abonnement Unibet Coolblue
pi_148847334
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Tja, op je smartphone vult 1 zin al het hele scherm.
op een 2" scherm misschien? :?
  maandag 19 januari 2015 @ 17:55:09 #152
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_148847942
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ongeveer van hetzelfde kaliber als de formule waarmee je berekent hoe groot de kans is dat er buitenaards intelligent leven is. :)
Kans op buitenaards leven = 1 - 1/∞ ?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  maandag 19 januari 2015 @ 17:55:45 #153
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_148847969
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Tja, op je smartphone vult 1 zin al het hele scherm.
Bril nodig?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_148848012
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:55 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Kans op buitenaards leven = 1 - 1/∞ ?
dit indd. je moet wel heel arrogant of heel dom zijn wil je geloven dat wij zo speciaal zijn dat we hier op aarde de enige in het godganse universum zijn.
pi_148848040
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:55 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Kans op buitenaards leven = 1 - 1/∞ ?
Intelligent leven. ;)
Dat er buitenaards leven is is inderdaad zo goed als zeker, waarschijnlijk komen de bacteriën waarmee het leven op aarde begon van buiten de aarde.
Ik twijfel er ook niet aan dat er intelligent buitenaards leven is, zou het alleen in ons zonnestelsel bestaan?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148848118
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Intelligent leven. ;)
Dat er buitenaards leven is is inderdaad zo goed als zeker, waarschijnlijk komen de bacteriën waarmee het leven op aarde begon van buiten de aarde.
Ik twijfel er ook niet aan dat er intelligent buitenaards leven is, zou het alleen in ons zonnestelsel bestaan?
definieer intelligent leven.

tevens is het slechts een kwestie van tijd voor we het water op europa onder de ijslaag gaan onderzoeken, niet onrealistisch dat we daar microbieel leven aan gaan treffen.
pi_148848147
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:00 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

definieer intelligent leven.

tevens is het slechts een kwestie van tijd voor we het water op europa onder de ijslaag gaan onderzoeken, niet onrealistisch dat we daar microbieel leven aan gaan treffen.
Minimaal een goed ontwikkeld zoogdier.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148848168
Species 8472 ftw.
Ja doei.
pi_148848184
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
Species 8472 ftw.
star trek :')
pi_148848190
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:02 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

star trek :')
Weten dat dit uit Star Trek komt :')
Ja doei.
pi_148848200
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Weten dat dit uit Star Trek komt :')
:@
pi_148848201
*padum psssj*
Ja doei.
pi_148848229
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:57 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

dit indd. je moet wel heel arrogant of heel dom zijn wil je geloven dat wij zo speciaal zijn dat we hier op aarde de enige in het godganse universum zijn.
Dat klopt maar de aarde is wel een soort van wonderplaneet. Exact de juiste afstand bij die intensiteit van de zon, lang genoeg stabiel (meteorieten, vulkanen en zo)...
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148848405
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
Species 8472 ftw.


Beste wapen ooit. _O_
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148848463
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Minimaal een goed ontwikkeld zoogdier.
Een goed ontwikkeld zoogdier onder de ijskappen van Europa of intelligent leven? Anyway, hoeft allebei niet, op Aarde is al een enorme diversiteit aan leven, wie weet wat er in de rest van het universum te vinden is.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148848557
Binnenkort een nieuwe Star Wars film. *O*
Die JJ heeft het goed voor elkaar. _O_
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148848584
Star Wars, doesn't float my boat. Jammer wel. Nou ja, dan maar Trekkie for life O+
Ja doei.
pi_148848612
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Binnenkort een nieuwe Star Wars film. *O*
Die JJ heeft het goed voor elkaar. _O_


Kan niet wachten.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148848626
Ik vond daarnet bij m'n grote kantoorschoonmaak een passer. Heb ik daar eens even geen doel meer voor :')
Ja doei.
  maandag 19 januari 2015 @ 18:17:19 #170
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_148848637
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat klopt maar de aarde is wel een soort van wonderplaneet. Exact de juiste afstand bij die intensiteit van de zon, lang genoeg stabiel (meteorieten, vulkanen en zo)...
Neh, de aarde is een wonderplaneet voor het soort leven dat we hier kennen. Dat is nogal een verschil :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_148848648
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:12 schreef Rezania het volgende:

[..]

Een goed ontwikkeld zoogdier onder de ijskappen van Europa of intelligent leven?
Een goed ontwikkeld zoogdier op een andere planeet binnen of buiten ons zonnestelsel. Dat kan bijna niet anders gezien het aantal planeten waarop ontwikkeld leven kan bestaan.

quote:
Anyway, hoeft allebei niet, op Aarde is al een enorme diversiteit aan leven, wie weet wat er in de rest van het universum te vinden is.
Realistisch gezien zal het niet veel beter of interessanter (of slechter of minder interessant) zijn dan wat we op aarde vinden. Ik verwacht dan ook niet dat intelligente aliens (intelligent zoals de mens) kwaadaardig of heel erg goedaardig zijn, ze zullen waarschijnlijk net zoals de mens vol gebreken zitten. Het
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148848766
quote:
3s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:17 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Neh, de aarde is een wonderplaneet voor het soort leven dat we hier kennen. Dat is nogal een verschil :P
Ja en nee, bij warmere temperaturen is er van alles mogelijk, een kwestie van natuurlijke selectie, in theorie. Bij (veel) koudere temperaturen wordt het lastig om de benodigde chemische reacties op te laten gaan, eender wat voor basis het leven heeft.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148848772
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een goed ontwikkeld zoogdier op een andere planeet binnen of buiten ons zonnestelsel. Dat kan bijna niet anders gezien het aantal planeten waarop ontwikkeld leven kan bestaan.

[..]

Realistisch gezien zal het niet veel beter of interessanter (of slechter of minder interessant) zijn dan wat we op aarde vinden. Ik verwacht dan ook niet dat intelligente aliens (intelligent zoals de mens) kwaadaardig of heel erg goedaardig zijn, ze zullen waarschijnlijk net zoals de mens vol gebreken zitten. Het
Ik heb het niet over persoonlijkheid, ik heb het over hun fysiologie. Jij zei zoogdier, maar ik zeg dat het misschien ook prima wandelde bomen kunnen zijn. Misschien halen ze hun energie zelfs uit ioniserende straling, wie weet? Ik zou niet zo snel zeggen dat ze op ons lijken, integendeel juist.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 19 januari 2015 @ 18:21:52 #174
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_148848805
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja en nee, bij warmere temperaturen is er van alles mogelijk, een kwestie van natuurlijke selectie, in theorie. Bij (veel) koudere temperaturen wordt het lastig om de benodigde chemische reacties op te laten gaan, eender wat voor basis het leven heeft.
Chemische reacties zoals wij die kennen ja.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_148848808
Bètarelated, reactie op de trailer van de film 'theory of everything':

quote:
I just saw this movie and it's awesome! I highly recommend it to anyone that is interested in science and Steven Hawking's work. Of course, there are always idiots that can ruin the experience. On my way out after the movie, two people were talking and one of them asked the other if it was based on a true story. As if the question wasn't dumb enough, the answer was baffling. The other guy replied "yes, it's based on a true story but most of the science is actually fiction". Oh well. Stupidity has no limits. Still, an awesome night and a great movie!
Ja doei.
pi_148848816
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja en nee, bij warmere temperaturen is er van alles mogelijk, een kwestie van natuurlijke selectie, in theorie. Bij koudere temperaturen wordt het lastig om de benodigde chemische reacties op te laten gaan, eender wat voor basis het leven heeft.
Er zijn ook beesten die in meeren onder de ijskappen van Antarctica leven, die lukt het ook. Hetzelfde geldt voor micro-organismen die bij black smokers op de bodem van de oceaan leven. Tuurlijk, op een gegeven moment houdt het op en is het RIP leven, maar onderschat niet hoe creatief leven kan zijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148848846
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
Bètarelated, reactie op de trailer van de film 'theory of everything':

[..]

Just shoot me.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 19 januari 2015 @ 18:22:57 #178
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_148848850
Beetje advocaat van de duivel dit, maar realiseer je dat wij vanuit ons hele simplistische oogpunt naar iets kijken wat veel te groot en bizar ingewikkeld is om ooit compleet te kunnen snappen :P Je kan je alleen dingen voorstellen die je vanuit je eigen perspectief kent.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  maandag 19 januari 2015 @ 18:23:23 #179
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_148848868
Iemand die nog nooit een paard heeft gezien weet ook niet dat hij bestaat, jwt!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_148848881
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:22 schreef Bravebart het volgende:
Beetje advocaat van de duivel dit, maar realiseer je dat wij vanuit ons hele simplistische oogpunt naar iets kijken wat veel te groot en bizar ingewikkeld is om ooit compleet te kunnen snappen :P Je kan je alleen dingen voorstellen die je vanuit je eigen perspectief kent.
Diep hoor, diep... :o

(wel mee eens, dat wel)
Ja doei.
pi_148848887
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:20 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik heb het niet over persoonlijkheid, ik heb het over hun fysiologie. Jij zei zoogdier, maar ik zeg dat het misschien ook prima wandelde bomen kunnen zijn. Misschien halen ze hun energie zelfs uit ioniserende straling, wie weet? Ik zou niet zo snel zeggen dat ze op ons lijken, integendeel juist.
Het ligt er maar aan wat je onder lijken verstaat. Dat op deze planeet een apensoort de dominante soort is geworden lijkt me toevallig, in die zin dat apen er ook prima anders uit hadden kunnen zien. Ze vermoeden dat een belangrijke relatie is tussen het leven in de bomen en het ontwikkelen van intelligentie.
Ik verwacht niet dat intelligent leven op een andere planeet ook een apensoort is. Een insect lijkt me echter erg sterk gezien bepaalde biologische beperkingen van insecten (ze hebben ook zat troeven maar daarmee word je niet de intelligentste soort van een planeet).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148848892
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:23 schreef Bravebart het volgende:
Iemand die nog nooit een paard heeft gezien weet ook niet dat hij bestaat, jwt!
Ah, gaat 'ie ook niet zeiken over gehaktinhoud O+
Ja doei.
pi_148848913
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
daarmee wordt je niet de intelligentste soort van een planeet
Het is maar goed dat je die grammaticadingen uit je signature hebt gehaald ;)
Ja doei.
pi_148848916
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:21 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Chemische reacties zoals wij die kennen ja.
Entropie zal daar echter gegarandeerd gelden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148848935
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het ligt er maar aan wat je onder lijken verstaat. Dat op deze planeet een apensoort de dominante soort is geworden lijkt me toevallig, in die zin dat apen er ook prima anders uit hadden kunnen zien. Ze vermoeden dat een belangrijke relatie is tussen het leven in de bomen en het ontwikkelen van intelligentie.
Ik verwacht niet dat intelligent leven op een andere planeet ook een apensoort is. Een insect lijkt me echter erg sterk gezien bepaalde biologische beperkingen van insecten (ze hebben ook zat troeven maar daarmee wordt je niet de intelligentste soort van een planeet).
Oh, qua vorm lijken ze sowieso totaal niet op ons. Maar ook qua werking verwacht ik het niet. Jij blijkbaar wel met je opmerking over intelligente zoogdieren.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148848951
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Entropie zal daar echter gegarandeerd gelden.
En dan? Ik snap niet echt waar je heen wilt met dit.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148848971
Niet weten dat ons hele bestaan een computersimulatie is. :')
  maandag 19 januari 2015 @ 18:27:15 #189
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_148848976
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Diep hoor, diep... :o

(wel mee eens, dat wel)
Eind van de dag hè..
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_148848983
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is maar goed dat je die grammaticadingen uit je signature hebt gehaald ;)
Als ik het in een citaat had gezien dan had ik het nog verbeterd. Helaas, te laat. :%
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 19 januari 2015 @ 18:27:49 #191
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_148848986
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Entropie zal daar echter gegarandeerd gelden.
Zou niet weten waarom!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_148849082
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:25 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh, qua vorm lijken ze sowieso totaal niet op ons. Maar ook qua werking verwacht ik het niet. Jij blijkbaar wel met je opmerking over intelligente zoogdieren.
Er zullen vast bijzondere dieren zijn die hier niet voorkomen en andersom maar als iets opvalt op onze planeet dan is dat alle denkbare variaties zijn uitgeprobeerd. Ik verwacht dat dat ook elders geldt op een planeet waarop leven zich goed kan ontwikkelen. Chemisch gezien zullen er vast forse verschillen zijn maar geldt hiervoor niet dat het aantal optimale mogelijkheden maar beperkt is? Met hoeveel atomen kan je zo gemakkelijk grote bouwwerken maken (aantal bindingen, grootte etc.)? Hoeveel mogelijkheden zijn er om energierijke moleculen te maken? ...
Subtiele variaties op dezelfde principes vind ik aannemelijk. Dat is uiteraard nogal speculatief.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148849196
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:27 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom!
Waarom zouden daar andere natuurkundewetten gelden terwijl je daar net als hier stof, vaste materie etc. hebt?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148849216
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

En dan? Ik snap niet echt waar je heen wilt met dit.
Dat je met koude temperaturen moeilijk energierijke verbindingen kan verbreken wat nogal noodzakelijk is om leven te vormen. Dat was mijn punt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148849277
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Er zullen vast bijzondere dieren zijn die hier niet voorkomen en andersom maar als iets opvalt op onze planeet dan is dat alle denkbare variaties zijn uitgeprobeerd. Ik verwacht dat dat ook elders geldt op een planeet waarop leven zich goed kan ontwikkelen. Chemisch gezien zullen er vast forse verschillen zijn maar geldt hiervoor niet dat het aantal optimale mogelijkheden maar beperkt is? Met hoeveel atomen kan je zo gemakkelijk grote bouwwerken maken (aantal bindingen, grootte etc.)? Hoeveel mogelijkheden zijn er om energierijke moleculen te maken? ...
Subtiele variaties op dezelfde principes vind ik aannemelijk. Dat is uiteraard nogal speculatief.
We hadden het over intelligent leven toch? Dus de dominante vorm van leven op een planeet (neem ik aan dan). Wat nou als een planeet dicht bij een zon staat en daardoor fotosynthese twee keer zo effectief is als hier, of de atmosfeer geen zuurstof bevat maar wel een overmaat aan ammoniak? Zeker dat dan de dominante vorm geen zoogdier gaat zijn, als er al überhaupt zoogdieren op die planeet zijn.

En ja, we hebben een enorme diversiteit aan leven op aarde, waardoor ook al snel het idee ontstaat dat alles al geprobeerd is. Maar zoals een Baas eens zei: "Everything is everywhere, but the environment selects". Leven zal altijd onderdanig zijn aan de omgeving, en als die omgeving verschilt van wat wij kennen, zou dat zeer interessante vormen van leven op kunnen leveren. Spannend. :9
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148849293
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat je met koude temperaturen moeilijk energierijke verbindingen kan verbreken wat nogal noodzakelijk is om leven te vormen. Dat was mijn punt.
Compenseren met iets, bijvoorbeeld evenwicht of druk. Die compensatiefactoren voor Gibbs bestaan niet voor niks.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148849329
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Weten dat dit uit Star Trek komt :')
Niet alles van Star Trek gezien hebben :')
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:42 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Hoe gaat het stoppen met blowen? :7 Ik zit op twee weken inmiddels :o
Sinds nieuwjaarsnacht.
Ik heb alleen bij het opruimen gisteren nog een restje hasj in mijn kamer gevonden dus ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren voor ik er weer een rol :')
pi_148849337
Zeker, wij kunnen met ons beperkte brein niet alles bedenken wat mogelijk is. Hopelijk kan de mens ooit nog eens een kijkje nemen op zo'n planeet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148849393
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet alles van Star Trek gezien hebben :')
Niet alles van Star Trek en Star Wars hebben gezien. o|O
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148849397
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Er zijn ook beesten die in meeren onder de ijskappen van Antarctica leven, die lukt het ook. Hetzelfde geldt voor micro-organismen die bij black smokers op de bodem van de oceaan leven. Tuurlijk, op een gegeven moment houdt het op en is het RIP leven, maar onderschat niet hoe creatief leven kan zijn.
Of de extremofiel Thermos aquaticus die ergens in de 60s gevonden is in een heetwaterbron in Yellowstone. Kary Mullis zag de potentie en ontdekte PCR :D Waarom ik dit verhaal ken? Mullis heeft meerdere keren gezegd dat hij twijfelt of hij zijn ontdekking ook gemaakt had zonder zijn ervaringen met LSD :7
pi_148849469
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:41 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Of de extremofiel Thermos aquaticus die ergens in de 60s gevonden is in een heetwaterbron in Yellowstone. Kary Mullis zag de potentie en ontdekte PCR :D Waarom ik dit verhaal ken? Mullis heeft meerdere keren gezegd dat hij twijfelt of hij zijn ontdekking ook gemaakt had zonder zijn ervaringen met LSD :7
Ik had het al over extremofielen, dat is een groep. Maar die gozer vond door de LSD een micro-organisme in een heetwaterbron in Yellowstone en vond daardoor PCR uit? :?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148849507
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet alles van Star Trek en Star Wars hebben gezien. o|O
Maar star wars gezien hebben is niet zoveel moeite :)
pi_148849582
Star Wars. :') Kijk dan een echte bazenserie zoals Battlestar Galactica. _O_
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148849709
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:49 schreef Rezania het volgende:
Star Wars. :') Kijk dan een echte bazenserie zoals Battlestar Galactica. _O_
Dat was wel ultiem baas.
pi_148849830
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:44 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik had het al over extremofielen, dat is een groep. Maar die gozer vond door de LSD een micro-organisme in een heetwaterbron in Yellowstone en vond daardoor PCR uit? :?
Nee, hij heeft het niet gevonden. Hij kwam met het idee van PCR, twintig jaar nadat ze dat organisme gespot hadden. En hij zegt dat ie betwijfelt of hij dat idee ook gehad had als hij geen lsd fan was :P
pi_148849934
quote:
In a Q&A interview published in the September 1994, issue of California Monthly, Mullis said, "Back in the 1960s and early '70s I took plenty of LSD. A lot of people were doing that in Berkeley back then. And I found it to be a mind-opening experience. It was certainly much more important than any courses I ever took." During a symposium held for centenarian Albert Hofmann, "Hofmann revealed that he was told by Nobel-prize-winning chemist Kary Mullis that LSD had helped him develop the polymerase chain reaction that helps amplify specific DNA sequences." Replying to his own postulate during an interview for BBC's Psychedelic Science documentary, "What if I had not taken LSD ever; would I have still invented PCR?" He replied, "I don't know. I doubt it. I seriously doubt it."
pi_148849993
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:59 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Wtf. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148850010
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:59 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Stelletje hippies daar :)
pi_148850057
Dat vertellen ze er dan weer niet bij bij biologie :(
pi_148850102
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:02 schreef OllieWilliams het volgende:
Dat vertellen ze er dan weer niet bij bij biologie :(


Dat is genoeg om aan het verplichte drugsdeel te voldoen, duh.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148850186
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Stelletje hippies daar :)
60s waren dé tijden om te leven ;(

pi_148850240
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:05 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

60s waren dé tijden om te leven ;(

[ afbeelding ]
Waar ik in de zomer was verkochten mensen ook nog gewoon openlijk op die manier LSD, met de prijs op een uithangbordje _O-

Enige verschil was de prijs ;(
  maandag 19 januari 2015 @ 19:57:31 #213
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_148852217
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Waarom zouden daar andere natuurkundewetten gelden terwijl je daar net als hier stof, vaste materie etc. hebt?
Mijns inziens zijn natuurwetten niet heilig :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  maandag 19 januari 2015 @ 19:57:42 #214
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_148852231
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waar ik in de zomer was verkochten mensen ook nog gewoon openlijk op die manier LSD, met de prijs op een uithangbordje _O-

Enige verschil was de prijs ;(
Kostte da?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_148852262
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:57 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Kostte da?
Een euro of 8 voor 180mics, volgens mij.
  maandag 19 januari 2015 @ 19:59:54 #216
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_148852322
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Een euro of 8 voor 180mics, volgens mij.
Holy fuck :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_148852356
quote:
9s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:59 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Holy fuck :')
Is het nog steeds wel waard natuurlijk :D
  maandag 19 januari 2015 @ 20:02:15 #218
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_148852423
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is het nog steeds wel waard natuurlijk :D
Sure!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_148854089
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:49 schreef Rezania het volgende:
Star Wars. :') Kijk dan een echte bazenserie zoals Battlestar Galactica. _O_
De nieuwe of de oude? Ik heb ze gezien.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148854801
Ik kon nooit een goede torrent vinden van BSG
dan niet he
  maandag 19 januari 2015 @ 21:02:52 #221
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_148858417
quote:
Nou je wordt anders ook kaal van adten met links :')
  maandag 19 januari 2015 @ 22:36:10 #223
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_148859676
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:05 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Nou je wordt anders ook kaal van adten met links :')
niet
pi_148860577
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:36 schreef MrStalin het volgende:

[..]

niet
Oh, niet?
pi_148861348
Er zijn geen survivalrun verenigingen bij mij in de buurt. ;( Dacht net leuke sport gevonden te hebben (ik doe op dit moment niet aan sport, te lui). :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')