Als dat zo is, zou ik graag z.s.m. foto's willen zien.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
Hi
Het is dat het een zusje van KPN is. Anders was het allang failliet
Met dat geforceerde taalgebruik gericht op jongvolwassenenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
Hi
Het is dat het een zusje van KPN is. Anders was het allang failliet
En in de voorwaarden waar je je handtekening onder gezet hebt toen je die abo afsloot staat dat de telefoon aan moet kunnen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Sowieso snap ik niet hoezo hij aan moet kunnen gaan, in de bijgeleverde brief stond uitgelegd wat er moet het toestel gebeurt nadat je hem opstuurt; hij wordt milieuvriendelijk gerecycled (oid). Waarom de fuck zou hij daarvoor überhaupt aan moeten kunnen gaan?
Echt, krijg de kanker Hi.
Wie is er nou incapabel, je kan niet eens de informatie verwerken waarin ik aangeef dat de beoordeling onjuist is, en het toestel dus wel aan kon..quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En in de voorwaarden waar je je handtekening onder gezet hebt toen je die abo afsloot staat dat de telefoon aan moet kunnen.
Incapabele idioot.
Die ¤25 wordt automatisch van m'n rekening afgeschrevenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:34 schreef kami124 het volgende:
Ik zou eens heel goed naar het contract kijken, wat daar precies geëist wordt. En de 25 Euro NIET betalen, als je iets kan vinden, waar je ze misschien mee kan pakken. Of steek het erop dat het na een half jaar te laat is om zoiets te kunnen constateren oid. Zie daarvoor een ander subforum
Als ik het toestel wil houden moest ik ¤50 oid betalen, de dagwaarde van dat ondingquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:38 schreef Pharkus het volgende:
Dan neem ik aan dat ze het toestel wel weer aan je terug geven, zo niet gewoon proberen, traineren die hap.
Storneren!quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:41 schreef uMMGYMCMB het volgende:
Die ¤25 wordt automatisch van m'n rekening afgeschreven.
[..]
Dit dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |