SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
(she/her)
9?quote:
je hebt nog niet eens gezoend fagg0tquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:55 schreef Fylax het volgende:
isaac is jaloers dat ik al 400 meiden gefixt heb haha
hahahahahahahahahahha welquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je hebt nog niet eens gezoend fagg0t
Ik ben maar 1 keer uitgegaan als in dansen hoor met fokkers. Wel vaker uitgegaan maar toen gewoon kroegen, uit eten, bioscoop etc etc.quote:
400?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja 9 "relaties"
en stuk of 400 flows wel ja
met die van nu erbij geteld: 5quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar hoeveel van die relaties waren echt serieus Fylax?
Als je 500 meiden op ping hebt gehad loopt het aantal hoog opquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:57 schreef Fok-it het volgende:
400 kk man je bent 15![]()
Je begon op je 5de?
ja geloof het vooralquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Je begon op je 5de?
In hoeveel tijd? In 1 jaar is dat elke dag een nieuwe namelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
flow = iemand waarmee je bezig bent/flirt
uh sinds klas 1 dus nu 4 jaar tochquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In hoeveel tijd? In 1 jaar is dat elke dag een nieuwe namelijk
Hap hapquote:
Best tofquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 keer uitgegaan als in dansen hoor met fokkers. Wel vaker uitgegaan maar toen gewoon kroegen, uit eten, bioscoop etc etc.
Die keer dansen was met Fera, Heppie, KS en Crack, maar die ging naar huis toen wij club opzochten
Zijn kraamhulp had hem al gefaptquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Je begon op je 5de?
Oh wacht, ik vergat een 2de keer. Ben ook uitgegaan met dansen erbij met Sof, Morta, Fera en WPquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best tof![]()
Uitgaan op zijn tijd is best leuk, maar te vaak is niks voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |