1.83 in NLD dacht ik. Amerika was 176?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:21 schreef timmmmm het volgende:
1.78 is toch een zeer normale lengte voor een man?
Klopt, alleen vind ik het wel leuk om er net iets langer uit te zien. En vooral om mezelf niet te 'benadelen' door kleren te dragen waaroor ik juist kleiner lijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
Je kunt ook gewoon proberen jezelf te accepteren zoals je bent?
Nee, niet echt, maar mannen om me heen zijn vaak rond de 1.85 m. en dan voel ik me klein.quote:En je bent toch ook niet klein?
Klopt wel zo ongeveer. Begrijp alleen de onderste tabel op deze pagina niet, omdat sommige landen twee keer worden vermeld. Bij Nederland stat als gemiddelde lengte voor mannen 1.83,8 maar ook 1.80,8. 3 cm is nogal wat.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
1.83 in NLD dacht ik. Amerika was 176?
Maar waarom vind je dat leuk dan? En schat je andere mannen niet gewoon langer in? het is niet de gemiddelde lengte of zoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:32 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Klopt, alleen vind ik het wel leuk om er net iets langer uit te zien. En vooral om mezelf niet te 'benadelen' door kleren te dragen waaroor ik juist kleiner lijk.
[..]
Nee, niet echt, maar mannen om me heen zijn vaak rond de 1.85 m. en dan voel ik me klein.
Omdat ik dan niet zo omhoog hoef te kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar waarom vind je dat leuk dan?
Kan goed kloppen, maar op mijn werk zijn vrijel alle mannen langer dan ik. En veel mannen op mijn verdieping zijn tegen de 1.90 m.quote:En schat je andere mannen niet gewoon langer in? het is niet de gemiddelde lengte of zo
Serieus? Ik vind tussen de 1.85-1.88 m. juist de ideale lengte. Langer hoeft van mij ook niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:42 schreef DeLepelaar het volgende:
Je bent een halve zool als je op verhoogde zolen gaat lopen. Ik ben 1.85 en voel mij vaak al klein tegenover het tegenwoordige uitschot.
Je hoeft voor die paar cm toch niet omhoog te kijken?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:52 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet zo omhoog hoef te kijken.
[..]
Kan goed kloppen, maar op mijn werk zijn vrijel alle mannen langer dan ik. En veel mannen op mijn verdieping zijn tegen de 1.90 m.
Bijna tien centimeter is niet een paar centimeter wat mij betreft.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je hoeft voor die paar cm toch niet omhoog te kijken?
Naja, na 1.90 wel natuurlijk. Maar dan maakt langer lijken ook niet uit (voor een paar cm ook niet, want je word niet echt langer natuurlijk)
Oké, jammer.quote:Ik vind het maar een vaag verhaal
Dat heb ik dan weer mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:08 schreef Diqiu-Long het volgende:
Je postuur heeft er ook mee te maken, want je ziet al een stuk langer uit als je niet zo'n brede man bent.
Ik vind heelveel mannen een stuk langer dan mezelf. Heb dat pas sinds kort. Heel gek - sinds ik er een plaatje over zag met wat demotiverende informatie over lengte bij mannen.quote:
Woon je in het noorden ofzo? Daar zijn ze over het algemeen wat langer. En wat voor plaatje?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:17 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Ik vind heelveel mannen een stuk langer dan mezelf. Heb dat pas sinds kort. Heel gek - sinds ik er een plaatje over zag met wat demotiverende informatie over lengte bij mannen.
Nee, in de Randstad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:20 schreef FlesWater het volgende:
[..]
Woon je in het noorden ofzo? Daar zijn ze over het algemeen wat langer.
Ik ben het aan het zoeken.quote:En wat voor plaatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
waarom vind je dat onzin? ik ben 1.80 maar als ik naast een andere man sta van 1.85-1.90 kijk ik daar toch wel een beetje tegenop (hihi). denk dat het alfa male oerinstinct in je zich dan bedreigd voelt ofzo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus wat een onzin. 1.78 zijn en jezelf te kort vinden
1.90+ is echt heel groot en nogal zeldzaam waar ik woonquote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
waarom vind je dat onzin? ik ben 1.80 maar als ik naast een andere man sta van 1.85-1.90 kijk ik daar toch wel een beetje tegenop (hihi). denk dat het alfa male oerinstinct in je zich dan bedreigd voelt ofzo.
je bent zelf een halve zoolquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:20 schreef Extraneus het volgende:
Wat ik daar vreemd aan vind, is dat het vaak geen complete zolen zijn maar halve zolen
nee, maar als 1.83 ofzo gemiddeld is, is de helft natuurlijk ook groter dan dat.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:07 schreef emptiness het volgende:
[..]
1.90+ is echt heel groot en nogal zeldzaam waar ik woon
Zijn al de mensen in NL echt zo fucking groot?
OHMIJNGOD IK ZIT 4CM ONDER HET GEMIDDELDE NU ZAL IK VOOR ALTIJD INFERIEUR ZIJN.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
waarom vind je dat onzin? ik ben 1.80 maar als ik naast een andere man sta van 1.85-1.90 kijk ik daar toch wel een beetje tegenop (hihi). denk dat het alfa male oerinstinct in je zich dan bedreigd voelt ofzo.
rustig maar zo erg is t ook weer niet jeetjequote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
OHMIJNGOD IK ZIT 4CM ONDER HET GEMIDDELDE NU ZAL IK VOOR ALTIJD INFERIEUR ZIJN.
Flikker toch opals je daar al onzeker om wordt, is je lengte niet de oorzaak van je gebrek aan mannelijkheid.
Nee, maar vlakbij de Franse grens.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nee, maar als 1.83 ofzo gemiddeld is, is de helft natuurlijk ook groter dan dat.
woon je in azie dan?
Ik herken dat wel, ik woon in Portugal en met mijn 1.65m steek ik boven de mensen van mijn generatie en daarboven, uit. De jongeren worden langzaam aan wat langer, maar er zijn er nog steeds die klein en iel blijven omdat ze gewoon niet gezond of genoeg te eten krijgen, helaas.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:18 schreef emptiness het volgende:
[..]
Nee, maar vlakbij de Franse grens.
Ikzelf ben 1.74 en de gemiddelde lengte van een Franse man is 1.75. 1.76 in de Verenigde Staten. Ik denk dat Nederland echt wel uitzonderlijk is met een gemiddelde lengte van van 1.83. Veel mensen hier zijn ook uitzonderlijk onzeker en geobsedeerd over hun lengte.
Wanneer ik naar Zuid-Europa (Italië, Griekenland etc...) voel ik mij nooit klein, enorm veel mannen die kleiner dan ik zijn en veel vrouwen daar zijn onder de 1.60.
Waarom is dat onzin? Je zit dan ruim onder het gemiddelde! Iemand van 1,90 noem je toch ook lang? Waarom iemand van 1,78 dan niet klein?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Jawel. Uiteraard zijn er uitzonderingen, maar langere mannen zijn wel degelijk succesvoller. Dit is onderzocht.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:41 schreef Alentejana het volgende:
Het zegt verder ook niks op je kans op succes.
Nee, de kansen worden ze makkelijker aangereikt. Dit geldt ook voor mooie mensen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:50 schreef Ludd het volgende:
[..]
Jawel. Uiteraard zijn er uitzonderingen, maar langere mannen zijn wel degelijk succesvoller. Dit is onderzocht.
Bij gelijke vaardigheden trekt een langer iemand vaker aan het langste eind blijkt uit onderzoek, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:01 schreef Alentejana het volgende:
Je lengte zegt immers niets over je versierkunsten (als het gaat om succes bij de vrouwen, of mannen, wat je wilt), je empatisch vermogen en loyaliteit (als het gaat om succes onder je vrienden) of je vaardigheden (als het gaat om succes op je werk).
Dat het maar duidelijk mag zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:05 schreef Ludd het volgende:
[..]
Bij gelijke vaardigheden trekt een langer iemand vaker aan het langste eind blijkt uit onderzoek, daar gaat het om.
Vanzelfsprekend is een zeer vaardig iemand van 1,78cm doorgaans succesvoller dan een kluns van 1.90 die echt niets kan.
'als vrouw zijnde'quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:25 schreef Duufje het volgende:
Ik snap je wel hoor, het punt waarom je een andere lengte wilt hebben.. Maar..
Ik ben zelf 1,84 als vrouw zijnde. Ook niet altijd leuk, maar ik heb wel geaccepteerd dat ik lang ben en probeer zoveel mogelijk de positieve kanten van het lang zijn te zien,sinds ik dit doe krijg ik ook veel minder negatieve of plagerige opmerkingen.
Punt van mijn verhaal? Probeer er mee te leven, wat maakt jou speciaal? Probeer daar de nadruk op te leggen en niet op je lengte.
Dit. En koop geen Honda Civic.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:37 schreef HCFeestbeest het volgende:
Zorg in ieder geval dat je geen grote bek hebt. Nergens zo'n hekel aan als aan kleine mensen met een grote bek.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
Je kunt ook gewoon proberen jezelf te accepteren zoals je bent?
Ja, en het is soms ook gewoon logisch. Als je heel klein bent, ligt het nit voor de hand om dingen te dragen waardoor je nog kleiner lijkt als je liever langer zou zijn. Een mannelijke collega van me is 1.65 m en draagt vaak lange jasjes, wardoor hij helemaal klein lijkt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:30 schreef Alentejana het volgende:
@SeLang en rhubarbje:
De meesten proberen zich, zeker in bepaalde levensfases, zich te "upgraden" of dat nou meteen hippe outfit is, sieraden, een kapsel, een tattoo, afkledende kleding of een lekker luchtje.
Op zich is je postuur verlengen niet verschillend van slanker of juist voller willen lijken of jonger of ouder.
Het is een weg naar meer jezelf zijn.
Ja, vond het ook een vrij heftige reactie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
rustig maar zo erg is t ook weer niet jeetje
Hoe lang ben je dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:57 schreef bascross het volgende:
Ik vind mijzelf ook te klein, zou best 2.10m willen zijn.
Erg praktisch is het niet, dus misschien is het leuker voor een weekje ofzo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:51 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Dat zat erin. Maar zou je serieus 2.10 m willen zijn of was het een grap?
Het lijkt me ook wel aardig ja. Dat zelf mensen van jouw lengte naar boven moeten kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:43 schreef bascross het volgende:
[..]
Erg praktisch is het niet, dus misschien is het leuker voor een weekje ofzo.Overigens wil ik dan uiteraard wel een bijpassend gewicht, dus 150/160kg, anders is er niets aan.
3 centimeter is nogal niets.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:37 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Klopt wel zo ongeveer. Begrijp alleen de onderste tabel op deze pagina niet, omdat sommige landen twee keer worden vermeld. Bij Nederland stat als gemiddelde lengte voor mannen 1.83,8 maar ook 1.80,8. 3 cm is nogal wat.
Als je lang en mooi bent hoef je geen versierkunsten te hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:01 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Nee, de kansen worden ze makkelijker aangereikt. Dit geldt ook voor mooie mensen.
En dergelijke onderzoeken gaan meestal met proefpersonen.
Waar je uiteindelijk op wint is zelfvertrouwen, of je nu 1.4m bent of 2 meter.
En dat zelfvertrouwen wordt soms geput uit het feit dat ze mooi of lang zijn...Ze krijgen immers van kleins af aan zelden tegenslagen.
Maar kansen op succes creëer je zelf.
Je lengte zegt immers niets over je versierkunsten (als het gaat om succes bij de vrouwen, of mannen, wat je wilt), je empatisch vermogen en loyaliteit (als het gaat om succes onder je vrienden) of je vaardigheden (als het gaat om succes op je werk).
Je bent niet kort, maar onzeker.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:53 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel aardig ja. Dat zelf mensen van jouw lengte naar boven moeten kijken.
Sinds ik dat akelige plaatje op de eerste pagina zag, let ik erop. Ben nooit zo gevoelig voor dat soort dingen maar op de een of andere manier wel voor dit plaatje.
Hij was toch overleden door die verlenging?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:28 schreef deadprez het volgende:
Laat je benen verlengen zoals die ene user hier.
Hoe lang is lange jas?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:52 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Ja, en het is soms ook gewoon logisch. Als je heel klein bent, ligt het nit voor de hand om dingen te dragen waardoor je nog kleiner lijkt als je liever langer zou zijn. Een mannelijke collega van me is 1.65 m en draagt vaak lange jasjes, wardoor hij helemaal klein lijkt.
Dat laatse wat je zegt is ook de kern van mijn verhaal als je mijn posts daar over goed hebt begrepen.quote:Op zondag 18 januari 2015 10:57 schreef Gray het volgende:
Als je lang en mooi bent hoef je geen versierkunsten te hebben.![]()
Mooi en lang zijn maakt je overigens echt niet vrij van tegenslagen hoor.
[..]
Je bent niet kort, maar onzeker.
Je spreekt dus alleen jezelf tegen?quote:Op zondag 18 januari 2015 11:04 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Dat laatse wat je zegt is ook de kern van mijn verhaal als je mijn posts daar over goed hebt begrepen.
Ik zeg niet dat als je lang bent alles vanzelf gaat. Ik zei in een eerder post dat het geen invloed had op zijn kansen, waarop iemand anders zei dat het niet zo was. Dat bij gelijke vaardigheden de voorkeur naar de langer ging.
Waarop ik zei dat het uiteindelijk, lang of kort, toch degene is met het meeste zelfvertrouwen is die uiteindelijk bovenaan staat.
Dus wat dat betreft zijn we het volkomen met elkaar eens.
Die ander beweerde dat het wel invloed had op zijn kansen (want onderzoeken wijzen uit dat langere mensen succesvoller zijn of zoiets) terwijl ik beweerde dat het niet zo was, misschien staat het er zo duidelijker?quote:
Dacht dat onderzoek juist uitwees dat in leidinggevende posities juist lange mannen werkzaam zijn. Maar als je met onderzoeken gaat dwepen voor je argument, dan moet je ze aandragen. Jij begon; jij begint.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:18 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Die ander beweerde dat het wel invloed had op zijn kansen terwijl ik beweerde dat het niet zo was, misschien staat het er zo duidelijker?
Nog1 keer:
Bij een sollicitatie kan een langere proefpersoon (want daar hebben we het meestal over in dat soort onderzoeken) wellicht volgens onderzoek voorkeur krijgen, maar als je kijkt naar wie er werkelijk bovenaan staan in wat dan ook, is daar geen regel van een bepaalde lengte te vinden.
Ja, lelijke gehandicapte meiden.quote:Bij versieren komt het al helemaal aan op wat je uitstraalt.
Een "lelijk" of gehandicapt of zeer klein iemand kan ook meiden aantrekken.
Pardon, ik gebruik juist niet dat onderzoek als argument dat deed een ander en daar ging ik juist tegenin.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Dacht dat onderzoek juist uitwees dat in leidinggevende posities juist lange mannen werkzaam zijn. Maar als je met onderzoeken gaat dwepen voor je argument, dan moet je ze aandragen. Jij begon; jij begint.
[..]
Ja, lelijke gehandicapte meiden.
Ik zal het zo lezen, thanks!quote:Op zondag 18 januari 2015 11:25 schreef Ludd het volgende:
http://www.livescience.com/5552-taller-people-earn-money.html
Dus jij gelooft alleen in wat je eigen ogen waarnemen, ondanks feiten?quote:Op zondag 18 januari 2015 11:26 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Pardon, ik gebruik juist niet dat onderzoek als argument dat deed een ander en daar ging ik juist tegenin.
Zolang ik geen onderzoeken heb gezien en alleen met eigen ogen kan waarnemen dat er ook gewoon kleine mensen bovenaan staan, blijf ik daar liever aan vast houden.
In dit geval lees jij niet zorgvuldig.quote:Verder er staat "of" tussen lelijk en gehandicapt. Ik begin te geloven dat je niet erg zorgvuldig leest en alleen probeert aanvallend te reageren op losse dingetjes in een post?
Bah, televisie.quote:Ik zou zeggen kijk eens naar afleveringen van "je zult het maar hebben" of "je zult het maar zijn" om te zien hoe succesvol gehandicapte of lelijke jongens zijn in het versieren. Dat hoe je niet van mij aan te nemen.
Nee, want ik zei dat lange mooie mannen geen versierkunsten hoeven te hebben. Wat overigens ook niet ontkent dat ze die geheel niet hebben.quote:Maar als jij wilt aannemen dat versierkunsten in je lengte zitten, is het ook goed hoor, maar dan spreek jij jezelf tegen.
Doe maar twee keer lezen.quote:
En dat sluit aan wat ik zeg. Het zelfvertrouwen komt misschien makkelijker omdat het als het ware aangereikt wordt, maar uiteindelijk is het zelfvertrouwen grotensdeels verantwoordelijk voor het succes.quote:Being tall may boost self-confidence, helping to make a person more successful and also prompting people to ascribe more status and respect to the tall person, Judge said.
Of course all such studies generate averages. A shorter person can certainly beat the odds, and not every tall person is raking it in.
Dat is lang niet zo logisch als je zelf denkt. Jouw ervaring kan heel goed een uitzondering op de regel zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 11:46 schreef Alentejana het volgende:
Lieve Gray, ik zeg zolang ik geen onderzoek heb gezien houd ik me vast aan wat ik zelf zie. Dat is toch logish? Als ik een kleine man aan de top zie is het ook een feit dat die aan de top staat. Dat hoeft niet gepubliceerd door een ander om het een feit te maken.
Als eerste zegt het "may", als tweede kan het heel goed aan andere factoren liggen.quote:Ik heb het artikel nu gelezen en het enige dat als feit vast staat is dat er gemiddeld meer verdient wordt naar mate je langer bent. Niet dat alle mannen aan de top lang zijn. Ik weet ook niet wat ze dan verder doen in zo´n onderzoek met de aziaten in de handel en de oliesheiks bv....
Er komt toch weer dit uit:
[..]
En dat sluit aan wat ik zeg. Het zelfvertrouwen komt misschien makkelijker omdat het als het ware aangereikt wordt, maar uiteindelijk is het zelfvertrouwen grotensdeels verantwoordelijk voor het succes.
Of andersom:iemand zonder zelfvertrouwen zal slecht succesvol kunnen worden, ook al is hij lang.
Omdat een mens ook kritisch kan zijn op zaken die in zijn straatje passen. Een leugentje kan goede bedoelingen hebben, maar de waarheid kan je niet omheen, hoe hard die ook is.quote:En ik zeg ook dat versierkunst niet in lengte zit, dus wat is je probleem?
Je krijgt gelijk en nog wil je tegenspreken, ik snap dat niet.
Heb je nog tips om er korter uit te zien?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:44 schreef Fascination het volgende:
Al die lengtestruggles van de fokmannen.
Mee eens. Alleen als je dan in dat R&P-topic over lengte leest dat zelfs 'kleine meisjes' van 1,58 m het liefst een kerel van boven de 1,90 m willen, dan begrijp ik TS wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat zijn van die eisen die er niet meer toe doen als ze iemand gewoon leuk vinden. Wel een beetje sneu om zoiets überhaupt te zeggen als je zo klein bent als vrouw dat zowat iedere man groter dan je is, maar goed.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen als je dan in dat R&P-topic over lengte leest dat zelfs 'kleine meisjes' van 1,58 m het liefst een kerel van boven de 1,90 m willen, dan begrijp ik TS wel.
Tevens speelt ook de omgeving waarin je verkeert een grote rol. Op de een of andere manier is lengte namelijk behoorlijk aan opleiding danwel IQ gecorreleeerd.
Op de universiteit was ik in ieder geval een van de kleinsten met mijn 1,82 m. De norm ging echt dik richting de 1,90 - 1,95 m. Ook laatst bij een bijeenkomst met vooral advocaten. Van de paar honderd man behoorde ik tot de 5, misschien 10, kleinsten (kleinste mannen dus voor de duidelijkheid).
Dit zegt toch wel weer erg veel. Hoe je als kleinere man even verteld wordt wat je wel en niet mag...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:37 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
'als vrouw zijnde'
on-topic: gelukkig heb ik dit probleem niet. Ik zit precies op het gemiddelde en ik groei nog.
Maar daarnaast vind ik 1.78 echt niet klein. Je bent iig langer dan de meeste vrouwen, en daar gaat het toch om?
Zorg in ieder geval dat je geen grote bek hebt. Nergens zo'n hekel aan als aan kleine mensen met een grote bek.
Mijn idee. Snap ook niet dat je 30 cm langer prettig vindt als vrouw.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zijn van die eisen die er niet meer toe doen als ze iemand gewoon leuk vinden. Wel een beetje sneu om zoiets überhaupt te zeggen als je zo klein bent als vrouw dat zowat iedere man groter dan je is, maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:02 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mijn idee. Snap ook niet dat je 30 cm langer prettig vindt als vrouw.Ik kan me voorstellen dat je als vrouw een veilig gevoel krijgt bij zo'n grote man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit. Als het er op aan komt ga jij het no way in hell winnen van een kerel van 1,95 m1. Dat maakt jou toch een ondergeschikte op de een of andere manier. De ander heeft namelijk altijd de mogelijkheid om een eventueel conflict in zijn voordeel te beslissen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja, DUH. Daar gaat het om.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je als vrouw een veilig gevoel krijgt bij zo'n grote man.
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:02 schreef Puntenjager het volgende:
Snap ook niet dat je 30 cm langer prettig vindt als vrouw.
Okay?quote:
Hij snapt de aantrekkingskracht wel, maar het is zo onpraktisch.quote:
Het enige onpraktische is bij staand zoenen. De rest neem ik graag voor lief.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij snapt de aantrekkingskracht wel, maar het is zo onpraktisch.Waarom niet gaan voor een man die groter dan je is, zodat je die veiligheid voelt, maar toch niet zo groot is dat je op praktische ongemakken stuit. Of zo.
Precies! Want staand tegen de muurquote:Op zondag 18 januari 2015 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij snapt de aantrekkingskracht wel, maar het is zo onpraktisch.Waarom niet gaan voor een man die groter dan je is, zodat je die veiligheid voelt, maar toch niet zo groot is dat je op praktische ongemakken stuit. Of zo.
3 centimeter is de top van je pink.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:34 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Op de schatting van de lengte van inwoners van een land vind ik het een vrij groot verschil.
Ze kunnen het gemiddelde natuurlijk ook afronden op twee cijfers achter de komma als je dat wil, maar dat maakt jou niet langer hoor.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:38 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze met onderzoek wel wat preciezer kunnen zijn?
Waarom sneu? Een lelijk man heeft toch alsnog het liefst een knappe vrouw toch? Waarom zou een kleine vrouw dan niet het liefst een lange man willen?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:45 schreef Fascination het volgende:
Wel een beetje sneu om zoiets überhaupt te zeggen als je zo klein bent als vrouw dat zowat iedere man groter dan je is, maar goed.
Drie centimeters is iets anders dan een afrondingsverschil. Ik heb het niet over mezelf; ik heb het over dat onderzoek,quote:Op zondag 18 januari 2015 19:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Ze kunnen het gemiddelde natuurlijk ook afronden op twee cijfers achter de komma als je dat wil, maar dat maakt jou niet langer hoor.
Ten eerste bestaat een zwarte band in MMA niet. Ten tweede ben ik het hier absoluut niet mee eens.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En dit. Als het er op aan komt ga jij het no way in hell winnen van een kerel van 1,95 m1.
1 Ja, tenzij je zwarte band in MMA hebt ofzo.
Oh, zo. In dat geval moet je kijken naar de onderzoeken zelf. De tabel geeft al aan dat verschillende leeftijden zijn gebruikt voor de onderzoeken, plus dat de onderzoeken zelf verschillen. Bovendien blijft het gaan om gemiddelden van een selecte groep Nederlanders, die Nederland zou moeten representeren. Het gaat dus niet letterlijk om de gemiddelde Nederlander, maar het gemiddelde van een groepje Nederlanders.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:17 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Drie centimeters is iets anders dan een afrondingsverschil. Ik heb het niet over mezelf; ik heb het over dat onderzoek,
Mooi geformuleerd, compliment!quote:Op zondag 18 januari 2015 20:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Oh, zo. In dat geval moet je kijken naar de onderzoeken zelf. De tabel geeft al aan dat verschillende leeftijden zijn gebruikt voor de onderzoeken, plus dat de onderzoeken zelf verschillen. Bovendien blijft het gaan om gemiddelden van een selecte groep Nederlanders, die Nederland zou moeten representeren. Het gaat dus niet letterlijk om de gemiddelde Nederlander, maar het gemiddelde van een groepje Nederlanders.
Maar liever iemand van 1.83 met zelfvertrouwen.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:55 schreef capitalF het volgende:
Wat een zielepoot.. ik ben 1,73m en vind t allemaal wel goed zo. Meiden hebben liever iemand met zelfvertrouwen dan een lange onzekere slungel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |