Good for her!!!!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
en is beloond met haar favoriete voer.
is ook niet grappig bedoeldquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:58 schreef 44rdbei het volgende:
Leuk verhaal.
behalve dat 'kad' niet meer grappig is.
Ik weet de hele geschiedenis.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
deze man weet niet
jij moet niet praten, jonguh.
jij weet niet eens hoe je 'aardbei' schrijft.
nee. klopt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik weet de hele geschiedenis.
maar na zoveel keer is de lol eraf en tijd voor wat nieuws
er staat ook geen aardbei.
Wanneer is de aardbei eigenlijk uitgevonden?quote:
strikvraag.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:15 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Wanneer is de aardbei eigenlijk uitgevonden?
Nooit grappig geweest zelfs.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:58 schreef 44rdbei het volgende:
Leuk verhaal.
behalve dat 'kad' niet meer grappig is.
niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik weet de hele geschiedenis.
maar na zoveel keer is de lol eraf en tijd voor wat nieuws
er staat ook geen aardbei.
Dat blijft mooi. Je ziet het veel vaker bij dieren, bij veel diersoorten. Om de een of andere reden reageren ze gevoelig op een jonkie van een andere soort die alleen is. Op Youtube kan je de gekste voorbeelden vinden van 'adoptieouders' bij dieren. Blijkbaar herkennen die andere dieren net als mensen gemakkelijk wanneer het om een jonkie gaat en het weerloos is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Een baby die in een kartonnen doos werd achtergelaten in de Russische stad Obinsk, is wel op een hele bijzondere manier gered van de onderkoelingsdood. Langharige kat Masha klom bij de baby in de doos, hield het kindje warm en sloeg alarm middels hard gemiauw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |