Het leek mij ook niet lekker, maar zulke dingen zijn gewoon leuk om te proberen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel vies. En ik hou van knoflook.
heppiepeppie?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik zoveel zou eten als Dqod zou ik een extra heppie op mijn pens hebben.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik zoveel zou eten als Dqod zou ik een extra heppie op mijn pens hebben.
Ik heb wel quite the e-rep ehquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet in de hoeveelheden die dqodje naar binnen werkt.
All you can eatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij die restaurants kun je meestal wel sushi naar binnen werken in fattyhoeveelheden
Jup.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij die restaurants kun je meestal wel sushi naar binnen werken in fattyhoeveelheden
wel naar mijn maatstavenquote:
Gelukkig maar.quote:
kinderprijs?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mijn schrale eetlust is dat altijd veel te duur
Echte Nederlander ditquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En terecht. :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
I just like food, man :$
Ow ik moest opeens aan zo'n serie denken die ik wel leuk vond: Kemeko Deluxequote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil je pizza van me afeten? Heb geknoeid :$quote:
Maar bij een pizzeria ofzo kan ik voor 8-10 euro al lekker eten en vol zitten.quote:
Biblebelt incest ftw.quote:
Waar? :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je pizza van me afeten? Heb geknoeid :$
Kun je net zo goed een kapsalon halen ja tochquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar bij een pizzeria ofzo kan ik voor 8-10 euro al lekker eten en vol zitten.
Dan lijkt zo'n all you can eat zo zonde
Met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:42 schreef Myraela het volgende:
Ik hou gewoon niet van sushi.Serieus het enige waarvan ik letterlijk altijd moet kokhalzen. Ik probeer het wel elke keer weer en ik maak het wel voor twi.
Daar noem je nog een goede optiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een kapsalon halen ja toch
Volgens mij kan je ook vaak losse artikelen bestellenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar bij een pizzeria ofzo kan ik voor 8-10 euro al lekker eten en vol zitten.
Dan lijkt zo'n all you can eat zo zonde
Mah belly :$quote:
Vandaag een op maar was viesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een kapsalon halen ja toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |