abonnement Unibet Coolblue
pi_148824278
Ik doe ook supermantoss :) Pak hem echter niet alleen bij de bovenarmen maar ook stukje schouders en oksels. Weet niet of het helpt, maar die 2 sec.. :@

Veel plezier morgen meiden!
pi_148830533
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ja en ja!

En ik hoop vooral dat t fietsweer is :X

Morretje, ben jij er al uit?

Oh en ik ben er denk ik al wat eerder, om wat te eten met E. Dus ik zie jullie vanzelf verschijnen :)
Ja, ik kom!
Moet nog even kijken met welke bus is er precies kom, maar dat lukt. Gelukkig vindt mijn peuter bussen fantastisch :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 19 januari 2015 @ 08:58:11 #178
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148831103
Geen idee wat voor toss ik doe, ik denk Santa? Ik leg kuiken op de doek, maak daar een buideltje van en gooi die over mijn schouder.

Groningen dames veel plezier vandaag *O*.
KuikenGuppy
pi_148831153
Ik ga voor de hip scoot, of hoe het ook mag heten. Voel me niet superman genoeg.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_148831600
Ah, de eerste poging is vastgelegd. Na de heup manoeuvre vond ze het eerst heel leuk op mijn rug, maar toen ik met de doek bezig was, ging ze even hevig protesteren en probeerde ze ook van mijn rug af te komen. Ben maar gewoon stug doorgegaan en toen ze eenmaal vastzat, vond ze het wel leuk. Moet wel wat strakker knopen, want ik voelde hoe ze een beetje uitzakte. Verder zat de doek ook nog niet netjes genoeg over haar lijfje verdeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een wat minder scherpe foto.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_148833151
Wat ziet dat er knus uit O+ . En op die eerste foto heeft ze echt zo'n blik van "Alles onder controle hoor. Niks aan de hand. Doen we even, dit :7 ."

Kan dat ook al met een mini van 4 maanden? Mijn A. vindt het buikdragen dus echt even helemaal niet leuk. Wurmen en draaien en armpjes vrij willen hebben, wat buiten dus echt te koud is. Misschien dat rugdragen dan beter werkt?
pi_148833183
Voor een 1e poging ziet dat er toch best goed uit Franny!
  maandag 19 januari 2015 @ 10:58:45 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148833528
Als jij er aan toe bent, kan het, Razz.
KuikenGuppy
pi_148833635
Ik ga het straks maar eens proberen, op bed en met een iPad met instructiefilmpje erbij.
Kijken of ze dit nog wel pikt! Ik hoop het zo, vind het zo jammer dat dragen standaard uitloopt op gehuil ;( .
pi_148834928
quote:
2s.gif Op maandag 19 januari 2015 09:32 schreef Franny_G het volgende:
Ah, de eerste poging is vastgelegd. Na de heup manoeuvre vond ze het eerst heel leuk op mijn rug, maar toen ik met de doek bezig was, ging ze even hevig protesteren en probeerde ze ook van mijn rug af te komen. Ben maar gewoon stug doorgegaan en toen ze eenmaal vastzat, vond ze het wel leuk. Moet wel wat strakker knopen, want ik voelde hoe ze een beetje uitzakte. Verder zat de doek ook nog niet netjes genoeg over haar lijfje verdeeld.

Netjes voor een eerste poging! ^O^
Een ruck mag wel hoger op je rug, dus dat jullie schouders gelijk aan elkaar zijn. Dan kan ze ook meekijken over je schouder.
Ook even opletten met het zekeren van de doek, volgens mij is haar zitje niet gezekerd nu :). Met de baan die over en onder de beentjes door gaat, zet je het zitje vast (dus die banen gaan over de doek in haar knieholte), zodat het niet los kan schieten als I. bijv. gaat strekken.

Razz, een ruck kan idd vanaf geboorte :) Wel opletten dat je bij mini's echt goed hoog in de ruck doet.

[ Bericht 10% gewijzigd door GotC op 19-01-2015 11:55:44 ]
pi_148836356
Bedankt voor de tips, GotC!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_148836924
Er was laatst toch een linkje naar een blog van een draagconsulent waarin juist werd afgeraden om te rugdragen bij een klein baby'tje? Omdat je niet goed in de gaten kan houden of de neus goed vrij is, het lastiger is om de nek goed te ondersteunen. Zeker als je nog geen ervaring met rugdragen hebt.

Maar newborn vs. 4 maanden is alweer een groot verschil natuurlijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 19 januari 2015 @ 13:07:09 #188
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148837191
Dat is ook gewoon zo Phaidra.
Het lijkt op de groepen buiten fok ook de trend om maar zo snel mogelijk op je rug te kunnen knopen -O-
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148837206
Ik heb net nog één keer, for the sake of it, A. in de doek geknoopt en ben een stukje gaan wandelen. Niet te ver, voor het geval ze weer compleet over de rooie zou gaan. Maar ze heeft de hele weg gelachen, verwonderd om zich heen gekeken, en het ging prima. Pas toen we na een half uurtje weer bij de voordeur waren was ze er helemaal klaar mee, maar dat zou ook kunnen doordat ik m'n sleutels niet kon vinden in mijn kapotte jaszak en het even duurde voordat ik ze uit de voering van m'n jas had gevist :'). Dit biedt hoop, we gaan gewoon weer vaker op pad in de doek! En het rugdragen stel ik nog wel even uit zolang dit weer goed gaat.

Plaatje erbij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2015 13:08:19 ]
pi_148837302
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_148838562
Ah, zo gezellig he, Razz. Gewoon lekker blijven proberen en doen, kan best een fase zijn. Ik heb ook wel periodes gehad dat ze het zo snel zat leek te zijn en toen ineens was het weer dikke pret steeds.

Rugdragen is voor mij gevoelsmatig ook iets voor een oudere baby. Zo'n kleintje wil je ook gewoon graag knus van voren tegen je aan gekruld!

Hier was ik niet zo slim bezig om, toen I wakker werd van een dutje in de kinderwagen, het nog eens te proberen met de tips van GotC in mijn achterhoofd. Huilend kind op je rug, terwijl je je best doet goed te zekeren. :') . Nu ligt ze op bed, en heb ik geoefend met een grote teddybeer. :D . Dat goed zekeren is wel het moeilijkste onderdeel, vind ik.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_148838825
quote:
2s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:51 schreef Franny_G het volgende:
Ah, zo gezellig he, Razz. Gewoon lekker blijven proberen en doen, kan best een fase zijn. Ik heb ook wel periodes gehad dat ze het zo snel zat leek te zijn en toen ineens was het weer dikke pret steeds.

Rugdragen is voor mij gevoelsmatig ook iets voor een oudere baby. Zo'n kleintje wil je ook gewoon graag knus van voren tegen je aan gekruld!

Hier was ik niet zo slim bezig om, toen I wakker werd van een dutje in de kinderwagen, het nog eens te proberen met de tips van GotC in mijn achterhoofd. Huilend kind op je rug, terwijl je je best doet goed te zekeren. :') . Nu ligt ze op bed, en heb ik geoefend met een grote teddybeer. :D . Dat goed zekeren is wel het moeilijkste onderdeel, vind ik.
Ja dat zekeren is idd even lastig :) Maar gewoon vaak oefenen, dan komt het helemaal goed :Y En met een teddybeer eerst oefenen is juist slim! Geen wiebelend, huilend kind :+. Ik geef vaak T. iets in z'n handen zodat hij even afgeleid is.

Razz, lekker zeg! O+ Ziet er knus uit!
  maandag 19 januari 2015 @ 14:04:11 #193
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148839030


je kan echt een heleboel stof pakken om te zekeren, dan gaat het ook wat makkelijker.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148840120
Och wat schattig. :D. Ik stond net bij de bushalte op de bus te wachten na de gezellige meet ( *O* ) toen er een jongen -middelbare scholier denk ik, inclusief gelhoofd en piercing door de lip- aan me vroeg: 'Heeft u een baby in die trui zitten? Want dan ga ik even ergens anders staan roken.'
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_148840648
Met 'trui' bedoelde hij eigenlijk natuurlijk 'onwijs awesome draagvest', maar dat vergeef ik 'm.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_148840795
:D Lief DAD!

Heb je een foto van het draagvest-aan-met-baby-erin? Ik zit te overwegen of ik 'm wel of niet ga aanschaffen. Het blijft toch wel een gedoe, kind enorm warm aankleden omdat je eigen jas niet over de doek heen dicht kan.
pi_148841131
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och wat schattig. :D. Ik stond net bij de bushalte op de bus te wachten na de gezellige meet ( *O* ) toen er een jongen -middelbare scholier denk ik, inclusief gelhoofd en piercing door de lip- aan me vroeg: 'Heeft u een baby in die trui zitten? Want dan ga ik even ergens anders staan roken.'
O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 19 januari 2015 @ 15:12:50 #198
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_148841503
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och wat schattig. :D. Ik stond net bij de bushalte op de bus te wachten na de gezellige meet ( *O* ) toen er een jongen -middelbare scholier denk ik, inclusief gelhoofd en piercing door de lip- aan me vroeg: 'Heeft u een baby in die trui zitten? Want dan ga ik even ergens anders staan roken.'
O+

het is trouwens ook mijn ervaring dat dat soort jongens, waar je het eigenlijk niet van verwacht, ontzettend leuk kunnen zijn met kinderen. Beter dan sommige oude zuurpruimen waar je eigenlijk wat meer van had verwacht.
  maandag 19 januari 2015 @ 15:29:57 #199
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148842276
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och wat schattig. :D. Ik stond net bij de bushalte op de bus te wachten na de gezellige meet ( *O* ) toen er een jongen -middelbare scholier denk ik, inclusief gelhoofd en piercing door de lip- aan me vroeg: 'Heeft u een baby in die trui zitten? Want dan ga ik even ergens anders staan roken.'
Noh O+

Ik vond t echt gezellig trouwens! Voelde niet als 4 onbekenden die toevallig iets met doeken hebben, maar wel echt gezellig kletsen ^O^

Alleen beetje jammer dat ik de tijd niet in de gaten hield en dat E nu volledig over dr slaap heen is..... ze wou niet in bed, dus toch nog maar even laten drinken, in slaap gesukkeld maar weer klaarwakker toen ik haar in bed legde. Even laten pruttelen, opnieuw geprobeerd, maar toen lag ze zo te klooien dat ik dr wakker in bed heb gelegd, en nu ligt ze half hyper te kletsen/gillen/jammeren :X

Het is f*cking half 4 -O-
pi_148842307
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met 'trui' bedoelde hij eigenlijk natuurlijk 'onwijs awesome draagvest', maar dat vergeef ik 'm.
:D Lieve reactie uit verrassende hoek! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')