En Zometeen Ajaxquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Scrum. Al gerend vandaag? Hier regent het nu, bij jou ook?
En maandag weer VI
Dit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:10 schreef Scrummie het volgende:
Zondag echte topshow, Feyenoord - Tukkerland
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb iets dat werk heet en soms ben ik daardoor op plekken waar ik geen mogelijkheid heb tot internet.
Ik niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:03 schreef Blaadjes het volgende:
Wacht met spanning op het zionisten topic.
Afvragen mag.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:36 schreef theguyver het volgende:
[..]I know, vreet veel tijd.
niet kwaad bedoeld hoor..
vroeg me het alleen af..
Ben zelf ook best druk laatste tijd
Goed voor jezelf zorgen (of laten zorgen natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
*hele weekend ziek thuis*
Hoe bedoel je uitzieken?Hoe dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed voor jezelf zorgen (of laten zorgen natuurlijk) Er zit niets anders op dan uitzieken want de griep die nu heerst is best een zware. Sterkte!
Niet te snel weer aan de gang gaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe bedoel je uitzieken?Hoe dan?
Lekker rustig thuis warm blijven en voldoende vitamine C innemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet te snel weer aan de gang gaan.
Juist. En goed drinken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Lekker rustig thuis warm blijven en voldoende vitamine C innemen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:10 schreef Scrummie het volgende:
Zondag echte topshow, Feyenoord - Tukkerland
beterschap kerelquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
*hele weekend ziek thuis*
http://allrecipes.nl/rece(...)ank-met-whisky-.aspxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |