Onjuist, de trailer is iig gisteren al op tv geweest en dat in combinatie met de programma-omschrijving uit de OP geeft wat mij betreft een meer dan duidelijk genoeg beeld om een mening te vormen en te geven.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:33 schreef Mike het volgende:
Dit topic is voor het bespreken van het tv-programma en geen POL-discussie. Er is nog geen beeld op tv geweest en het is schijnbaar al weer nodig om allerlei standpunten tov vluchtelingen te spuien.
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:44 schreef alors het volgende:
Het is nu al op 2? Ik dacht ook dinsdag...
Niet op mijn OP vertrouwen.quote:
Die wilde op een gegeven moment niet meer.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:59 schreef k_man het volgende:
Zijn ze onderweg ergens iemand verloren? Ik mis die blonde vrouw op de foto in de OP.
Het is nog vroeg. Ik heb hoop dat die nuance nog wordt aangebracht.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:15 schreef 44rdbei het volgende:
Wat een zwart - wit meningen, geen enkele nuance.
dus datquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:15 schreef 44rdbei het volgende:
Wat een zwart - wit meningen, geen enkele nuance.
nu alquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:19 schreef Dekatria het volgende:
De eerste Ingrid vindt het al mensonterend
echt he... En zulke uitspraken ook nog luid en duidelijk op tv doenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:21 schreef 44rdbei het volgende:
Die rooie dat is een acteur toch?
Of zou ze echt zo zijn?
hoert zich uit aan iedereen om zijn mening te verkondigenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:21 schreef alors het volgende:
Die Yernaz komt me trouwens bekend voor, volgens mij is hij eerder op tv geweest.
hyvesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:23 schreef Tosti-ham-kaas het volgende:
Hoe hebben ze deze groep bij elkaar gekregen? Complimenten voor de screening
Ohja overijverig politicologie studentjequote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoert zich uit aan iedereen om zijn mening te verkondigen
dat was ie altijd al.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja overijverig politicologie studentje
lastigquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Aan de ene kant snap ik deze mensen wel aan de andere kant doet mijn gezicht alleen maar ;')
blijkt ze een geheime lover te hebben die pikzwart Is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef 44rdbei het volgende:
Wedden dat ze over 2 afleveringen opeens pro habibabi is.
Ze vond het na 2 minuten al 'mensonterend'.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef 44rdbei het volgende:
ja dit is echt zo'n type stuiterbalquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef 44rdbei het volgende:
dus datquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef GlennQuagmire het volgende:
Almere en Zoetermeer, de parels van ons land
Ze zullen wel bij familie zitten, maar die eerste overtocht is gewoon te gevaarlijk. Als hij in aanmerking komt voor gezinshereniging dan kan hij ze gewoon netjes met vliegtuig hier naartoe halen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef donald_dick het volgende:
Ben ik nou de enige die die man een mietje vind? Je vrouw en kinderen in de shit laten en zitten en zelf hier veilig zitten?
Het wordt wel steeds erger jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Een PVV tattoo???
Die foto's____!
Dit moet echt een sketch zijn
Die zitten relatief veilig ondertussen, hij gaat hier nu aan de slag om ze legaal hierheen te krijgen. Dan kunnen ze gewoon vliegen ipv de boot.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef donald_dick het volgende:
Ben ik nou de enige die die man een mietje vind? Je vrouw en kinderen in de shit laten en zitten en zelf hier veilig zitten?
Dit idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef donald_dick het volgende:
ik wist wel dat je van pitjes hieldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |