quote:Als ik een kamer met mensen binnenstap dan gaan de meisjes jongens verzitten op hun stoel en met hun haar spelen, terwijl de jongens meisjes spontaan stilvallen.
Verdomme.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb een pm/dm-blok.True story.
Ik proef de wanhoop.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:46 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Wanneer is je "dm blok" over dan.
Geen idee. Ik wil die zaak liever even laten rusten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:46 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Wanneer is je "dm blok" over dan.
Dit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:46 schreef LelijKnap het volgende:
Zéér herkenbaar. Daarom kom ik ook niet zoveel meer buiten. Uitzonderlijk vermoeiend.
Ik ben voor. En we moeten ook een eigen klasse in het openbaar vervoer krijgen. Heb je niet de hele reis die bewonderende blikken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor een 'uitzonderlijk mooie mensen-praatgroepje'.
Uitstekend ideequote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:50 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ben voor. En we moeten ook een eigen klasse in het openbaar vervoer krijgen. Heb je niet de hele reis die bewonderende blikken.
Dat jij je niet kan inleven maakt TS niet 'verloren'. Het toont boven alles dat jij een geluksvogel bent met een gemiddeld (of lelijk) uiterlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:53 schreef DeLepelaar het volgende:
[..]![]()
Als je dit soort topics aanmaakt ben je bij voorbaat al een verloren persoon.
Zal vast komen omdat dat dichter bij de waarheid zit.quote:Klacht: Door fantasie uiterlijk met een enorm verwachtingspatroon kampen.
Nooit geen problemen gehad met mijn uiterlijk. Maar je bent wel een echte homo als je daarover een topic gaat openen hoe knap je wel niet bent. Meestal is het tegengestelde dan de waarheid. TS is een lelijke knurft waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat jij je niet kan inleven maakt TS niet 'verloren'. Het toont boven alles dat jij een geluksvogel bent met een gemiddeld (of lelijk) uiterlijk.
Wat een nonsens. De problemen die een knap persoon kan ervaren zijn gewoon reëel. Zeker als je iets wat onzeker bent. Misschien is het juist een factor die onzekerheid creëert.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:57 schreef DeLepelaar het volgende:
Nooit geen problemen gehad met mijn uiterlijk. Maar je bent wel een echte homo als je daarover een topic gaat openen hoe knap je wel niet bent. Meestal is het tegengestelde dan de waarheid. TS is een lelijke knurft waarschijnlijk.
Okè man. Goed verhaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat een nonsens. De problemen die een knap persoon kan ervaren zijn gewoon reëel. Zeker als je iets wat onzeker bent. Misschien is het juist een factor die onzekerheid creëert.
Man je kan wel overal een probleem van maken, wees blij dat je (volgens jou) een knappe kop hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:38 schreef Copthorne het volgende:
Klacht: Door fantastisch uiterlijk met een enorm verwachtingspatroon kampen.
Nou nou bewonderende blikken het is wat meid.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:50 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ben voor. En we moeten ook een eigen klasse in het openbaar vervoer krijgen. Heb je niet de hele reis die bewonderende blikken.
Dit is serieus een probleem waar je tegenaan kunt lopen, zeker als je in nieuwe omgevingen verkeert. Je kan bij wijze van spreken alleen nog maar tegenvallen als het verwachtingspatroon erg hoog is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat een nonsens. De problemen die een knap persoon kan ervaren zijn gewoon reëel. Zeker als je iets wat onzeker bent. Misschien is het juist een factor die onzekerheid creëert.
Mijnheer heeft zijn eerste Spaanse woordjes geleerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou nou bewonderende blikken het is wat meid.
Bij deze een slotje. Kom maar terug als er een homo naar je toe komt, over je wang streelt en lindo lindo zegt
Dat is wel waar ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit is serieus een probleem waar je tegenaan kunt lopen, zeker als je in nieuwe omgevingen verkeert. Je kan bij wijze van spreken alleen nog maar tegenvallen als het verwachtingspatroon erg hoog is.
Alsof het mogelijk is om zon verneukt innerlijk te hebben als je daadwerkelijk zo knap bent.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:08 schreef JoopUitdeknoop het volgende:
[..]
Man je kan wel overal een probleem van maken, wees blij dat je (volgens jou) een knappe kop hebt.
Je hoofd is m.i. het probleem niet, eerder wat erin zit, wees niet zo onzeker, neuk een paar chicks, goed voor je endorfine level, ga je je meteen veel beter voelen en hoef je niet zulke rare vragen te stellen.
Men denkt automatisch ook dat je heel erg extravert bent op de een of andere manier. Ik kan me nog herinneren dat klasgenootjes in de eerste week van de middelbare school aan me vroegen waarom ik zo rustig ben. Ja, ik kijk altijd even de kat uit de boom. Mag 't?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:17 schreef Isabeau het volgende:
Of TS nou uit zijn nek lult of niet, het is op zich wel een probleem van erg aantrekkelijke mensenHad een bijzonder knappe vriendin; durfde nooit een vent op af te stappen als we uit gingen.
Pics van jou in dit topic dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb een pm/dm-blok.True story.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:38 schreef Copthorne het volgende:
Klacht: Door fantastisch uiterlijk met een enorm verwachtingspatroon kampen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |