Hey blaadjes, ja hoor hier alles goed. En bij jou?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey Dotteke.![]()
Ja alles goed. Met jou?
Je bent nu 1 van hun.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef theguyver het volgende:
TT lijkt alsof ik zojuist eindredacteur van het AD ben geworden
Z'n gangetje dus best goed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey blaadjes, ja hoor hier alles goed. En bij jou?
Nee, niet kwijt, maar ik zit meer op het Utopia topicquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Z'n gangetje dus best goed.
Was je de weg hierheen kwijt?
Wat gebeurt er nu; die bezorger krijgt inmiddels donaties, zonder erom te vragen zoals er in dat artikel staat, dus gratis geld. Maar, dat bedrijf heeft inmiddels tig negatieve reviews op zo'n beetje elke reviewsite van daar, werden plat gebeld maar inmiddels tel eruit getrokken, fax eruit want er werden constant compleet zwarte pagina's gefaxt. Toont maar weer aan dat zelfs klootzak zijn niet meer kan in deze tijd.quote:A used car dealer in Massachusetts pays a pizza delivery guy $20 in one dollar bills on a $12 tab. The driver, thinking he received a decent tip, leaves only to have them call his manager and force him to return to pay them their change, sans any tip whatsoever.
Worse, they seem to think it's funny and posted it. Check the blowhard at the end threatening to call and have the guy fired.
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=030_1421237536#jw6aObe6jOu81FX2.99
Ik kijk geen utopia sinds charlotte eruit is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet kwijt, maar ik zit meer op het Utopia topic
Ik kijk hier wel eens maar meestal is er niemand op dat moment
O nee toch, je was een Charlotte fan,quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kijk geen utopia sinds charlotte eruit is.
Daarvoor ook weinig.
Ja schatjequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee toch, je was een Charlotte fan,
Meningen verschillen, ik vond het een groot kreng en ben blij dat ze er uit isquote:
Waar blijft je Verviers-topic?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef theguyver het volgende:
TT lijkt alsof ik zojuist eindredacteur van het AD ben geworden
Het Lavender, ja kom weer eens ff babbelenquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dot!! Hoe gaat het? Heb je even tijd vrijgemaakt voor ons?
Ja dat maakte haar juist leuk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meningen verschillen, ik vond het een groot kreng en ben blij dat ze er uit is
Ben je weer helemaal opgeknapt na de laatste operatie?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het Lavender, ja kom weer eens ff babbelen
Gaat wel redelijk, en met jou?
quote:
Was niet geopereerd, lag alleen in het ziekenhuisquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je weer helemaal opgeknapt na de laatste operatie?
En ik zie dat je de SV doet op UTO? Dagwerk he?
Ik vond het een nare meid.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]Vond haar knap irritant eerlijk gezegd.
Oh wat zonde zeg. Een verslag is toch veel leuker?quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was niet geopereerd, lag alleen in het ziekenhuis
Ja gaat heel veel werk in zitten maar ben er al weer mee gestopt, ze menen ook genoegen met kopieren en plakken uit de COS, dus ga geen tijd er meer in steken
Ja was mijn idee, maar als ze genoegen nemen met kopieren van berichten van de COS naar de SV prima toch. Ga ik er geen tijd meer in steken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat zonde zeg. Een verslag is toch veel leuker?
Gelijk heb je. Dan is het boter aan de galg.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was mijn idee, maar als ze genoegen nemen met kopieren van berichten van de COS naar de SV prima toch. Ga ik er geen tijd meer in steken.
Ja, is best heel intensief om het goed te verslaan, je moet snel tikken en ondertussen onthouden wat ze zeggen ha ha ha.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Dan is het boter aan de galg.
Ja een heel naar mens.quote:
Waar blijft je OP? Zit je nog te smikkelen in het restaurant? Je weet dat Mata hem anders inpikt he?quote:
Of ikquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar blijft je OP? Zit je nog te smikkelen in het restaurant? Je weet dat Mata hem anders inpikt he?
Koffie met amaretto en slagroomquote:
Geen melk in huisquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Koffie met amaretto en slagroomOh wacht, schrap de koffie maar, dat helpt niet om in slaap te komen.
Even stukje lopen en dan een beker warme melk () schijnt wonderen te doen.
Alcohol werkt niet om te slapen he.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen melk in huiswel koffie en slagroom
Denk dat ik dan maar de amaretto gebruik als slaapmutsje
Val altijd wel redelijk snel in slaap in benevelde toestand. Maar word dan ook midden in de nacht wakker, straalnuchter. En daarna lukt het slapen niet meer.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alcohol werkt niet om te slapen he.
Het is een stimulant in kleine hoeveelheden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Val altijd wel redelijk snel in slaap in benevelde toestand. Maar word dan ook midden in de nacht wakker, straalnuchter. En daarna lukt het slapen niet meer.
Maarja, dat is als je ladderzat bent. Nu gewoon om in slaap te komen moet het wel lukken lijkt me
Dan moet de fles leeg dusquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is een stimulant in kleine hoeveelheden.
Vies spul ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan moet de fles leeg dus
't is alleen niet te zuipen
cola lightquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Toch liever Southern Comfortof Jägermeister
Ga je zo proberen te slapen Div? Ik zou niet te laat gaan. Anders ga je een heel saai boek lezen in bed, dat wil ook nog weleens helpen.quote:
Bij mij welquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alcohol werkt niet om te slapen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |