Over een half uurtjequote:Op donderdag 15 januari 2015 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je zo proberen te slapen Div? Ik zou niet te laat gaan. Anders ga je een heel saai boek lezen in bed, dat wil ook nog weleens helpen.
Wens je een heel goede nachtrust en hoop dat je morgen je bed uit kunt komen. Truste Divquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Over een half uurtjenog even laatste The Wire aflevering afkijken en dan
hopelijk.
Lees nooit boeken eigenlijk![]()
Zou ook niet weten waar m'n boeken zijnergens in een doos verstopt onder tig andere dozen heb ik 't idee. Ach, zie wel hoe het gaat
anders maar moe morgen!
Hou ik je aanquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
sorrymorgen vroeg prioriteit nr 1 via telefoon dit!
Trustequote:Op donderdag 15 januari 2015 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hou ik je aan![]()
Ik duik er ook in schatjes. Mijn luiken vallen dicht. Truste en tot morgen![]()
quote:
Mwoahhh.. Viel om 3 uur in slaap, en ben er om 8.30 uit gegaan ipv 7.30quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Lekker geslapen?
Hoi B
Vijf en half uur slaap, helemaal niet verkeerd toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoahhh.. Viel om 3 uur in slaap, en ben er om 8.30 uit gegaan ipv 7.30
Begin nu gigantisch in te kakken dus heb wel weer een bak koffie nodig
Jij dann
Dat is idd nog wel te doen hahaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vijf en half uur slaap, helemaal niet verkeerd toch?
Ja een bakkie koffie zou er nu wel in gaan
Als ik dat doe lig ik straks te slapen op mijn bureauquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is idd nog wel te doen hahaHopelijk vanavond weer normaal in slaap vallen op een normaal tijdstip en dan is het ritme vanzelf weer wat recht getrokken
Ik haal ff een bakkie op!Amaretto erin?
Klein beetje kan wel tochquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ik dat doe lig ik straks te slapen op mijn bureau
druppeltje danquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Klein beetje kan wel tochvoor de smaak.
Ja hier ook rot weertje. Gelukkig weekend dus besloten morgen te gaan rennenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Scrum. Al gerend vandaag? Hier regent het nu, bij jou ook?
En maandag weer VI
Ik heb iets dat werk heet en soms ben ik daardoor op plekken waar ik geen mogelijkheid heb tot internet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:03 schreef theguyver het volgende:
[..]hey fogel
Waar was je man, het was/is super druk![]()
alles goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |