ohquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is twee weken niet hier geweest
Fokkie, ik ga morgen chili maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof dat zo vanzelfsprekend is hier
Hebben jullie al gezoend?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee maar zij zit naast haar love en ik wil ook naast m'n love zitten.
hij heeft affairequote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is twee weken niet hier geweest
nou ja, ik heb hem in die twee weken wel twee dagen gezien. laatste keer was nu maandagquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh
ik zag haar woensdag nog
dan begrijp ik het wel
Ik voel je pijn.
Neen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, ik ga morgen chili maken.
Jouw broer kan toch keigoed koken? Hoe doet hij dat?
[..]
Hebben jullie al gezoend?
Oh, wie date je tegenwoordig?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is niet mijn vriendin
meer ex vriendin
nee want we praten wel heel de tijd ook op skype en hij gaat niet vreemd.quote:
oei bijna week dusquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ja, ik heb hem in die twee weken wel twee dagen gezien. laatste keer was nu maandag
Uhm hij is er dit weekend niet en ik eet zijn Chili niet. Chiliquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, ik ga morgen chili maken.
Jouw broer kan toch keigoed koken? Hoe doet hij dat?
[..]
Hebben jullie al gezoend?
witjequote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, wie date je tegenwoordig?
Als hij vreemd gaat, leren wij hem wel een lesje voor jequote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want we praten wel heel de tijd ook op skype en hij gaat niet vreemd.
jaquote:
ben altijd zo bang dat mijn vriendin mij minder leuk gaat vinden als we weinig afsprekenquote:
dan snijden we zijn piemel eraf xDDDquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als hij vreemd gaat, leren wij hem wel een lesje voor je
Dat hoeft dus nooitquote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als hij vreemd gaat, leren wij hem wel een lesje voor je
Oh nee dat heb ik helemaal niet. Sowieso elke keer dat ik hem zie vind ik hem leuker hahaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
ben altijd zo bang dat mijn vriendin mij minder leuk gaat vinden als we weinig afspreken
Al die grote verhalen van je eerst, over trio's en alles.quote:
Wat is er mis met chili?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm hij is er dit weekend niet en ik eet zijn Chili niet. Chilisorry daar kan ik je niet mee helpen
weet wel dat hij er altijd een shitload aan verschillende bonen doorheen gooit
Ik walg van bonenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die grote verhalen van je eerst, over trio's en alles.
En nu dit. :$
[..]
Wat is er mis met chili?
Ik zat ook te denken om dit keer verschillende bonen te gebruiken, even kijken wat de super heeft dan.
ja ik ook steeds als ik haar ziequote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh nee dat heb ik helemaal niet. Sowieso elke keer dat ik hem zie vind ik hem leuker haha
Ik zou wel willen zoenen hoor, zij wil nog wachten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die grote verhalen van je eerst, over trio's en alles.
En nu dit. :$
[..]
Wat is er mis met chili?
Ik zat ook te denken om dit keer verschillende bonen te gebruiken, even kijken wat de super heeft dan.
Die wil jij zeker hebben he, viespeuk? xDquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan snijden we zijn piemel eraf xDDD
Goed vriendjequote:
Rare jongen ben je toch ook.quote:
Wow. Terughoudende vrouwen. Dat zie je niet vaak.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou wel willen zoenen hoor, zij wil nog wachten.
Geen zorgen maken fylax. Als je echt niet kan afspreken dan kan het niet. En anders moet je gewoon zo vaak mogelijk gaan. En tijd vrij maken voor haarquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja ik ook steeds als ik haar zie
maar ben daar altijd zo bang van. dat ze dan zegt ik voel niets meer voor je omdat we weinig afspreken
dat gevoel heb ik altijd is echt kut
maar dat is voor 4 personenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:04 schreef supersof het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)-en-gegrilde-paprika
ik ga dit morgen maken voor mn vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |