En wat zou je nu tegen dat soort personen zeggen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:50 schreef Buitendam het volgende:
Drie punten meenemen uit Arnhem. Ik had je vooraf in je smoel uitgelachen.
Niets, Stijn. Ik ken mijn plek.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat zou je nu tegen dat soort personen zeggen?
Gelukkig.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niets, Stijn. Ik ken mijn plek.
Niet heel sterk, maar ze hadden ook pech. In die tien minuten voor rust hadden ze de 1-1 moeten maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Wat vond je van Vitesse vandaag?
Pech kan ik niets mee. De manier waarop ze voetbalden was vandaag erg vreemd. De aanvallen werden op bepaalde momenten veel verder doorgevoerd dan nodig was. Veel foutieve acties waarbij je denkt: ''Waarom gaat hij daar staan, wtf doet hij daar''. Dit probleem had ik vooral met Labyad en Achenteh. Wat mij betreft de slechtste spelers op het veld.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet heel sterk, maar ze hadden ook pech. In die tien minuten voor rust hadden ze de 1-1 moeten maken.
Ze trokken veel naar binnen om Willems en Arias meer naar het centrum te trekken, denk ik. Arias kon dat wel aan, maar Willems hebben ze daarmee wel behoorlijk uit de wedstrijd gehaald.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pech kan ik niets mee. De manier waarop ze voetbalden was vandaag erg vreemd. De aanvallen werden op bepaalde momenten veel verder doorgevoerd dan nodig was. Veel foutieve acties waarbij je denkt: ''Waarom gaat hij daar staan, wtf doet hij daar''. Dit probleem had ik vooral met Labyad en Achenteh. Wat mij betreft de slechtste spelers op het veld.
Komt vooral door de keuze voor Vaka in de spits.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze trokken veel naar binnen om Willems en Arias meer naar het centrum te trekken, denk ik. Arias kon dat wel aan, maar Willems hebben ze daarmee wel behoorlijk uit de wedstrijd gehaald.
Ja en in de 20 erna wij 4-0. Kap eens met die valse bescheidenheid.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet heel sterk, maar ze hadden ook pech. In die tien minuten voor rust hadden ze de 1-1 moeten maken.
Valse bescheidenheid?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja en in de 20 erna wij 4-0. Kap eens met die valse bescheidenheid.
Uiteindelijk was de misschien nog wel de enige échte kans van Vitesse. Het waren vootnamelijk afstandsschoten die het doel niet of nauwelijks vondenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid?
Jij keek die bal van Ibarra even op de paal. Goed gedaan, man.
Poeh zeg, 1 gevaarlijke situatie. Voor de rest voornamelijk wanhoopsschoten. Voetballend was je de mindere maar qua kansen gewoon de beste hoor, je moet die wedstrijd gewoon dood maken in de 60ste minuut door 2 en 3-0 te maken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid?
Jij keek die bal van Ibarra even op de paal. Goed gedaan, man.
De grootste kans was van De Jong. Die van Depay valt nog over te twisten op de plek waar hij de bal krijgt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Poeh zeg, 1 gevaarlijke situatie. Voor de rest voornamelijk wanhoopsschoten. Voetballend was je de mindere maar qua kansen gewoon de beste hoor, je moet die wedstrijd gewoon dood maken in de 60ste minuut door 2 en 3-0 te maken.
Dat moet inderdaad, maar een bal valt ook wel eens tegen de paal. Dus daar kun je weinig aan doen. Doet verder weinig af aan het feit dat Vitesse 95 corners kreeg en inderdaad bizar slecht van afstand schoot, maar verder ben je met die pal op de paal, het geplaatste schot van Labyad en de bal die van de lijn werd gehaald ook heel behoorlijk weggekomen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Poeh zeg, 1 gevaarlijke situatie. Voor de rest voornamelijk wanhoopsschoten. Voetballend was je de mindere maar qua kansen gewoon de beste hoor, je moet die wedstrijd gewoon dood maken in de 60ste minuut door 2 en 3-0 te maken.
Nee joh, werd ook nog een bal van de lijn gehaald en Labyad had ook nog een hele mooie trap waar Zoet net bij kon.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uiteindelijk was de misschien nog wel de enige échte kans van Vitesse. Het waren vootnamelijk afstandsschoten die het doel niet of nauwelijks vonden
Van de lijn.. van de lijn.. een ongelukkig balletje die makkelijk weggeknald werd uiteindelijk. En van Labyad weer een afstandsschot die inderdaad wel eens op goal was.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee joh, werd ook nog een bal van de lijn gehaald en Labyad had ook nog een hele mooie trap waar Zoet net bij kon.
Tja, Zoet was nergens te bekennen en als er op dat moment geen spelers staat rolt die bal er in.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Van de lijn.. van de lijn.. een ongelukkig balletje die makkelijk weggeknald werd uiteindelijk. En van Labyad weer een afstandsschot die inderdaad wel eens op goal was.
PSV heeft met de Jong en Depay grotere kansen gehad, en dan heb ik het nog niet over de penaltymomenten gehad.
Neemt niet weg dat Vitesse het grootste deel van de wedstrijd wel het betere van het spel had , maar het blijkt maar weer dat je daar de wedstrijd nog niet me wint in ieeer geval..
Wij zijn het Ajax van de afgelopen vier jaren. Mag ook wel eens. Op naar Joda en Cambuur. Eerst nog een rekening vereffenen met die stront Duitsers. Kijken of die mongolen naast het uitvak ook weer present zijn, of zullen ze nog steeds thuis zitten te janken om hun degradatie. Bah, top 3 meest irritant volk naast uitvak was Roda.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, Zoet was nergens te bekennen en als er op dat moment geen spelers staat rolt die bal er in.
Ik denk dat we met z'n allen heel blij kunnen zijn met drie punten, want dit is wel een tik richting de concurrenten, maar als het 1-1 was geworden had niemand dat vreemd gevonden. Het is grotendeels dat het bij vitesse niet zo liep.
Is dat zo, ja? Ik ben er maar 1 keer geweest, niet echt meegekregen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wij zijn het Ajax van de afgelopen vier jaren. Mag ook wel eens. Op naar Joda en Cambuur. Eerst nog een rekening vereffenen met die stront Duitsers. Kijken of die mongolen naast het uitvak ook weer present zijn, of zullen ze nog steeds thuis zitten te janken om hun degradatie. Bah, top 3 meest irritant volk naast uitvak was Roda.
Groepje van die jankerts links, klootjesvolk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dat zo, ja? Ik ben er maar 1 keer geweest, niet echt meegekregen.
Open er een klacht over in KLBquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
Hoewel Ajax de laatste vier jaren ook best slaapverwekkend was zeg ik als ajacied..
We zijn iig veel mooier gewend.
Vind ik dit PSV toch ook wel erg zuinig. Kan er amper naar kijken, terwijl ik van een Feyenoord bijv. wel kan genieten nu. En ons aller ajax speelt ook wel steeds mooier.
Maar goed, als ze zo kampioen worden is dat ook wel nodig. Toch zou PSV ook kampioen moeten kunenn worden met mooier spel. Op deze manier profileren spelers zich neit voor mooie clubs (Op Depay na, nu al rijp voor europese top). En die transfers zijn altijd wel lekker.
Nee daar verwijzen me dan naar Vbl.quote:
bedankt hans.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
Hoewel Ajax de laatste vier jaren ook best slaapverwekkend was zeg ik als ajacied..
We zijn iig veel mooier gewend.
Vind ik dit PSV toch ook wel erg zuinig. Kan er amper naar kijken, terwijl ik van een Feyenoord bijv. wel kan genieten nu. En ons aller ajax speelt ook wel steeds mooier.
Maar goed, als ze zo kampioen worden is dat ook wel nodig. Toch zou PSV ook kampioen moeten kunenn worden met mooier spel. Op deze manier profileren spelers zich neit voor mooie clubs (Op Depay na, nu al rijp voor europese top). En die transfers zijn altijd wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |