Zal het eens uitproberen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon aan een lekker ding denken dus
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:56 schreef Harmankardon het volgende:
We doen wel eens wedstrijd wie het eerste klaar kan komen, ik verlies 9 van de 10 keer.
Aan wie ligt dat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:56 schreef Harmankardon het volgende:
We doen wel eens wedstrijd wie het eerste klaar kan komen, ik verlies 9 van de 10 keer.
Wat als ze nou doet wat je lekker vindt? Of een bepaald standje? Of denken aan kapsalon?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:43 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is ook lastig. Die afleiding qua gedachten tegengaan zeg maar. Dat heb ik ook altijd en is verdomd vervelend.
Gewoon sturen toch, niet vragenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ik een foto sturen ter ondersteuning?
Ons allebei. Mijn vrouw kan bepaalde spieren bij haarzelf aanspannen en heeft dan in combinatie met masturbatie binnen een a twee minuten een orgasme, met mijn hulp zeker. Ik ben een van die mannen die eerder moeite heeft binnen 5 minuten klaar te komen dan erbuiten. Als ik me erop instel dan kan ik prima een uur doorsexen. Het gevolg hiervan is dat een vluggertje een van de favoriete sexmomenten voor mijn vrouw is.quote:
Handig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ons allebei. Mijn vrouw kan bepaalde spieren bij haarzelf aanspannen en heeft dan in combinatie met masturbatie binnen een a twee minuten een orgasme, met mijn hulp zeker. Ik ben een van die mannen die eerder moeite heeft binnen 5 minuten klaar te komen dan erbuiten. Als ik me erop instel dan kan ik prima een uur doorsexen. Het gevolg hiervan is dat een vluggertje een van de favoriete sexmomenten voor mijn vrouw is.
Dat heeft nooit verschil uit gemaakt bij mij. Het is altijd fijn, maar het resultaat blijft hetzelfde helaas.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat als ze nou doet wat je lekker vindt? Of een bepaald standje? Of denken aan kapsalon?
Gewoon een foto van fax gebruiken, dat schijnt te werken.quote:
Zeker. Seksueel moet je ook echt matchen vind ik.quote:
Hang ik aan het plafond.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:08 schreef yats het volgende:
Gewoon een foto van fax gebruiken, dat schijnt te werken.
Geef je het nu eindelijk toe?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand hoeft achter mij aan te zitten, ik rij geen scheve schaats.
Helemaal mee eens. Klik moet er ook in bed zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zeker. Seksueel moet je ook echt matchen vind ik.
Daarom zou ik nooit heel lang wachten met seks hebben als je iemand leuk vindt want ikzelf zou nooit een relatie kunnen hebben met iemand die heel preuts is of gewoon heel slecht in bed.
Dat je iemand hebt gevonden aangezien je geen scheve schaats rijdt?quote:
Lol nee hij stond nog als notificatie dat iemand mij gequote had.quote:
Dat heb ik toch nooit ontkend?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat je iemand hebt gevonden aangezien je geen scheve schaats rijdt?
Ik weet ook genoeg. Maar je blijft zo geheimzinnig doen soms.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik toch nooit ontkend?
Als je gister op de cams hebt gelet, weet je genoeg, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |