Ja preciesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Zodra ik mijn loon binnen heb begin ik altijd gelijk te rekenen hoeveel ik nog moet uitgeven aan vaste lasten en hoeveel ik dus kan sparen.
Sparen is nog steeds niet mijn grootste kwaliteit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Zodra ik mijn loon binnen heb begin ik altijd gelijk te rekenen hoeveel ik nog moet uitgeven aan vaste lasten en hoeveel ik dus kan sparen.
Ik wil naar Australiëquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Sparen is nog steeds niet mijn grootste kwaliteit.
Van mij ook niet, fuck it, morgen lig je onder een tram, weg geld.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom. Dood ga je toch wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij ook niet, fuck it, morgen lig je onder een tram, weg geld.
En de gamesindustrie moet eens kappen met games als Dragon Age makenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:45 schreef Q. het volgende:
Apple moet eens stoppen met het maken van nieuwe producten zodat ik eens kan sparen.
Wat moet je allemaal hebben dan? Nadat je een macbook een ipad en een iphone hebt?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:45 schreef Q. het volgende:
Apple moet eens stoppen met het maken van nieuwe producten zodat ik eens kan sparen.
Oh ja, die moet ik ook nog. Wacht wel tot ie goedkoper is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En de gamesindustrie moet eens kappen met games als Dragon Age maken.
Das dan apartquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom. Dood ga je toch wel.
Even benchmark gedraaid: mn oude pc is idd sneller dan mn nieuwe imac.
Apple Watch!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal hebben dan? Nadat je een macbook een ipad en een iphone hebt?
Het is dat ik hem digitaal heb gekocht, anders mocht je hem lenen, daar sta ik niet zo bij stil, dat je ze nu niet meer kan uitlenen etc. Maar het is zo makkelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik ook nog. Wacht wel tot ie goedkoper is.
'T gaat mij best goed af sinds ik 40 uur werk. Terwijl ik voor mijn doen nou niet bepaald op de kleintjes let.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
'quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me enorm pauper bij jullie, ik koop alleen boeken en planten en chocola en beesten en zeep enzo
Ik probeer alleen geen onzin dingen te kopen. Dat scheelt wel een hoop. Ohja en wonen als een pauper en geen auto hebben ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me enorm pauper bij jullie, ik koop alleen boeken en planten en chocola en beesten en zeep enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |