er staat EEN niet HET.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:08 schreef TorroFernandes het volgende:
Elk probleem in Europa is de schuld van de islam ja?
Dat was mijn persoonlijke note. En dat was binnen de context van incidenten als Parijs, nu Belgie, en vele andere kleine (minder belangrijke) incidenten. Het is ook geen topic of iemands mening klopt of niet - je hoeft het niet met me eens te zijnquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:11 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ja, maar alle incidenten zijn volgens jou te herleiden op dit probleem.
Al tig keren ontkracht, dat laatste, maar kom vooral met cijfers die het tegendeel bewijzen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:06 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Minder islam zou mooi zijn. Hooguit een paar honderdduizend in een land als Nederland. En niet zoals nu, bijna 2 miljoen. En dat worden er in hard tempo een stuk meer de komende decennia...
quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:04 schreef SuperFood het volgende:
Ondanks dit kan ik niet anders concluderen dan er iets goed mis is in Europa - dat alle incidenten te samen maar 1 probleem gemeen hebben en dat is de Islam.
Ik dacht dat mensen op een discussieforum op elkaars mening ingingen. Mijn fout.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Dat was mijn persoonlijke note. En dat was binnen de context van incidenten als Parijs, nu Belgie, en vele andere kleine (minder belangrijke) incidenten. Het is ook geen topic of iemands mening klopt of niet - je hoeft het niet met me eens te zijn
De woordkeuze was duidelijk verkeerd. We kunnen het daar over hebben als je wilt maar het lijkt me niet bijdragen aan de inhoudelijke discussie (alhoewel Ludd en jij daar ook niet op uit lijken te zijn).quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen op een discussieforum op elkaars mening ingingen. Mijn fout.
Je verwacht een inhoudelijk discussie als een dermate idiote stelling poneert?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef SuperFood het volgende:
[..]
De woordkeuze was duidelijk verkeerd. We kunnen het daar over hebben als je wilt maar het lijkt me niet bijdragen aan de inhoudelijke discussie (alhoewel Ludd en jij daar ook niet op uit lijken te zijn).
Het is niet alleen Europa waar de Islam ellende brengt. Misschien ben ik het nog eens met 'losgeslagen samenleving' om Europa te omschrijven, maar ik leg toch graag de verantwoordelijkheid bij de gemene deler, en dat is imo toch echt de Islam.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik moet zeggen: ik heb er weinig verstand van. Het is meer van wat ik er van meekrijg zeg maar, mijn indruk. En die is héél overtrokken gezegd: een orthodoxe rHet ieligie botst met een losgeslagen samenleving.
Omdat je het specifiek over Europa hebt in je OP.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:26 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Het is niet alleen Europa waar de Islam ellende brengt. Misschien ben ik het nog eens met 'losgeslagen samenleving' om Europa te omschrijven, maar ik leg toch graag de verantwoordelijkheid bij de gemene deler, en dat is imo toch echt de Islam.
lijstje met terroristische aanslagen bv:quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Omdat je het specifiek over Europa hebt in je OP.
Maar zijn het ook niet malloten die uit naam van de islam, barbaarse dingen doen? Waar zijn islamitische bevolkingsgroepen zich aan het misdragen? Die heb ik even niet voor ogen.
Oja, ik zie het. Goed, daar ga ik het dan maar niet meer over hebbenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:29 schreef SuperFood het volgende:
[..]
lijstje met terroristische aanslagen bv:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Islamic_terrorist_attacks
Voor een inhoudelijke discussie is het best handig om een idee te hebben van waarop te reageren. Ik wilde eerst even weten of je na enige bezinning nog achter die uitspraak zou staan. Naar mijn mening draagt dat wel degelijk bij aan de discussie aangezien ik de bewering kenmerkend vind voor hoe we er momenteel voorstaan in Europa. De islam is zo een hot item dat elke scheet die een moslim laat vraagt om een nieuwsitem.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef SuperFood het volgende:
[..]
De woordkeuze was duidelijk verkeerd. We kunnen het daar over hebben als je wilt maar het lijkt me niet bijdragen aan de inhoudelijke discussie (alhoewel Ludd en jij daar ook niet op uit lijken te zijn).
Hier ben ik wel voor ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef Manke het volgende:
Een oplossing zou zijn om islamitische scholen te verbieden,dat zou kinderen (de toekomst) te veel indoctrineren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |