Het was best of 3 sets, best of 5 legs. 3 legs om een set te winnen, 2 sets om de match te winnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar je hebt de 3e set ook gewonnen.
Je gooide amper trippelsquote:
Ze vlogen ook rond met een heli om iets te zoekenquote:
Echt hèquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beter houden ze gewoon hun mond dicht op Twitter en laten ze politie hun werk doen
Hoe gaan we het trouwens qua stand doen? Jij vult gewoon elke keer jouw schema in nadat ik hier de stand post?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beter houden ze gewoon hun mond dicht op Twitter en laten ze politie hun werk doen
Surequote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe gaan we het trouwens qua stand doen? Jij vult gewoon elke keer jouw schema in nadat ik hier de stand post?
Ik besta niet meer?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ThanksZit wat werk in maar ziet er top uit! Alleen DeHovenier moet er nog op
't is omdat ik zwart ben ehquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij doet niet mee aan de competitie
En hoe zit rechts precies in elkaar? Snap er geen jota vanquote:
Ja, ik wou het eerst sorteren dat het ook meegaat met naam zoals links. Maar dan loopt het mis. Dus heb ik gewoon deelnemerslijst daar zo gezet.. Moet later nog uitzoeken of het misschien makkelijker kanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En hoe zit rechts precies in elkaar? Snap er geen jota van![]()
(rechter kant van je schema, waarom staat Keano daar bijv. onderaan
)
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoals u het wenst
[ afbeelding ]
Ah ok, nja zolang de stand duidelijk is is alles primaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, ik wou het eerst sorteren dat het ook meegaat met naam zoals links. Maar dan loopt het mis. Dus heb ik gewoon deelnemerslijst daar zo gezet.. Moet later nog uitzoeken of het misschien makkelijker kan
Ja kan er niks aandoen. Nog niet tegelijk online geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nog niet. Nog tot 23.59 jongens.. beetje zonde als de rest moet wachten
Zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:34 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja kan er niks aandoen. Nog niet tegelijk online geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |