Inmiddels niet meer. Opvallend hoe de buzz veranderd is voor iig 2 Oscars.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:37 schreef Arcee het volgende:
Boyhood is echt huizenhoog favoriet voor Best Picture.
Het is dan ook een film die is gebaseerd op de boeken van Janequote:Op zondag 18 januari 2015 01:19 schreef Kansenjongere het volgende:
Juist omdat het Hawking is had ik hem graag een betere film gegund dan dit niemendalletje.
Dan mag het wel wat drukker worden. Gaat over 8 minuten los op Film1quote:Op zondag 22 februari 2015 22:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
is dit ook gelijk het live topic voor straks?
pff ja eerst 3 uur rode loper geneuzel toch? Dat sla ik over hoor. Begint pas echt zo rond 2 uur ofzo?quote:Op zondag 22 februari 2015 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan mag het wel wat drukker worden. Gaat over 8 minuten los op Film1
Red Carpet show is toch heerlijk manquote:Op zondag 22 februari 2015 22:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pff ja eerst 3 uur rode loper geneuzel toch? Dat sla ik over hoor. Begint pas echt zo rond 2 uur ofzo?
wat is dar precies leuk aan?quote:
bagger zo het hele topic volquote:
Gewoon beetje aapjes kijkenquote:
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik heb er tenminste nog 1 gezien (TGBH), maar is wel erg weinig.
Aan de andere kant, altijd nog 1 meer dan bij de Gouden Kalveren.
Film1-Première kanaalquote:Op zondag 22 februari 2015 22:38 schreef Kansenjongere het volgende:
Even voor de zekerheid omdat er nu nog alleen reclame is en het om 22:30 zou beginnen, Ziggo zendt de Oscars vannacht toch op kanaal 999 uit? Het zou nogal zonde zijn als ik de hele nacht film1 reclames opneem.
ja zender 999, zo stond het iig in de programmeringquote:Op zondag 22 februari 2015 22:38 schreef Kansenjongere het volgende:
Even voor de zekerheid omdat er nu nog alleen reclame is en het om 22:30 zou beginnen, Ziggo zendt de Oscars vannacht toch op kanaal 999 uit? Het zou nogal zonde zijn als ik de hele nacht film1 reclames opneem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |