abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 januari 2015 @ 19:49:46 #251
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_148815932
Ik heb dit dus al een week in mijn kop zitten vanwege dit verhaal.

Telkens wanneer ik die naam zie.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_148815948
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 19:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar wat betekent het? Mwoah in het kwadraat?
ja volgens mij wel. toch, banshee?
pi_148815968
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 19:50 schreef SuperFood het volgende:

[..]

ja volgens mij wel. toch, banshee?
Hm. Raar.
pi_148818589
zet hij het zelf of is het een grapje van de fok crew? herinner me dat ze zoiets ooit bij een andere user gedaan hadden, automatische toevoeging. weet niet meer of het een smilie of een tekst was, (hoogachtend of groetjes + naam?)
  zondag 18 januari 2015 @ 21:08:23 #255
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_148820068
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:43 schreef meth1745 het volgende:
zet hij het zelf of is het een grapje van de fok crew? herinner me dat ze zoiets ooit bij een andere user gedaan hadden, automatische toevoeging. weet niet meer of het een smilie of een tekst was, (hoogachtend of groetjes + naam?)
groetjes, veldmuis ?
Wie dit leest is gek
pi_148821058
quote:
99s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:08 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

groetjes, veldmuis ?
dat was een bekende idd. weet alleen niet bij wie het ingebouwd was, er waren meerdere users met een vaste afsluiting (tong80 bvb.). Om één of andere reden denk ik aan die user met z'n in elkaar draaiend yin en yang avatar ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 januari 2015 @ 21:56:03 #257
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_148822339
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:25 schreef meth1745 het volgende:

[..]

dat was een bekende idd. weet alleen niet bij wie het ingebouwd was, er waren meerdere users met een vaste afsluiting (tong80 bvb.). Om één of andere reden denk ik aan die user met z'n in elkaar draaiend yin en yang avatar ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Static O~)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_148822611
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:56 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Static O~)
Die bedoelde ik! Alleen heeft ie geen standaard afsluiting. Zal het toch veldmuis geweest zijn?
pi_148845633
Dimitri Bontinck, de vader van jihadist Jejoen Bontinck, heeft een aantal opmerkelijke uitspraken gedaan in een interview. :X

quote:
Dimitri Bontinck: “Charlie Hebdo heeft het zelf gezocht”
Charlie Hebdo heeft het zelf gezocht door steeds zo uitdagend te zijn. Dat zegt Dimitri Bontinck, de vader van Jejoen, in een opmerkelijk interview met P-Magazine.

Over enkele weken weet Bontinck welke straf zijn zoon Jejoen krijgt op het proces tegen leden van Sharia4Belgium. Intussen zit zijn zoon in de gevangenis omdat hij met zijn ex-vriendin naar Turkije trok, terwijl hem dat verboden werd. Dat alles houdt Dimitri Bontinck echter niet tegen om straffe uitspraken te doen in de pers.

Zo zegt Bontinck niet verbaasd te zijn over de aanslagen in Parijs. “Ik had dit al langer voorspeld, want met die mannen valt niet te sollen. In die zin heeft Charlie Hebdo het zelf gezocht door steeds zo uitdagend te zijn.”

Eredoctoraat
Toen zijn zoon Jejoen in Syrië vastzat bij de troepen van Islamitische Staat reisde vader Dimitri hem achterna om hem terug te halen. Hij kreeg de smaak te pakken, want het afgelopen jaar keerde hij nog een aantal keer terug naar het oorlogsgebied om andermans kinderen te gaan opsporen. De trips maakten van hem een Syrië-expert, zo meent Bontinck zelf. “Weet je dat er zelfs al mensen van overheden bij mij thuis geweest zijn om te praten over de aanpak van radicalisering? Uit Denemarken en Canada, bijvoorbeeld. Zij zeggen dat ik bij hen al lang een eredoctoraat had gekregen. Maar nu moet de overheid hier er niet meer mee afkomen hoor. Die is niet meer welkom. Het buitenland is haar toch al voor.”

Wat hij er zag was lang niet altijd fraai, maar toch is zijn beeld van de streken die in handen zijn van de Islamitische Staat genuanceerder dan wat er hier over wordt gezegd en geschreven. “Ik heb de voordelen van de Islamitische Staat gezien. Er is orde, veiligheid, gratis wonen, voeding, onderwijs, niemand heeft er problemen. Onze westerse samenleving zou er heel wat van kunnen opsteken: er is solidariteit, respect en broederschap.”

‘Arabische meisjes hebben meer passie’
Verderop in het interview gaat het over iets luchtiger zaken, zoals het vrouwelijk schoon. “Sinds ik met mijn kop op tv kom, bieden Marokkaanse en Turkse meisjes zichzelf spontaan aan. Ik ben al meer dan twee jaar een gezonde vrijgezel en heb het laatste jaar opvallend veel vriendinnen gehad, maar er zat geen enkele Belgische tussen. Allemaal Arabische. Allemaal mooie meisjes. Ze zijn ook anders, sensueler. Ze hebben meer passie en ja, ze zijn beter in bed!”

Verfilming
Tot slot beweert Bontinck dat er ook een film over zijn avonturen in de pijplijn zit. “De film begint bij mijn geboorte, maar vertelt vooral het volledige verhaal over wat er met Jejoen in Syrië gebeurd is. Films van dat kaliber zie je niet veel in België. En als hij uiteindelijk in de zalen komt, ben ik binnen voor de rest van mijn leven.”
Bron: http://www.gva.be/cnt/dmf(...)eft-het-zelf-gezocht

:N Compleet geschift zijn is kennelijk erfelijk.
pi_148845727
"de voordelen van de Islamitische Staat gezien. Er is orde, veiligheid, gratis wonen, voeding, onderwijs, niemand heeft er problemen."

Juist. Is girlygirl niet toevallig ook een Bontinck?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148846938
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
Dimitri Bontinck, de vader van jihadist Jejoen Bontinck, heeft een aantal opmerkelijke uitspraken gedaan in een interview. :X

[..]

Bron: http://www.gva.be/cnt/dmf(...)eft-het-zelf-gezocht

:N Compleet geschift zijn is kennelijk erfelijk.
:')

http://ooginoog.kro.nl/se(...)everingen/16-10-2014

Zelden iemand zo af zien gaan op tv.
  maandag 19 januari 2015 @ 17:30:41 #262
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_148847083
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 12:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Het probleem is dat de westerse maatschappij, met name de Nederlandse maatschappij gevangen zit in het "weg met ons"-evangelie. Het kan en mag niet zo zijn dat onze ideëen (seculier, liberaal of hooguit verlicht Joods/Christelijk) de norm zijn. Het moet en zal zo zijn dat de Islamitische cultuur ook een belangrijke en nuttige bijdrage levert aan onze maatschappij. Maar wat niet zo is, is niet een beetje wel zo. Het linkse cultuurrelativisme heeft het gewoon helemaal mis. Hoe eerder we unaniem deze slotconclusie trekken, hoe beter het is, voor heel de mensheid. De islam is een storende factor voor de maatschappij. Hoewel er natuurlijk uitstekende moslims zijn, zoals de politieman die "Charlie Hebdo" verdedigde en de held in de Joodse supermarkt. Alleen handelden zij niet als moslim, maar als weldenkend mens. De islam heeft hun (alle goedheid zij met hen) niet in hun daden ondersteund, maar hun mens-zijn. Ook de armoede is niet de oorzaak van het kwalijke handelen van de terroristen. Iets wat politiek correcte lieden nog wel eens willen beweren. Hoe komen die terroristen anders aan zo'n glimmende Citroën, en zo'n perfecte PSU-uitrusting die normaal een commando krijgt, en zo'n kalashnikow. Bovendien zag ik beelden van zo'n woedende spring-meute uit Niger die een Franse vlag verbrandde en daarna doodleuk met hun mobieltjes foto's stonden te maken van het einde van het brandproces. Wat we moeten doen is: voorlopig maar geen Mohammed-cartoons meer maken om de roofdieren niet wakker te maken. Maar heel duidelijk beseffen dat we hier te maken hebben met een zieke cultuur. Westerse landen (inclusief Rusland) moeten samenwerken om via geheime diensten, drones e.d. een front te vormen om ondergronds de islam te bestrijden. De islam is niet tot rede te brengen. Met Rusland heeft het westen wel een culturele gemeenschappelijke denkwijze. Met de islam absoluut niet. Je hoeft die baarden maar te zien, je hoeft hun argumenten maar te aanhoren. Hier is absoluut geen normaal argument meer tegen in te brengen over "iedereen heeft zijn eigen geloof" of "scheiding van kerk en staat". Dit zijn mensen die een volledige dwarslaesie hebben met ons westerse denkpatroon. Laat ons snel die slotconclusie trekken. Geen Mohammed-cartoons meer, voor ons voortbestaan. Maar een ondergronds netwerk om het Islam-fundamentalisme (voor mij is dat voorlopig nog de Islam pur sang) met wortel en tak uit de hoofden van de mensheid te halen.
Ik hoor bij interviews met Moslims nog te vaak een begin in de vorm van:
Wij vinden “vrijheid van meningsuiting” een belangrijke zaak….
en dan word ik al kotsmisselijk van de aankomende “komma” en de “maar” die je weet dat zal komen.
Ik kan die nuance niet meer aanhoren.
Men lepelt elke keer een wet of regel op die zij op grond van hun Koran vinden dat deze geldt. En er is nooit een speld te krijgen met het argument dat deze Koran-wet niet in Nederland geldt. Punt!
Het begint elke keer weer met:
Wij respecteren de Nederlandse wet en wij vinden de “vrijheid van meningsuiting” heel belangrijk, maar deze houdt op wanneer bewust de profeet (vrede zij met hem) wordt beledigd.
Het is elke keer hetzelfde liedje.
En dan weer die smoel onder die hoofddoek met een uitdrukking van:
Wij worden niet als Nederlanders behandeld.
Nee, vind je het gek. Het Christendom wordt in Nederland vanaf de 17e eeuw al op de hak genomen.
En nu moeten we dankzij jullie ideëen zeker terug naar de Middeleeuwen.

Ik weet ook dat er terrorisme is uit naam van het Christendom (Het verzetsleger van de Heer) en ook uit het Boeddhisme (Myanmar), maar deze blijven waar ze zijn (in Afrika en Azië) en daar zijn ontelbare conflicten.
Ik excuseer me voor deze post namens alle Twentenaren.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_148847472
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:26 schreef Downwards het volgende:

[..]

Waarom gaat zo iemand in godsnaam akkoord met een interview 8)7
wat een pijnlijke tv, niks van wat ie zegt is waar volgens mij :')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_148847589
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:41 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Waarom gaat zo iemand in godsnaam akkoord met een interview 8)7
wat een pijnlijke tv, niks van wat ie zegt is waar volgens mij :')
Als je zo overduidelijk alles hebt overdreven / verzonnen, zou je inderdaad zeggen dat je beter thuis kunt blijven. Zeker als je voor een dergelijk format wordt uitgenodigd.

Je vraagt je af in hoeverre hij zelf nog kan onderscheiden wat waar is en wat niet.
pi_148848247
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:26 schreef Downwards het volgende:

[..]

Wat een vreemde man.

Vooral het einde, hij ontkent volledig dat de ouders er iets mee te maken hebben :')
pi_148848377
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat een vreemde man.

Vooral het einde, hij ontkent volledig dat de ouders er iets mee te maken hebben :')
Je zou toch zeggen dat het in ieder geval niet meehelpt als je een vader hebt met zo'n verknipte geest. Echt een man om je voor te schamen.
pi_148848445
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:09 schreef Downwards het volgende:

[..]

Je zou toch zeggen dat het in ieder geval niet meehelpt als je een vader hebt met zo'n verknipte geest. Echt een man om je voor te schamen.
Denk dat de vader een groot deel van het probleem is :p
pi_148848586
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat de vader een groot deel van het probleem is :p
Temeer ook omdat hij volgens mij ook veroordeeld is voor het mishandelen van een vrouw. Wellicht ook vroeger de moeder van die teruggekeerde Syrieganger.
pi_148848603
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:15 schreef Downwards het volgende:

[..]

Temeer ook omdat hij volgens mij ook veroordeeld is voor het mishandelen van een vrouw. Wellicht ook vroeger de moeder van die teruggekeerde Syrieganger.
Nja daarop zegt hij uiteraard weer dat het niet klopt. Niets klopt over hem :P
pi_148848627
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja daarop zegt hij uiteraard weer dat het niet klopt. Niets klopt over hem :P
Oh dat zal ongetwijfeld. :P

Heb de aflevering dus een paar maanden geleden gezien, maar ergens vind ik hem ook wel een hele zielige man.
pi_148848819
'uw persoonlijke vriend, een rabbijn die de holocaust ontkent.. ' :{

'Ja, dat kan best zijn, maar.. '
  Redactie Frontpage maandag 19 januari 2015 @ 18:52:32 #272
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148849681
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148849706
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje laat allemaal :P
pi_148849719
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Landen met een voorbeeldfunctie maar niet heus dus.
  Redactie Frontpage maandag 19 januari 2015 @ 18:55:39 #275
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148849793
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Beetje laat allemaal :P
Vooral opvallend dat ze in de zeer actieve oorlogsgebieden zich er niet zo heel druk om kunnen maken (Syrië, Irak, Nigera etc.)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')