of een app die veel data gebruikt?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:05 schreef hoechst het volgende:
Nou het gekke is dus dat ik helemaal niets heb gedaan...
25% in nagenoeg een kwartier?`quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
of een app die veel data gebruikt?
Heb je niet een app/widget die bijhoudt welke app hoeveel data verbruikt?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:09 schreef hoechst het volgende:
[..]
25% in nagenoeg een kwartier?`
1gb terwijl Mn Wi-Fi gewoon aan stond.
volgens mij word ik erin geluisd, ik zal niet de eerste zijn.
je zal zeker niet de eerste zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:09 schreef hoechst het volgende:
[..]
25% in nagenoeg een kwartier?`
1gb terwijl Mn Wi-Fi gewoon aan stond.
volgens mij word ik erin geluisd, ik zal niet de eerste zijn.
nee heb snel die data app van hi gedownload maar nu is er een ''technische storing'' uhu!!! xDquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je niet een app/widget die bijhoudt welke app hoeveel data verbruikt?
Wtf, ik kan m'n post niet fatsoenlijk edittenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:11 schreef hoechst het volgende:
[..]
nee heb snel die data app van hi gedownload maar nu is er een ''technische storing'' uhu!!! xD
Apple, Android, Windows phone. Overal kun je bekijken en apps uitsluiten die data verbruiken. Verdiep je eens een beetje in je systeem. Installeer niet zomaar alles en let eens een beetje op wat je doet. 4gb maak je niet zomaar op daar moet een oorzaak voor wezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:01 schreef hoechst het volgende:
Situatie is als volgt:
ik heb een limiet van 4GB/maand
nu kreeg ik net een smsje waar in stond:
Hi, je hebt nu 75% van het internettegoed van je Hi abonnement verbruikt.
ik dacht al wat gek, het is nog maar de 16e, een kwartier later kreeg ik:
Hi, je hebt nu 100% van het internettegoed van je Hi abonnement verbruikt.
wtf is dit? Hoe kan dat zo snel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |