abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149322866
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:22 schreef Individual het volgende:
Ik had bijna 3x een Brits paspoort kunnen aanvragen, maar geen haar op m'n hoofd die het ooit heeft overwogen. Als extra misschien, maar m'n NL paspoort zou ik nooit opgeven.
Brits plus nederlands. Lukt dat niet? M'n soulmate heeft deens plus frans. Deense vader en franse moeder. 2 paspoorten voor haar.
Frankrijk is goed voor z'n onderdanen.

[ Bericht 2% gewijzigd door niels0 op 03-02-2015 12:33:36 ]
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:33:04 #152
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149323005
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:46 schreef corehype het volgende:

[..]

Heel veel wereldbewoners denken ook dat NL-vrouwen supermooi zijn omdat Doutzen Kroes. Dus dat zegt ook niets.

Harde werkers, wat een onzin. Ook al blijven ze zo erop hameren dat bepaalde allochtonen zo lui zijn, ik kan na veel internationale omzwervingen vaststellen dat Nederlanders werkelijk een van de luiste volkeren ter wereld zijn (afgezien van Zuid Europeanen want die zijn echt te erg).

Je moet je te kapot werken zodat een of andere Janneke die overspannen is geraakt of RSI heeft, weer 6 maanden thuis kan zitten op haar luie reet... om vervolgens terug klagen dat al die buitenlanders in de uitkering zitten en ze daarom niet op vakantie kan wegens belasting betalen... BIZAR.

Overigens zie ik ook veel minder Hollanders met een goede opleiding, maar dat lijkt meer samen te hangen met luiheid. Hollanders willen opleidingen zonder enge formules, vervelende sommetjes, veel leerwerk en veel literatuur. Hollanders willen opleidingen die ‘gezellig’ zijn.

“Ja hoiiiiiiiiii allemaal, ik ben Hanneke en ik heb pedagogische sociale hulpverlening op de HBO in Almere gestudeerd………Almere de BESTE!!!!!!!!!!!!en het is zeg maar SUPER leuk…hihihi….en ik heb zeg maar ook heel veel vrienden…en zeg maar we gaan heel vaak samen stappen en zo en na school gaan we ook samen drinken en zo…zeg maar…. en we zijn ook naar de Ardennehhh geweest met schooluitje…..SUPER GAAF!!!!....en je hoeft niet veel huiswerk te maken, dus da’ vin’ ik wel heuuuul leuk…hihihi……zeg maar….en er zijn ook SUPER lekker jongens….hihi….Brian, kusjes!!!!!…..en zeg maar ik vind het leuk en zo om met mensen te werken…en ik kreeg hoofdpijn van rekenen en taal en zo op de MAVO…en toen zei mijn leraar… zeg maar… dat ik beter dit kon doen….want dit is… zeg maar… minder met rekenen en taal en zo en…. zeg maar… meer met mensen en zo…..en je kan er ALLE kanten mee op, want je kan zeg maar ook senior admiraal president onderkoning van Iphone worden zeg maar…..want zeg maar dat kan allemaal met dit opleiding zeg maar…..want we hebben ook een vak gehad waarin je leerde hoe je de telefoon moest opnemen en zo….en telefoons hebben ze bij Iphone ook….dus zeg maar dan zit ik wel goed. Mag ik nu mijn Volkswagen lease bak?”

Stelling: Nederland is aan het ver-‘dommen.’ De autochtonen maken een soort omgekeerde evolutie door waardoor ze terugkeren naar een soort domme oervorm, slimme allochtonen vertrekken en domme allochtonen blijven achter en planten zich, aangemoedigd door instinct en geloof, driftig voort. LOL. Nederland, wat een piece of shit is het toch ook. :r
je vergeet alleen eve. dat hier heel veel Nederlanders wonen en werken... Ze hebben dus ervaring met Nederlanders.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 03-02-2015 12:41:58 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:33:55 #153
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149323023
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:28 schreef niels0 het volgende:

[..]

Brits plus nederlands. Lukt dat? M'n soulmate heeft deens plus frans. Deense vader en franse moeder. 2 paspoorten voor haar.
Alleen als ik een Britse was getrouwd en dat was het me niet waard. Een Brits paspoort was me niets waard als Nederlander zijnde.
reset
pi_149323128
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:33 schreef Individual het volgende:

[..]

Alleen als ik een Britse was getrouwd en dat was het me niet waard. Een Brits paspoort was me niets waard als Nederlander zijnde.
Snap ik wel. Trouwen en dan je nationaliteit verliezen vind ik nogal wat.
Nationaliteit of echting, kies maar.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:39:34 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149323181
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 11:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Denemarken heeft toch ook een PVV (Folkeparti).
ja, hier is het helaas ook zo dat ze niet dol zijn op buitenlanders met een getinte huidskleur.
Toch is de regering zelf en ook de bevolking socialer dan in Nederlander merk ik.
hier is het allemaal wel iets makkelijker en relaxter, er ligt minder druk op je.
En natuurlijk geen ziektekosten, gezien dat gratis is en gratis studeren.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:40:46 #156
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149323217
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:37 schreef niels0 het volgende:

[..]

Snap ik wel. Trouwen en dan je nationaliteit verliezen vind ik nogal wat.
Nationaliteit of echting, kies maar.
Als ik was getrouwd had ik de NLse mogen houden.
reset
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:42:55 #157
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149323270
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

ja, hier is het helaas ook zo dat ze niet dol zijn op buitenlanders met een getinte huidskleur.
Toch is de regering zelf en ook de bevolking socialer dan in Nederlander merk ik.
hier is het allemaal wel iets makkelijker en relaxter, er ligt minder druk op je.
En natuurlijk geen ziektekosten, gezien dat gratis is en gratis studeren.
Hadden ze daar niet een eiland aangewezen speciaal voor asielzoekers?
reset
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:49:43 #158
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149323423
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:42 schreef Individual het volgende:

[..]

Karen Jespersen had het idee om criminele asielzoekers te verbannen naar een onbewoond eiland, maar dat is niet doorgegaan. :P
pi_149323428
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:42 schreef Individual het volgende:

[..]

Nee. Ik heb alle eilanden gehad in DK. Fra Samsø via Sejerø til Fanø og Rømø. Sylt ken ik ook.
Je leest teveel kranten sheriff. Geloof die gasten niet.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:51:44 #160
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149323476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:57 schreef Chewie het volgende:

[..]

Gezien je idiote verhaal vraag ik me wel af of je uberhaupt wel eens buiten bent geweest :')

Internationale omzwervingen geloof ik helemaal niks van, en je 2 weken volvreten in een all inclusive resort tel ik ook niet mee. Je gelul over de VS waar het allemaal zoveel beter zou zijn is nogal stupide te noemen. Als er 1 land is waar alle steden op elkaar lijken dan is het de VS wel, al helemaal wat betreft het winkelaanbod.

Haha, laat me niet lachen! De VSis wel een STUK mooier dan jij doet voorkomen.

Dat verklaart ook waarom er maar weinig Amerikanen te porren zijn om naar dit stuk stront a.k.a. Holland te migreren en er wel legers Hollanders klaar staan om de VS te bestormen.

Holland, that's the capital of Denmark right? Rot aub op.

Miami O+
LA O+
Chicago O+
NYC O+
Seattle O+

Nederland :') WAAAAAAUUUUUUUWWW! Echte echte Vinexwijken? Bedoel je van die mooie drie-onder-één-kap woningen waar je voor het luttele bedrag van 'slechts' 550.000 Euro kan genieten van je universitair genoten opleding en managementbaan?

Nou nou, poe poe.

Steek die Vinexwijken maar in je hol.

quote:
Als je Nederland zo'n piece of shit vind wat doe je hier dan? Weet wel waarom, nergens anders krijgt een uitvreter als jij alles toegeworpen en nergens anders is een jankerd als jij welkom.
Er zijn 2 typische eigenschappen van Hol-landers:
- Gierig, behalve voor alcohol. Vandaar dat er zoveel Nederlanders tegen een boom aanrijden.
- Geen zelfkritiek. Elk vorm van kritiek wordt beantwoord met 'GA TERUG NAAR JE LAND VIEZE BUITENLANDER' of tegen andere Nederlanders 'STERF VIES LINKS MOSLIMLIKKEND TUIG DHIMMI'
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:57:24 #161
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149323607
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:51 schreef corehype het volgende:

[..]

Dat verklaart ook waarom er maar weinig Amerikanen te porren zijn om naar dit stuk stront a.k.a. Holland te migreren en er wel legers Hollanders klaar staan om de VS te bestormen.

Miami O+
LA O+
Chicago O+
NYC O+
Seattle O+

Nederland :') WAAAAAAUUUUUUUWWW! Echte echte Vinexwijken? Bedoel je van die mooie drie-onder-één-kap woningen waar je voor het luttele bedrag van 'slechts' 550.000 Euro kan genieten van je universitair genoten opleding en managementbaan?

Nou nou, poe poe.

[..]

- Gierig, behalve voor alcohol. Vandaar dat er zoveel Nederlanders tegen een boom aanrijden.
- Geen zelfkritiek. Elk vorm van kritiek wordt beantwoord met 'GA TERUG NAAR JE LAND VIEZE BUITENLANDER' of tegen andere Nederlanders 'STERF VIES LINKS MOSLIMLIKKEND TUIG DHIMMI'
Anger management lijkt me een goed idee. Zeg gewoon ja als de huisarts het weer voorstelt.
reset
  dinsdag 3 februari 2015 @ 12:58:31 #162
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149323630
quote:

[..]

Miami O+
LA O+
Chicago O+
NYC O+
Seattle O+

Nou nou, poe poe.

[..]

Mijn vriend heeft 3 maanden in Amerika gewoond, (daarna 3 maanden in Canada, ook 3 maanden in Nederland en nu 10 jaar totaal in Denemarken, hij komt uit IJsland) en hij wil voor geen goud permanent in Amerika wonen.
Denk je dat Nederlanders niet tegen zelfkritiek kunnen en Amerikanen wel? Dan kom je van een koude kermis thuis.

Ik heb het vermoeden dat je Amerika alleen kent van de TV of van korte reizen.
pi_149323633
quote:

[..]

Je slaat alleen de plank volledig mis wat betreft het winkelaanbod, of je nu in een mall in Batton rouge staat of in een mall in Chicago, eenheidsworst troef en nog erger dan in de Nederlandse binnensteden.

quote:
Bron? Genoeg expats hier in Nederland maar blijkbaar is het fenomeen werk en carriere je volledig vreemd en kom je ze daarom niet tegen.

quote:
Dat de Amerikanen gemiddeld genomen over weinig algemene kennis beschikken is wel bekend.

quote:
Miami O+
LA O+
Chicago O+
NYC O+
Seattle O+
Toevallig opgelet bij Aardrijkskunde?

quote:
Herstel algemene kennis van de gemiddelde Amerikaan is nog hoog vergeleken bij jou :')

quote:
Nou nou, poe poe.

Dat jij niet verder komt dan de troosteloze randstad is niet mijn probleem

[..]

quote:
En hoe scoort Nederland qua verkeersongelukken met andere landen?

quote:
Heb genoeg kritiek op Nederland maar die onzin die jij durft te typen is nogal lachwekkend en je bent nogal vermakelijk om belachelijk te maken, al kun je dat laatste zelf nog beter.

Jij bent de klapjostie die stelt dat Nederland shit is en VS blijkbaar het walhalla en dan is de vraag terecht wat je hier nog doet.

Het antwoord is overigens wel duidelijk hoor, Wajong kennen ze namelijk niet in de VS
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:01:31 #164
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149323708
quote:
Heb genoeg kritiek op Nederland maar die onzin die jij durft te typen is nogal lachwekkend en je bent nogal vermakelijk om belachelijk te maken, al kun je dat laatste zelf nog beter.

Jij bent de klapjostie die stelt dat Nederland shit is en VS blijkbaar het walhalla en dan is de vraag terecht wat je hier nog doet.

Het antwoord is overigens wel duidelijk hoor, Wajong kennen ze namelijk niet in de VS
Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:02:45 #165
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149323730
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:57 schreef Individual het volgende:

[..]

Anger management lijkt me een goed idee. Zeg gewoon ja als de huisarts het weer voorstelt.
Oei oei, stel je eens voor dat de huidige hoogtepunt van maatschappelijke cohesie en wederzijdse respect en raciale broederschap in NL eens marginaliseert.

Sarcasme natuurlijk.
pi_149323813
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:01 schreef corehype het volgende:

[..]

Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.
Als het tegen je zin is, stop je toch gewoon?

En gezien het ontbreken van enige communicatieve vaardigheden zal je baas eerder blij zijn bij je vertrek. :')

Denk overigens niet dat ze op je zitten te wachten in de VS
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:07:12 #167
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149323840
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:15:14 #168
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149324055
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als het tegen je zin is, stop je toch gewoon?

En gezien het ontbreken van enige communicatieve vaardigheden zal je baas eerder blij zijn bij je vertrek. :')

Denk overigens niet dat ze op je zitten te wachten in de VS
Heb je wel gezien met wat voor volk ik hier werk? :D

Een buitenlander als Ahmed kan nog terugvallen op smoezen zoals maatschappelijke tegenslagen, achterstanden die vanuit thuis zijn ontstaan, of discriminatie. Maar die Hannekes op de HBOs zijn gewoon bona fide achterlijk, zonder smoezen, zonder maatschappelijke verklaringen.

De achterlijkste zijn nog wel die domme Hollandse dozen die een P&O bachelor (nee geen bachelor of science of arts, maar zo een HBO bachelor, weet je wel, zo een neppe) halen en dan bij Randstad gaan werken en denken dat ze heel wat voorstellen. Een vriend van me solliciteerde eens op een baan als statisticus en zo een achterlijke Hollandse interdecente vraagt hem met welke dier hij zich het meest identificeerde.

Hij natuurlijk: kikker. :D :') :D

quote:
Ik heb echt geen tijd om een film te kijken op werk
pi_149324096
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:15 schreef corehype het volgende:

[..]

Een buitenlander als Ahmed kan nog terugvallen op smoezen zoals maatschappelijke tegenslagen, achterstanden die vanuit thuis zijn ontstaan, of discriminatie. Maar die Hannekes op de HBOs zijn gewoon bona fide achterlijk, zonder smoezen, zonder maatschappelijke verklaringen.

De achterlijkste zijn nog wel die domme Hollandse dozen die een P&O bachelor (nee geen bachelor of science of arts, maar zo een HBO bachelor, weet je wel, zo een neppe) halen en dan bij Randstad gaan werken en denken dat ze heel wat voorstellen. Een vriend van me solliciteerde eens op een baan als statisticus en zo een achterlijke Hollandse interdecente vraagt hem met welke dier hij zich het meest identificeerde.

En jij denkt werkelijk dat het elders zoveel beter is? Denk dat je heel snel teleurgesteld weer terug bent.

[..]

quote:
waarom niet, je geeft je baas gewoon de middelvinger.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:18:16 #170
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149324131
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:15 schreef corehype het volgende:

[..]

[..]

Samenvatting ' there is absolutely no evidence to support the statement that we’re the greatest country in the world. We’re 7th in literacy, 27th in math, 22nd in science, 49th in life expectancy, 178th in infant mortality, third in median household income, number four in labor force and number four in exports.

We lead the world in only three categories. Number of incarcerated citizens per capita, number of adults who believe angels are real and defense spending''
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:19:06 #171
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149324157
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

En jij denkt werkelijk dat het elders zoveel beter is? Denk dat je heel snel teleurgesteld weer terug bent.

Eerder andersom. Nederland was al lang in elkaar gestort als een 'over priced' economie ware het niet dat de allochtonen neerwaartse druk op de lonen hebben uitgeoefend en de concurrentiepositie hebben gered.

Bovendien stelt NL ook nu weinig voor zonder allochtonen. Als je rondkijkt op R&D afdelingen van bedrijven (daar waar 'het' echt gebeurt) zie je maar weinig Nederlanders. Je vindt er eerder een mix van Chinezen, Pakistanis/Indiers en Oost Europeanen. Nederlanders vind je vooral in de administratie, sales en van die suffe functies waarbij ze de hele tijd betekenisloze PowerPoint presentaties geven en denken dat ze heel wat zijn.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:25:10 #172
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149324296
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:19 schreef corehype het volgende:

[..]

Eerder andersom. Nederland was al lang in elkaar gestort als een 'over priced' economie ware het niet dat de allochtonen neerwaartse druk op de lonen hebben uitgeoefend en de concurrentiepositie hebben gered.

Bovendien stelt NL ook nu weinig voor zonder allochtonen. Als je rondkijkt op R&D afdelingen van bedrijven (daar waar 'het' echt gebeurt) zie je maar weinig Nederlanders. Je vindt er eerder een mix van Chinezen, Pakistanis/Indiers en Oost Europeanen. Nederlanders vind je vooral in de administratie, sales en van die suffe functies waarbij ze de hele tijd betekenisloze PowerPoint presentaties geven en denken dat ze heel wat zijn.
Maar je hebt nu nog steeds de meest belangrijke vraag niet beantwoord, ben je wel eens in Amerika geweest?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 13:34:05 #173
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149324537
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:25 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar je hebt nu nog steeds de meest belangrijke vraag niet beantwoord, ben je wel eens in Amerika geweest?
WELKE STEDEN HEB IK NET OPGENOEMD????

For your information, omdat je het zo lief vraagt, dit zijn de landen waar ik ben geweest:

dinsdag 3 februari 2015 @ 13:34:41 #174
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149324555
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:34 schreef corehype het volgende:

[..]

WELKE STEDEN HEB IK NET OPGENOEMD????

For your information, omdat je het zo lief vraagt, dit zijn de landen waar ik ben geweest:

[ afbeelding ]
En hoe lang ben je daar geweest? Korte vakantie of echt gewoond?
pi_149324584
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:19 schreef corehype het volgende:

[..]

Je bent lachwekkend en hebt geen enkele kaas gegeten van hoe het hier in Nederland er aan toe gaat.

Wel eens gekeken bij bedrijven als ASML?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')