Nou ja eigenlijk ligt het aan haar ahahaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen zorgen maken fylax. Als je echt niet kan afspreken dan kan het niet. En anders moet je gewoon zo vaak mogelijk gaan. En tijd vrij maken voor haar
Maar wat eet je dan? Gewoon aardappels met gehakt toch? Soort hasjeequote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die wil jij zeker hebben he, viespeuk? xD
[..]
Goed vriendje
[..]
Rare jongen ben je toch ook.
Bonen zijn heerlijk.
In Amerika (vooral Zuid-West) zijn er veel die er geen bonen door doen. Misschien is dat wat voor je.
[..]
Wow. Terughoudende vrouwen. Dat zie je niet vaak.
lekkerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:04 schreef supersof het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)-en-gegrilde-paprika
ik ga dit morgen maken voor mn vriend
ja dan bewaar ik het toch voor de dag ernaquote:
Dit is belangrijk, Fylax. Tijd voor elkaar vrijmaken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen zorgen maken fylax. Als je echt niet kan afspreken dan kan het niet. En anders moet je gewoon zo vaak mogelijk gaan. En tijd vrij maken voor haar
Ja nja, ik ben haar eerste met alles he.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die wil jij zeker hebben he, viespeuk? xD
[..]
Goed vriendje
[..]
Rare jongen ben je toch ook.
Bonen zijn heerlijk.
In Amerika (vooral Zuid-West) zijn er veel die er geen bonen door doen. Misschien is dat wat voor je.
[..]
Wow. Terughoudende vrouwen. Dat zie je niet vaak.
Oh dan vraag je aan haar of ze dat wil doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk ligt het aan haar ahaha
Ik heb altijd tijd, zit op geen sport bijna geen huiswerk geen hobbys daarom zit ik zovaak op fok weet je
Maar zij kan gewoon heel vaak niet
ohquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan bewaar ik het toch voor de dag erna
Ik hoop het maarquote:
Gehakt in de hachee?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat eet je dan? Gewoon aardappels met gehakt toch? Soort hasjee
Wat wil doen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dan vraag je aan haar of ze dat wil doen.
En je moet een hobby zoeken joh
Lees dit maar eens door:quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat eet je dan? Gewoon aardappels met gehakt toch? Soort hasjee
Of ze vaker wil afspreken en tijd vrij maakt voor je.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat wil doen?
Ja. nja vind wel leuk om beetje piano te spelen en te gamen
Niet? Ik heb dat al zo'n 10 jaar niet opquote:
Ja dat wil ze wel maar kan helaas niet. Want ze heeft sport 4x in de week en 1x in 2 weken ook nog pianoles. En vandaag is ze ziek daarom kon ze niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Of ze vaker wil afspreken en tijd vrij maakt voor je.
Kan je niet gaan lezen ofzo of sporten?
Waarom zou ik stoppen met FOK!?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:09 schreef Snowbells het volgende:
Fylax als je stopt met fok is dat al bevorderend
Oh tja dan kan het denk ik niet anders.. Wel kut zegquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja dat wil ze wel maar kan helaas niet. Want ze heeft sport 4x in de week en 1x in 2 weken ook nog pianoles. En vandaag is ze ziek daarom kon ze niet.
Vroeger veel gelezen, vind ik nu niet meer zo leuk. En sport is niets voor mij.
Bevorderend voor fok of voor fylax?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:09 schreef Snowbells het volgende:
Fylax als je stopt met fok is dat al bevorderend
jaa is echt kut pffquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh tja dan kan het denk ik niet anders.. Wel kut zeg
kan je niet heel even langs gaan en beterschap wensen ofzo?
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omdat je er 24/7 op zit, dat is gewoon sneu
Beidequote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bevorderend voor fok of voor fylax?
Dat is dus niet waar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omdat je er 24/7 op zit, dat is gewoon sneu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |