SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is nieuw in het elftal, dan moet je altijd ff wennen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hem in het begin van de pot gezien. Voor de rest heb ik hem niet gezien in Van de Looi zijn antivoetbalsysteem.
Dit gaat een structureel probleem worden. Let maar op.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij is nieuw in het elftal, dan moet je altijd ff wennen.
Ajax verdient te winnen, en dat komt niet omdat ze goed spelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef Tchock het volgende:
Ik ga echt heel hard lachen als Groningen net als ADO laat nog gelijk maakt.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax verdient te winnen, en dat komt niet omdat ze goed spelen.
Maar ze roepen het over zichzelf af.
Hoop t niet, had ie beter nog een half seizoen bij Cambuur kunnen blijvenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit gaat een structureel probleem worden. Let maar op.
Mahi heeft volgens mij 1x in de basis mogen starten. Dat was thuis tegen Vitesse.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
Eerste balcontact Mahi is direct gevaarlijk. Dat zit dan op de bank terwijl zo'n Chery maar wat mag aanklooien..
Chery is af en toe wel oke hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
Eerste balcontact Mahi is direct gevaarlijk. Dat zit dan op de bank terwijl zo'n Chery maar wat mag aanklooien..
Ook in de beker tegen Volendam.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mahi heeft volgens mij 1x in de basis mogen starten. Dat was thuis tegen Vitesse.
Af en toe.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chery is af en toe wel oke hoor
Dat is niet rullevant.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ook in de beker tegen Volendam.
Hij heeft er sporadisch een aardige wedstrijd tussen zitten ja. Dan roepen ze bij Studio Voetbal in koor dat hij naar Ajax of PSV moet. Gaat nergens over.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chery is af en toe wel oke hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |