hmm oke, kut zegquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
jaa is echt kut pff
wil ze liever niet zei ze, ze wilt alleen zijn als ze ziek is
was woensdag al op ''ziekenbezoek'' dat wel
jawelquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afgelopen dagen(she/her)
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:15 schreef Fylax het volgende:
[..]En toch zie ik je altijd overal voorbij komen de hele dag doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afgelopen dagen
Your beauty never ever scared me.
stats liegen nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En toch zie ik je altijd overal voorbij komen de hele dag door
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:15 schreef Fylax het volgende:
[..]Ze bedoelt ook niet letterlijk 24-7. Gewoon teveel voor iemand van jouw leeftijd :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afgelopen dagen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
nahquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze bedoelt ook niet letterlijk 24-7. Gewoon teveel voor iemand van jouw leeftijd :p
Hehequote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:17 schreef Fok-it het volgende:
En fylax sinds wanneer gebruik je vies overal voor?
insoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:17 schreef Fok-it het volgende:
En fylax sinds wanneer gebruik je vies overal voor?
niet doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |