Thanksquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:01 schreef Nikooos het volgende:
Welkom ende gefeliciteerd Startbuck_!
Ik voel me wel een beetje alleen als enige in septemberquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:02 schreef coccinelle het volgende:
Trachitol bevat inderdaad lidocaïne. De 'pijnstillende' werking komt alleen door het zuigen en amper tot niet door de lidocaïne.
En jeej! Starbuck in de OP! Na 4 weken sta ik niet meer onderaan
Edit: spuit 11 over de werking. Had vorige topic nog niet gelezen![]()
Ja dat zit erin, maar in zo;n lage dosering dat je hooguit iets voelt tintelen, echt verdoven doet t nauwelijksquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:45 schreef pinquit het volgende:
Trachitol bevat toch lidocaïne? Het idee daar van is dat het verdooft, moet je er maar eens eentje lang op je tong leggen voor de grap.
Hoiquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:01 schreef Nikooos het volgende:
Welkom ende gefeliciteerd Startbuck_!
done!quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:58 schreef Starbuck_ het volgende:
Mag ik ook in de OP? Voorlopige UD 2 september
September gaat het helaas niet meer worden hier, misschien lukt oktoberquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:06 schreef Starbuck_ het volgende:
Ik voel me wel een beetje alleen als enige in september
Waar blijven de andere septemberdames?
Ik ben er al maar durf nog niet ivm de miskramen... Maar ik hoop met heel mijn hart dat het deze keer goed gaat en dan kom ik je vergezellenquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:06 schreef Starbuck_ het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ik voel me wel een beetje alleen als enige in september
Waar blijven de andere septemberdames?
Thanks!quote:
Ik dacht: waarom ook nietquote:
Deal!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:10 schreef pinquit het volgende:
[..]
September gaat het helaas niet meer worden hier, misschien lukt oktober
Burdie en cwen hebben een cursus gedaan dacht ik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:12 schreef L-E het volgende:
Even iets compleet anders; iemand hier ervaring met hypnobirthing? (Lurkers mogen ook reageren)
Dat snap ik goed en ik hoop heel erg met je mee!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:13 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik ben er al maar durf nog niet ivm de miskramen... Maar ik hoop met heel mijn hart dat het deze keer goed gaat en dan kom ik je vergezellen.
Ik heb een cursus gedaan, maar ik weet natuurlijk nog niet hoe het bevallen gaat ermee. Tot dusver ben ik in ieder geval wel erg tevreden. Gaat erg veel over dat bevallen zonder angst kan (en zou moeten) en in principe ook pijnloos, maar de vrouw van de cursus wilde dat niet zo zeggen, want iedereen ervaart dat anders. Ik kreeg veel oefeningen tijdens de cursus (5 bijeenkomsten) voor ademen en jezelf in een soort van zelfhypnose brengen. Dan kom je heerlijk tot rust in je hoofd vond ik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:12 schreef L-E het volgende:
Even iets compleet anders; iemand hier ervaring met hypnobirthing? (Lurkers mogen ook reageren)
Oeh, nog even spannend dus... Hoe voel je je?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:40 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik zal vanavond bijlezen.
We zijn bij de vk geweest. Uitwendige echo was bijna niks te zien. Wel de vruchtzak. Mijn blaas was ook niet vol genoeg. Toen werd ik naar t toilet gestuurd.. Een inwendige echo gehad. Ook niet heel veel meer te zien. Wel iets heldere beeld en heeeeerl vaag zag je soms iets pulseren. Ze Kon niet met zekerheid zeggen of dit t hartje was..
Wel zag ze een cyste.
Over 2 weken hebben we een nieuwe echo. Ze schat in dat ik nog priller zwanger ben dan ik dacht. 5 weken ongeveer.
Met vlagen erg misselijk!quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:55 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oeh, nog even spannend dus... Hoe voel je je?
Hopelijk mag je morgen naar huis! Hoe is het verder met jullie? Hoe heeft Draak gereageerd op Piranha?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:56 schreef NotTheSame het volgende:
Dames, het afscheidsplaatje en praatje komt later. Lig nog steeds in het ziekenhuis met een luie blaas en te laag HB. Hopelijk morgen naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |