smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje hitler.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:00 schreef PausNicolaas het volgende:
smegmanus sluit je topic toch zo
want smegmanus
smegmanus
Mods nazi's noemen kost je een ban van 2 weken, vriendquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje hitler.
nee nee, as van hitler.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:07 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Mods nazi's noemen kost je een ban van 2 weken, vriend
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:31 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja.
Een indirecte uitspraak als dat ook ja.
Mods zijn:toch niet ingevroren goebbels cool?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Ik heb ze nog nooit geproefd, gelukkig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
toch niet ingevroren goebbels cool?
Hitler is nooit verbrand.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje hitler.
het is nog niet te laat om zijn resten alsnog te verbranden.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had een behoorlijk blank huidje en kwam ook wel eens in landen waar de zon flink scheen, dus ik denk het wel hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |