SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiften, potloden en markers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestelsites:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder!![]()
Zoiets als die leeuw zou ik zelf nooit maken. Vind hem heel mooi geworden hoor! Maar zoiets is mij te priegeligEn vind het dan ook best moeilijk om de goede kleuren te kiezen ofzo
Your beauty never ever scared me.![]()
omg, story 2.0quote:
Sterkte
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Ik heb de potloden besteld![]()
Iemand vroeg nog waar de aanbieding was? Dat is bij gerstaecker.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Oh vind ik heerlijk juist.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:48 schreef Amarantha het volgende:
Zoiets als die leeuw zou ik zelf nooit maken. Vind hem heel mooi geworden hoor! Maar zoiets is mij te priegeligEn vind het dan ook best moeilijk om de goede kleuren te kiezen ofzo
![]()
Ook maar met twee kleuren.
tehe, twee stiften in de bus van busch en van der worp. Op t kaartje stond: tadaaa!
Busch en van der worp.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand vroeg nog waar de aanbieding was? Dat is bij gerstaecker.is een goedkope site idd, alleen die verzendkosten
bij kleinere bestellingen.
![]()
Ja, maar die zijn niet van toepassing bij deze bestellingquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]is een goedkope site idd, alleen die verzendkosten
bij kleinere bestellingen.
Toch mooiquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:42 schreef Cygne het volgende:
Na de leeuw was ik lui en heb ik snel voor de geneticus zitten stresskleuren.
[ afbeelding ]
Xm mijn bestelling was wat kleiner![]()
![]()
Dit is echt niet duur voor deze kleurpotloden.....ik wil ook maar ........quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iemand vroeg nog waar de aanbieding was? Dat is bij gerstaecker.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben jullie al eens gekeken naar Lisa Lachri op youtube wat zij maakt
met de polychromos......waaauw![]()
![]()
![]()
Zij maakt ook schilderijen met andere materialen maar ook met kleurpoloden!!!![]()
Jaaaa!quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:34 schreef bloem4 het volgende:
Hebben jullie al eens gekeken naar Lisa Lachri op youtube wat zij maakt
met de polychromos......waaauw![]()
![]()
![]()
Zij maakt ook schilderijen met andere materialen maar ook met kleurpoloden!!!![]()
![]()
Ik ben inmiddels stiekem een beetje trots dat ik ooit dit topic geopend heb, met het schaamrood op mijn kaken.![]()
![]()
Ook maar weer eens 1 van mij. Geen fancy markers of potloden, oid, maar gewoon hema en stabilo.
![]()
die leeuw vind ik echt prachtig.![]()
![]()
Super tochquote:Op donderdag 15 januari 2015 19:49 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben inmiddels stiekem een beetje trots dat ik ooit dit topic geopend heb, met het schaamrood op mijn kaken.![]()
![]()
En in 1 seconde stond mn leven vanochtend op de kop. 3 politiemensen voor de deur. Mn vriend heeft een ernstig auto-ongeluk gehad en ligt nu in kritieke toestand in het ziekenhuis op de IC
Al mn Promarkers en kleurboeken kunnen me gestolen worden als hij het daardoor redt.
Wat een nachtmerrie
Dit zie je op tv en lees je in de krant. En nu zit je er zelf middenin en je bent zo machteloos![]()
![]()
Nee Sylvana wat afschuwelijk![]()
Heel erg veel sterkte voor jou & je vriend. Ik hoop & duim dat hij heel snel uit de kritieke toestand komt.
Ik denk aan jullie
Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Oh lieverd toch.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:16 schreef Sylvana het volgende:
En in 1 seconde stond mn leven vanochtend op de kop. 3 politiemensen voor de deur. Mn vriend heeft een ernstig auto-ongeluk gehad en ligt nu in kritieke toestand in het ziekenhuis op de IC
Al mn Promarkers en kleurboeken kunnen me gestolen worden als hij het daardoor redt.
Wat een nachtmerrie
Dit zie je op tv en lees je in de krant. En nu zit je er zelf middenin en je bent zo machteloos![]()
Verdomme.. Ik duim heel hard dat t goed komt, dat moet gewoon.![]()
![]()
Dankjullie. Hij is met zijn auto in 1 rechte lijn tegen een boom aan geknald
Geen getuige helaas dus het is gissen. Misschien een black-out gehad ofzo want als er wat op de weg ligt ofzo corrigeer je wel. Hij heeft slipcursus gehad. Politie heeft hele dag onderzoek gedaan, dus misschien dat daar nog wat uit komt...![]()
Jeetje, dat is toch je ergste nachtmerrie...quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:16 schreef Sylvana het volgende:
Wat een nachtmerrie
Wat is de prognose?![]()
Oh wat vreselijk Sylvana!veel sterkte! Ik hoop dat allemaal goed komt!
Dat kunnen ze nog niet zeggen. Eerst overleven en dan verder kijken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jeetje, dat is toch je ergste nachtmerrie...![]()
Wat is de prognose?
Dankjulliewel allemaal![]()
![]()
Was dat tussen V'veen en Amelo?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nog niet zeggen. Eerst overleven en dan verder kijken.
Dankjulliewel allemaal![]()
Ja. Staat ook wel op RTV Oost.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was dat tussen V'veen en Amelo?![]()
Wat erg Sylvana!! Pff...
En Cygne... Jouw man![]()
Echt.. Waarom daar!!! Hahaha."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Je bent nu toch wel in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:16 schreef Sylvana het volgende:
Wat een nachtmerrie
Dit zie je op tv en lees je in de krant. En nu zit je er zelf middenin en je bent zo machteloos
Wat vreselijk.![]()
![]()
Nee moesten weg omdat dat voor hem beter was. Straks om 22.15 uur bellen en morgenochtend van 11 tot kwart voor 12 is weer bezoektijd (en 's avonds van 19-19.45 uur)quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Je bent nu toch wel in het ziekenhuis?
Wat vreselijk.
Echt heel kort maar is niet voor niets zeggen ze...
Dankjullie![]()
![]()
Sylvana wat ontzettend erg.. dat is idd je ergste nachtmerrie.. heel veel sterkte en kracht voor jullie beiden! ik hoop ookb echt dat hij er weer bovenop komt!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:16 schreef Sylvana het volgende:
Wat een nachtmerrie
Dit zie je op tv en lees je in de krant. En nu zit je er zelf middenin en je bent zo machteloosNo hour of life is wasted, that is spent in the saddle..![]()
Is er iemand bij je, Sylvana? Snap wel dat ze jullie naar huis sturen, je kunt daar niets anders dan afwachten... heel veel sterkte, je zult de klok wel vooruit kunnen kijken nu![]()
![]()
Ja precies. En ik logeer voorlopig bij mn schoonouders. Dankjequote:Op donderdag 15 januari 2015 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er iemand bij je, Sylvana? Snap wel dat ze jullie naar huis sturen, je kunt daar niets anders dan afwachten... heel veel sterkte, je zult de klok wel vooruit kunnen kijken nu![]()
![]()
Fijn dat je niet alleen bentquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja precies. En ik logeer voorlopig bij mn schoonouders. Dankje![]()
![]()
Wat een horrorscenario, Sylvana. Heel veel sterkte. Ik hoop dat ze straks wat voorzichtig positief nieuws hebben als jullie gaan bellen.
En wat rot dat je dan ook naar huis gestuurd wordt. Volgens mij zou je er liever toch bij willen blijven.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Sterkte Sylvana
Kan iets kleuren je wellicht wel bezighouden, dat de tijd sneller gaat?troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
God, nee.. Wat kut!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:16 schreef Sylvana het volgende:
Wat een nachtmerrie
Dit zie je op tv en lees je in de krant. En nu zit je er zelf middenin en je bent zo machteloos
Ik hoop dat het heel snel weer veel beter met hem gaat! Veel sterkte Syl!!
Dikke knuf
Fuck the EBU.![]()
Sylvana, jeetjeveel sterkte! Hopelijk snel goed nieuws!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Wat een verschrikkelijk nieuws Sylvana, ik hem met je te doen.
Dit zijn van die gebeurtenissen die je nooit mee wil maken en dan
gebeurt het je toch. Heel veel sterkte en wij denken aan jou en
je vriend.......![]()
Jeetje Sylvana, wat een vreselijk nieuws. Steekte en beterschap voor hem! Hopelijk komt ie er goed bovenop.![]()
![]()
Mijn god.. Heel veel sterktequote:Op donderdag 15 januari 2015 20:16 schreef Sylvana het volgende:
Wat een nachtmerrie
Your beauty never ever scared me.![]()
Wat erg Sylvana, zoiets is inderdaad iets van het nieuws of uit de krant, maar als het je dan overkomt.. Sterkte!"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*![]()
Oh wat verschrikkelijk syl. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het snel goed komt.If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.![]()
Heel veel sterkte Syl! Denk aan jou en je vriend!verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie![]()
Deze lurker komt uit de schaduw om Sylvana sterkte toe te wensen.
De duimen draaien heel hard voor jouw vriend!![]()
Sylvana, ik lees het nu pas. Dat zijn van die berichten die je in de krant leest en verder niet al teveel bij stilstaat... en dan sta je er ineens midden in... Heel veel sterkte
Fake it till you make it...![]()
Jeetje...quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:16 schreef Sylvana het volgende:
Wat een nachtmerrie
Dit zie je op tv en lees je in de krant. En nu zit je er zelf middenin en je bent zo machteloos.
Ik kan mij niet voorstellen wat je nu doormaakt.
Veel sterkte en ik hoop dat het goed komt!👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Hoe gaat t sylvana?![]()
Beetje ongepast nu, dus in spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Cygne op 16-01-2015 09:56:14 ]![]()
Dankjulliewel allemaal
Heb zelf de hele nacht als een trillend rietje in bed gelegen en nog geen uur geslapen. Gelukkig heeft mijn vechtertje het een stuk beter gedaan
Ze hebben hem vannacht weer wakker gemaakt en hij was aanspreekbaar en kon doen wat de neuroloog zei. Zo heeft hij allebei zijn armen bewogen
Daarna hebben ze hem wel weer in slaap gebracht omdat hij onrustig werd. Dit betekent niet dat hij niet meer in levensgevaar is hoor. Hij ligt ook nog gewoon aan de beademing en alle andere drains en buizen en slangetjes. Maar dit is echt een opsteker zo'n eerste nacht.
Over een uurtje mogen we weer bij hem
Cygne, wat een stelletje *&^&(&^^$#& daar zeg!![]()
![]()
Och lieverd, wat een kutnacht.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:57 schreef Sylvana het volgende:
Dankjulliewel allemaal
Heb zelf de hele nacht als een trillend rietje in bed gelegen en nog geen uur geslapen. Gelukkig heeft mijn vechtertje het een stuk beter gedaan
Ze hebben hem vannacht weer wakker gemaakt en hij was aanspreekbaar en kon doen wat de neuroloog zei. Zo heeft hij allebei zijn armen bewogen
Daarna hebben ze hem wel weer in slaap gebracht omdat hij onrustig werd. Dit betekent niet dat hij niet meer in levensgevaar is hoor. Maar dit is echt een opsteker zo'n eerste nacht.
Cygne, wat een stellerje *&^&(&^^$#& daar zeg!![]()
Maar wat ben ik blij dat je vriend zo gevochten heeft, aanspreekbaar en kunnen doen wat de neuroloog zei. Dat geeft moed.![]()
![]()
Jemig Syl, ik lees het nu pas! Wat erg! Maar wat goed dat hij zo uit de eerste nacht komt! Heel veel sterkte!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:57 schreef Sylvana het volgende:
Dankjulliewel allemaal
Daarna hebben ze hem wel weer in slaap gebracht omdat hij onrustig werd. Dit betekent niet dat hij niet meer in levensgevaar is hoor. Hij ligt ook nog gewoon aan de beademing en alle andere drains en buizen en slangetjes. Maar dit is echt een opsteker zo'n eerste nacht.
Cygne, wat een stelletje *&^&(&^^$#& daar zeg!![]()
Klinkt voorzichtig positief Sylvana![]()
Mijn man heeft dat door een andere oorzaak, wel eens niet kunnen doen (reageren op de neuroloog)
was ook best naar om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: