Het zijn net FOKkers... Maar het kapsel verraad NoLife.....quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:43 schreef michiel_merk het volgende:
personen als willeke zijn verzuurd door het leven zitten constant in een negatief spiraal
Dat accepteer ik niet, discussie gesloten.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:47 schreef donald_dick het volgende:
"Houd je vingertje bij", terwijl wees naar Rick.
mooi!quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat accepteer ik niet, discussie gesloten.
Breedbekkikker heb ik eerder op TV gezien.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:47 schreef 123poetertjes het volgende:
Ik hoop dat Willeke een actrice is, anders schaam ik me dat ik daar een land mee moet delen. Laat haar maar in Homs blijven straks.
Denk dat je je zal verbazen hoeveel van dat soort mongolen er in Nederland wonen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:47 schreef 123poetertjes het volgende:
Ik hoop dat Willeke een actrice is, anders schaam ik me dat ik daar een land mee moet delen. Laat haar maar in Homs blijven straks.
Soms hoopte ik dat de mijne dat zei....quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat accepteer ik niet, discussie gesloten.
jup, die verkondigd graag zijn meningquote:Op woensdag 21 januari 2015 21:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Breedbekkikker heb ik eerder op TV gezien.
Is een aandachtshoertje ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Breedbekkikker heb ik eerder op TV gezien.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jup, die verkondigd graag zijn mening
Zoek ie altijd de Vox Populi camera's op in Amsterdam?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |