Ja, ik wou het eerst sorteren dat het ook meegaat met naam zoals links. Maar dan loopt het mis. Dus heb ik gewoon deelnemerslijst daar zo gezet.. Moet later nog uitzoeken of het misschien makkelijker kanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En hoe zit rechts precies in elkaar? Snap er geen jota van![]()
(rechter kant van je schema, waarom staat Keano daar bijv. onderaan
)
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoals u het wenst
[ afbeelding ]
Ah ok, nja zolang de stand duidelijk is is alles primaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, ik wou het eerst sorteren dat het ook meegaat met naam zoals links. Maar dan loopt het mis. Dus heb ik gewoon deelnemerslijst daar zo gezet.. Moet later nog uitzoeken of het misschien makkelijker kan
Ja kan er niks aandoen. Nog niet tegelijk online geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nog niet. Nog tot 23.59 jongens.. beetje zonde als de rest moet wachten
Zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:34 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja kan er niks aandoen. Nog niet tegelijk online geweest
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
Das geen kunstDie shit reageert kapot random
Speel je tegen Lewisquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:56 schreef Nober het volgende:
Het blijft een kutspel, 71 gemiddeld en jackpot wilde nog wel een potje.
Ik voel je, maatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
Das geen kunstDie shit reageert kapot random
Uhu, moet later ingehaald worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:12 schreef AF_ het volgende:
Ik heb z'n gevoel dat de deadline niet gehaald wordt
Trouwens Toto, je kan alvast de wedstrijden posten dan kunnen we sws verder
Regel dat het maximaal 2 rondes later moet zijn ingehaald? Zo voorkom je wel dat alles door elkaar gaat lopen.quote:
jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:13 schreef AF_ het volgende:
[..]
Regel dat het maximaal 2 rondes later moet zijn ingehaald? Zo voorkom je wel dat alles door elkaar gaat lopen.
Dus ronde 1 een pot gemist? Uiterlijk ronde 3 alsnog inhalen anders toch 0 punten
Dat moet je aan Frass vragenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moet in dat bestand niet "legs" vervangen worden door "sets"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |