Ja preciesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Zodra ik mijn loon binnen heb begin ik altijd gelijk te rekenen hoeveel ik nog moet uitgeven aan vaste lasten en hoeveel ik dus kan sparen.
Sparen is nog steeds niet mijn grootste kwaliteit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Zodra ik mijn loon binnen heb begin ik altijd gelijk te rekenen hoeveel ik nog moet uitgeven aan vaste lasten en hoeveel ik dus kan sparen.
Ik wil naar Australiëquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Sparen is nog steeds niet mijn grootste kwaliteit.
Van mij ook niet, fuck it, morgen lig je onder een tram, weg geld.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom. Dood ga je toch wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij ook niet, fuck it, morgen lig je onder een tram, weg geld.
En de gamesindustrie moet eens kappen met games als Dragon Age makenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:45 schreef Q. het volgende:
Apple moet eens stoppen met het maken van nieuwe producten zodat ik eens kan sparen.
Wat moet je allemaal hebben dan? Nadat je een macbook een ipad en een iphone hebt?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:45 schreef Q. het volgende:
Apple moet eens stoppen met het maken van nieuwe producten zodat ik eens kan sparen.
Oh ja, die moet ik ook nog. Wacht wel tot ie goedkoper is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En de gamesindustrie moet eens kappen met games als Dragon Age maken.
Das dan apartquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom. Dood ga je toch wel.
Even benchmark gedraaid: mn oude pc is idd sneller dan mn nieuwe imac.
Apple Watch!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal hebben dan? Nadat je een macbook een ipad en een iphone hebt?
Het is dat ik hem digitaal heb gekocht, anders mocht je hem lenen, daar sta ik niet zo bij stil, dat je ze nu niet meer kan uitlenen etc. Maar het is zo makkelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik ook nog. Wacht wel tot ie goedkoper is.
'T gaat mij best goed af sinds ik 40 uur werk. Terwijl ik voor mijn doen nou niet bepaald op de kleintjes let.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:42 schreef Q. het volgende:
[..]
'quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me enorm pauper bij jullie, ik koop alleen boeken en planten en chocola en beesten en zeep enzo
Ik probeer alleen geen onzin dingen te kopen. Dat scheelt wel een hoop. Ohja en wonen als een pauper en geen auto hebben ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me enorm pauper bij jullie, ik koop alleen boeken en planten en chocola en beesten en zeep enzo
Same herequote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik probeer alleen geen onzin dingen te kopen. Dat scheelt wel een hoop. Ohja en wonen als een pauper en geen auto hebben ook natuurlijk.
Ja, dan tikt het sparen wel aan denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik probeer alleen geen onzin dingen te kopen. Dat scheelt wel een hoop. Ohja en wonen als een pauper en geen auto hebben ook natuurlijk.
Overdekte scooter? Je auto of een echte?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dan tikt het sparen wel aan denk ikIk woon in een paleisje en heb m'n eigen overdekte scooter
Ik woon echt belachelijk goedkoop hier. Meeste studenten in Utrecht wonen duurder.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here.
Nou ja, wonen als ene pauper valt mee qua huis, wel qua buurt.
Ik relatief gezien dus ook, en ik zit er opzich prima natuurlijk, maar zou wel meer richting centrum willen nog.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik woon echt belachelijk goedkoop hier. Meeste studenten in Utrecht wonen duurder.
Dat scheelt wel, mn huur is grootste kostenpost wat er best inhaktquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik woon echt belachelijk goedkoop hier. Meeste studenten in Utrecht wonen duurder.
500 is uberhaupt niet veelquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik relatief gezien dus ook, en ik zit er opzich prima natuurlijk, maar zou wel meer richting centrum willen nog.
560 is gewoon niet veel voor in Amsterdam.
M'n autoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Overdekte scooter? Je auto of een echte?
M'n hypotheek ook. En dan komt er nog de VvE bijquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, mn huur is grootste kostenpost wat er best inhakt
Daaromquote:
Waar woon je ook alweer in noord?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik relatief gezien dus ook, en ik zit er opzich prima natuurlijk, maar zou wel meer richting centrum willen nog.
560 is gewoon niet veel voor in Amsterdam.
Ik vind een motorrijbewijs dan weer onzin, of een dure hobby. Ik heb er wel aan gedacht om de auto weg te doen, maar dat is best lastigquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Auto vind ik nog steeds min of meer onder onzin dingen vallen, zolang ik met de trein naar mijn werk ga en eigenlijk altijd de auto van mijn ouders kan lenen.
Dat motor rijbewijs moet ik wel een keer vaart achter zetten
Buikslotermeerplein, dat grote winkelcentrum.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar woon je ook alweer in noord?
Ik was van de week in/op ijburg. Het winkelaanbod en de huizen klopt best hoor. Maar het blijft voelen als de andere eind van de wereld en je waait je broek uit. Kaal en ongezellig. Zeker in de winter met die extra wind en regen
Die van mij heeft nog deuren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze dingen bestaan ook
[ afbeelding ]
Dat zou wel echt de meest oneconomische update zijn die je maar kunt verzinnenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Zoveel wil ik nu ook niet meer kopen hoor, alleen mijn i7 is nu 2 generaties oud, dus die mag wel weer eens vervangen worden, maar das dan toch zo weer 400 euro.
Ik moet het ook gewoon niet doen, oude is in alles rap zat...
En net zoveel rotte hangjeugd als in Nieuw West tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar woon je ook alweer in noord?
Ik was van de week in/op ijburg. Het winkelaanbod en de huizen klopt best hoor. Maar het blijft voelen als de andere eind van de wereld en je waait je broek uit. Kaal en ongezellig. Zeker in de winter met die extra wind en regen
Auto is een due hobby maar een moto is voor sommige mensen dan echt geen hobby. Als je van plan bent om het hele jaar door te rijden is het echt ideaal voor veel mensen. Die zomerrijders zouden ze af moeten schieten. Die hebben geen inzicht in verkeer en zijn over het algemeen debielquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind een motorrijbewijs dan weer onzin, of een dure hobby. Ik heb er wel aan gedacht om de auto weg te doen, maar dat is best lastigBen toch aan het gemak gehecht.
Als ik eindelijk weer wat geld heb bedenk ik weer iets, bijvoorbeeld dat ik weer een hele dure vakantie moet maken of dat er een dure iMac moet komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:53 schreef Cue_ het volgende:
Sparen? Probeer t elke maand, en ik faaal bijna elke maand![]()
Maak wel altijd zoveel mogelijk over naar mn spaarrekening wanneer IJ geld heb. En als ik dan wat ga doen boek ik beetje bij beetje wat terug. En dan maar hopen dat je minder terugboekt
Valt mee hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat zou wel echt de meest oneconomische update zijn die je maar kunt verzinnen. 400 euro voor een CPU die nauwelijks beter is dan wat je hebt.
Sinds ik geen auto meer heb hou ik kapitalen over, krengen vreten al je geld op.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Auto is een due hobby maar een moto is voor sommige mensen dan echt geen hobby. Als je van plan bent om het hele jaar door te rijden is het echt ideaal voor veel mensen. Die zomerrijders zouden ze af moeten schieten. Die hebben geen inzicht in verkeer en zijn over het algemeen debiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |