zo heb ik een keer mijn hele verjaardag gedroomd dag erna had ik mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:58 schreef Varg89 het volgende:
Ik vind het vrij creepy als ik iets droom wat later ook echt gebeurt (dejavu gevoel).
Zelfdeceptie natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
zo heb ik een keer mijn hele verjaardag gedroomd dag erna had ik mijn verjaardag.
Wist alle cadeau's en zo.
moet je actief gaan bezig houden met dromen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:00 schreef whatdafuck het volgende:
Nog nooit een droom gehad die ik heb kunnen onthouden, geen idee waar ze dus over gaan
oww zo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:00 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Je denkt dat je het al gezien hebt.
maar droom je dan gelijk?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:03 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Oh, goed dan. Met mijn ogen dicht.
Nee, ik vergeet regelmatig mijn dromen. Heb wel vaak dat ik wakker word uit een heel vervelende droom, maar dan geen idee meer heb waar die droom over ging, enkel dat 'ie kut wasquote:
schrijf het op.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:05 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Nee, ik vergeet regelmatig mijn dromen. Heb wel vaak dat ik wakker word uit een heel vervelende droom, maar dan geen idee meer heb waar die droom over ging, enkel dat 'ie kut was.
Ja nou, dat gaat dus lastig als ik bij het wakker worden al niet eens meer weet waar het over ging.quote:
probeer het daarmee zeg jij tegen je hersenen he ik wil dit onthouden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:07 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Ja nou, dat gaat dus lastig als ik bij het wakker worden al niet eens meer weet waar het over ging.
betekent een slang niet dat je ergens mee zit?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:27 schreef LLgetikt het volgende:
heb vaak over slangen gedroomt.. niet het allerfijnste.. en vaak hebben me dromen een treurig eind.. en ik kom heeeeeeel vaak bekenden mensen in de droom tegen van tientallen jaren geleden.. maf
Hoeft niet. Zo heb ik zelf een keer gedroomd over een telefoongesprek. Ik was de droom al vergeten tot ik enkele dagen later aan de telefoon zat met iemand en ik besefte dat ik dat gesprek al gevoerd had.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:00 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Je denkt dat je het al gezien hebt.
Ik kon alle cadeau's radenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:34 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Zo heb ik zelf een keer gedroomd over een telefoongesprek. Ik was de droom al vergeten tot ik enkele dagen later aan de telefoon zat met iemand en ik besefte dat ik dat gesprek al gevoerd had.
De reden dat ik weet dat ik het gedroomd had en dat het geen zelfdeceptie was? Ik wist dat de persoon met wie ik sprak me op een gegeven moment een vraag ging stellen en ook exact wat die vraag was. Terwijl dat moment naderde, was mijn brein op de achtergrond bezig met de vraag: "zal ik het antwoord geven dat ik ook in mijn droom had, of ga ik proberen de zelf-voorspellende droom te breken door expres een ander antwoord te geven?". Toen ze me uiteindelijk die vraag stelde was ik te laf om dat laatste te doen, helemaal omdat dat voor die ander een raar antwoord had moeten zijn.
Toegegeven, het was te kort en te snel om bijvoorbeeld te vragen of ze de vraag kon herhalen of om eerst even over iets anders te praten; het was gewoon een ontzettend bizar moment toen ik besefte dat ik al wist wat er ging komen.
Dat bedoel ik niet. Raden impliceert dat je het van te voren niet wist en het dus een gok was.quote:
het was zo van yeah een rood hotweels autootje voor uitgepaktquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:49 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Raden impliceert dat je het van te voren niet wist en het dus een gok was.
eerste is gewoon geweldig omdat de wereld die je zelf hebt gecreëerd zo nep is dat het net een film is, geen wetten zijn er meer. Letterlijk geen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:00 schreef jogy het volgende:
Mijn dromen zijn doorgaans een soort bizarroworld waar ik in mijn achterhoofd wel weet dat ik droom maar dit niet heel specifiek kan sturen. Meestal kan ik als ik dat wil wel vliegen, soms gaat dit soepel en soms gaat het heel lomp en als de droom echt de verkeerde kant op gaat en ik ermee wil stoppen dan lukt dat meestal wel door mijn ogen dicht te doen en dan word ik wakker.
Mijn vriendin heeft echt van die realistische dromen waar eigenlijk niet meer gebeurd dan wanneer je wakker bent, lijkt me echt een beetje saai.
Dat ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
eerste is gewoon geweldig omdat de wereld die je zelf hebt gecreëerd zo nep is dat het net een film is, geen wetten zijn er meer. Letterlijk geen.
al zijn al mijn dromen kort maar sluiten wel soort van aan.quote:
ja soms bijtte de slang me of kwam ik een pad vol met slangen tegen.. het ging ook niet goed met me toen.. en ik denk dat de slang symbool stond voor een slecht persoon in me levenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
betekent een slang niet dat je ergens mee zit?
persoon verwijderd uit je leven?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja soms bijtte de slang me of kwam ik een pad vol met slangen tegen.. het ging ook niet goed met me toen.. en ik denk dat de slang symbool stond voor een slecht persoon in me leven
mijn favoriete kussen ligt niet in bed.quote:
K ,quote:Op zondag 18 januari 2015 03:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn favoriete kussen ligt niet in bed.
Geen idee waar die is kan niet slapen zonder.
Plus ben niet moe nu.
Dat mensen dood gaan heeft volgens mij te maken met angst om mensen te verliezen (duhh) vraagje gaat alles goed met je.quote:Op zondag 18 januari 2015 03:21 schreef Faazz het volgende:
Relevant topic!
Ik droom de afgelopen twee weken meermaals dat er mensen dood gaan, zoals mijn moeder en familie, zo ook de ouders van mijn vriendin hebben het moeten ontgelden, ik rij rondjes op een motor en beland in situaties met autoritair gezag. Daarnaast vallen er sporadisch tanden en kiezen uit mijn mond.
Wat the fuck ?
Dat klinkt nog al voor de hand liggend inderdaad maar ik weet niet of die vlieger echt op gaat, hoewel ik me af en toe flink panja kan maken over mijn vriendin de laatste dagen. Maar de dromen spelen toch wat langer. En die tanden uit je mond had ook met iets te maken met het verliezen of mislopen van bepaalde zaken, maar niet persé op mensen gericht. Of iets met bepaalde angsten.quote:Op zondag 18 januari 2015 03:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dat mensen dood gaan heeft volgens mij te maken met angst om mensen te verliezen (duhh) vraagje gaat alles goed met je.
dromen zijn je onderbewustzijn die aandacht wilt.quote:Op zondag 18 januari 2015 03:29 schreef Faazz het volgende:
[..]
Dat klinkt nog al voor de hand liggend inderdaad maar ik weet niet of die vlieger echt op gaat, hoewel ik me af en toe flink panja kan maken over mijn vriendin de laatste dagen. Maar de dromen spelen toch wat langer. En die tanden uit je mond had ook met iets te maken met het verliezen of mislopen van bepaalde zaken, maar niet persé op mensen gericht. Of iets met bepaalde angsten.
Het loopt niet heel lekker de laatste dagen maar ik heb voor hetere vuren gestaan. Algemene depressie zal ik het op gooien, hetzij van tijdelijke aard. De dromen kunnen zeer heftig zijn.
ja nu wel. maar toevallig over die persoon gedroomt vanacht.. en het was echt een rare droom.. ik zou even een korte inleiding geven.. heb samen gewoont met die persoon en het was de ergste persoon die ik kon tegenkomen in me leven.. maar in deze droom ging alles goed qua werk en samenwonen.. maar wat raar was me ouders kwamen op bezoek.. en opeens waren de autosleutels gejat van me pa's auto.. dik drama en die persoon waarmee ik samenwoonde zei ja ik weet wie het heeft gedaan huilen dit dat leek wel een maffe gangsterfilm waarin autosleutels de holy grail waren.. en ik ging het uitzoeken en toen werd ik wakkerquote:
hahaahha op handen lopen.. apart joh..quote:Op zondag 18 januari 2015 16:47 schreef Blaadjes het volgende:
Soms besef ik wel dat ik droom maar sturen doe ik nooit.
Ik droom echt veel. Bizar ook vaak hak opde tak maar bijna altijd ppositief.
Er is wel 1 ding wat al heel lang heel vaak terugkomt.
Als ik me verplaats in m'n droom begin ik met lopen maar ga dan al vrij snel op mijn handen lopen![]()
Ben dan sneller.
Heel vreemd. Zou best eens willen weten of dat wat betekent.
Dat op handen lopen is wrs. een hele milde vorm van slaapverlamming. Als je probeert te rennen in je droom heb je vaak het gevoel dat je door water loopt. Dat komt omdat je dan daadwerkelijk je benen probeert te bewegen, maar daarvan zijn de spieren verslapt. Dus ren je in je droom maar op je handen rondquote:Op zondag 18 januari 2015 16:47 schreef Blaadjes het volgende:
Soms besef ik wel dat ik droom maar sturen doe ik nooit.
Ik droom echt veel. Bizar ook vaak hak opde tak maar bijna altijd ppositief.
Er is wel 1 ding wat al heel lang heel vaak terugkomt.
Als ik me verplaats in m'n droom begin ik met lopen maar ga dan al vrij snel op mijn handen lopen![]()
Ben dan sneller.
Heel vreemd. Zou best eens willen weten of dat wat betekent.
Klinkt best aannemelijk omdat het voor mn gevoel sneller gaat dan op mn voeten lopen idd.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat op handen lopen is wrs. een hele milde vorm van slaapverlamming. Als je probeert te rennen in je droom heb je vaak het gevoel dat je door water loopt. Dat komt omdat je dan daadwerkelijk je benen probeert te bewegen, maar daarvan zijn de spieren verslapt. Dus ren je in je droom maar op je handen rond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |