Terecht.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:49 schreef Fylax het volgende:
JR mijn vorige vriendin zat op paardrijden en ik heb ALTIJD al n hekel aan paardrijden gehad dus dat heb ik ook heel hard geroepen toen ik een keer meemoest naar de manege
ik vind kijken naar mijn vriendin wat spannender dan kijken naar viesdikke mannen die pijltjes gooienquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel waar.
Darten is hartstikke spannend. Die ene week in het jaar dat ik het volg
Paardrijden is geen sport.quote:
Ik ben in mijn leven één keer naar een schoolfeest geweest, en dat was echt dodelijk saai.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Eenvan mijn eerste schoolfeesten in de tweede klas, ben ik zo hard losgegaan op dit nummer dat ik bijna flauw viel van de warmte![]()
![]()
HAHAHHA dat zijn hommos manquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paardrijden is geen sport.
En mijn zus is een fanatieke paardrijdster en heeft haar vorige vriend (die voetbalfan is) ingeruild voor een gozer die alleen maar bezig is met paarden
Flopshow
Ja maar dan kijk je dus niet voor de sport/spel zelf maar omdat je je vriendin aantrekkelijk vind.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik vind kijken naar mijn vriendin wat spannender dan kijken naar viesdikke mannen die pijltjes gooien
Echt? Draaide altijd wel goeie muziek bij onsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben in mijn leven één keer naar een schoolfeest geweest, en dat was echt dodelijk saai.
Kon je niet eens op dansen, maar om echt keihard te dansen heb ik sowieso alcohol nodig. Anders vind ik het altijd maar awkward aanvoelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt? Draaide altijd wel goeie muziek bij ons
Hij is opzich wel aardig, maar nog nooit bij hun langsgeweest. Zit echt niet te wachten op allemaal paardengejank.quote:
Kan je mooie band mee opbouwenquote:
Ik heb zelfs Kaneelstokje op de dansvloer gekregen, dat zegt veel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon je niet eens op dansen, maar om echt keihard te dansen heb ik sowieso alcohol nodig. Anders vind ik het altijd maar awkward aanvoelen.
het gaat srs altijd over paardenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is opzich wel aardig, maar nog nooit bij hun langsgeweest. Zit echt niet te wachten op allemaal paardengejank.
Dat kan ik ook met een kat of een hond.quote:
Ooh je ging uit met FOK!kersquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Kaneelstokje op de dansvloer gekregen, dat zegt veel.
Was mooi jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook met een kat of een hond.
En dat vind ik veel toffere beesten.
[..]
Ooh je ging uit met FOK!kers
Dat lijkt me helemaal schitterend
hoeveel vriendinnen heb jij al gehad xDquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
het gaat srs altijd over paarden
was toen met ex meegegaan naar huis van iemand bij haar op paardrijden waren allemaal paardenmensen daar en die hadden t steeds over hun eigen paard
moest bijna kotsen van dat genuil
9 officieelquote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoeveel vriendinnen heb jij al gehad xD
Paarden gaan voor het vriendje dan hè.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
het gaat srs altijd over paarden
was toen met ex meegegaan naar huis van iemand bij haar op paardrijden waren allemaal paardenmensen daar en die hadden t steeds over hun eigen paard
moest bijna kotsen van dat genuil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |