. Ik kom NOOIT in topics van andere clubs. Ik ben namelijk VOOR ajax en niet anti-iets.
Beetje grote bek voor iemand die fan is van een club die al zes jaar onder Ajax eindigt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Volgende week 7 punten achter, kusjes!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Beetje grote bek voor iemand die fan is van een club die al zes jaar onder Ajax eindigt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Volgende week 7 punten achter, kusjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |