dat was ie altijd al.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja overijverig politicologie studentje
lastigquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Aan de ene kant snap ik deze mensen wel aan de andere kant doet mijn gezicht alleen maar ;')
blijkt ze een geheime lover te hebben die pikzwart Is.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef 44rdbei het volgende:
Wedden dat ze over 2 afleveringen opeens pro habibabi is.
Ze vond het na 2 minuten al 'mensonterend'.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef 44rdbei het volgende:
ja dit is echt zo'n type stuiterbalquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:30 schreef 44rdbei het volgende:
dus datquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef GlennQuagmire het volgende:
Almere en Zoetermeer, de parels van ons land
Ze zullen wel bij familie zitten, maar die eerste overtocht is gewoon te gevaarlijk. Als hij in aanmerking komt voor gezinshereniging dan kan hij ze gewoon netjes met vliegtuig hier naartoe halen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef donald_dick het volgende:
Ben ik nou de enige die die man een mietje vind? Je vrouw en kinderen in de shit laten en zitten en zelf hier veilig zitten?
Het wordt wel steeds erger jaquote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Een PVV tattoo???
Die foto's____!
Dit moet echt een sketch zijn
Die zitten relatief veilig ondertussen, hij gaat hier nu aan de slag om ze legaal hierheen te krijgen. Dan kunnen ze gewoon vliegen ipv de boot.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef donald_dick het volgende:
Ben ik nou de enige die die man een mietje vind? Je vrouw en kinderen in de shit laten en zitten en zelf hier veilig zitten?
Dit idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:35 schreef donald_dick het volgende:
ik wist wel dat je van pitjes hieldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |