abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148707479
quote:
Voor het aankomende, zesde seizoen van ‘The voice of Holland’ vindt er een wissel plaats bij de coaches. Dit najaar ziet de kijker Anouk en Miss Montreal in de bekende draaiende stoelen van de populaire talentshow bij RTL 4, naast Marco Borsato en Ali B. Trijntje Oosterhuis (coach in seizoen 3, 4 en 5) en Ilse DeLange (coach in seizoen 4 en 5) zijn komend jaar volop bezig met andere activiteiten, Trijntje met onder meer het aankomende Eurovisie Songfestival en Ilse met haar internationale carrière met The Common Linnets.

In Nederland hebben tot nu toe Nick & Simon, Angela Groothuizen, VanVelzen, Jeroen van der Boom, Marco Borsato, Trijntje Oosterhuis, Ali B en Ilse DeLange de functie van coach vervuld. Ook in de andere circa 180 landen waar ‘The Voice ‘ te zien is nemen de grootste artiesten in de coachstoelen plaats, zoals Shakira, Pharrell Williams, Gwen Stefani, Usher, Christina Aguilera, Ricky Martin, Sir Tom Jones, Rita Ora, Kylie Minogue, Seal, Will.i.am, Koen Wouters, Nena en Riccardo Cocciante.
Om de eigen carrière met het werk van coach te kunnen combineren vinden er regelmatig wissels plaats.

Erland Galjaard, programmadirecteur RTL Nederland: “Sinds 2010 stemt een miljoenenpubliek af op ‘The voice of Holland’ bij RTL 4. Het programma betekent voor vele kijkers een leuke vrijdagavond maar ook een echte stimulans voor de Nederlandse muziek. Talenten zoals Sharon Doorson, Niels Geusebroek, Sandra van Nieuwland, Julia van der Toorn en O’G3NE kunnen hierin samenwerken en zelfs optreden met nationale en internationale topartiesten. We zijn dan ook heel blij dat we met Anouk en Miss Montreal niet alleen twee geweldige nieuwe coaches mogen verwelkomen, maar ook weer twee vakvrouwen die een voorbeeld zijn voor vele muzikanten en zangers.”

Sinds haar doorbraak in 1997 is singer-songwriter Anouk (39) een van de grootste Nederlandse muzieksterren, met nationale en internationale hits zoals ‘Nobody’s Wife’, ‘Girl’, ‘Three Days In A Row’, ‘Lost’, ‘Modern World’ en ‘Birds’, inmiddels negen studioalbums en talloze prijzen. Het afgelopen seizoen schreef zij de single van ‘The voice of Holland’-finalist Emmaly Brown, ‘Stay Or Go’.
Miss Montreal (30) is eveneens singer-songwriter. In 2008 brak ze bij het grote publiek door met de single ‘Just A Flirt’, waarna hits als ‘Being Alone At Christmas’, ‘Wonderful Days’, ‘Wish I Could’, ‘Hoe’ (met Nielson) en ‘Say Heaven Say Hell’ volgden. Ze bracht tot nu toe vier albums uit en in 2014 won zij de 3FM Award voor beste zangeres.
Leeeeukk *O*
pi_148707769
Nog steeds Marco... :O
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_148707834
Die stotteraar? :') nasty.
  donderdag 15 januari 2015 @ 13:23:19 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_148708117

Wie schrijft toch elke keer die kritiekloze pulp-berichtjes? Names, names names!!!!
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2015 @ 13:40:34 #5
43556 miss_dynastie
pi_148708616
Miss Montreal? Want die heeft al een carrière achter de rug als.... eh? Slechte keuze.
pi_148708732
Ik snap niet zo wat Ali B. daar te zoeken heeft eigenlijk.
pi_148708748
Ilse weg *O*
pi_148709346
Miss Montreal met haar verkrachting van wonderfull deze :r

Hardcore4life :D :')

Gelukkig kijk ik her niet
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_148709694
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ilse weg *O*
En Trijntje *G*
Maar Anouk en Miss Montréal _O-
:')
SOONY
pi_148709901
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:16 schreef DKUp het volgende:

[..]

En Trijntje *G*
Maar Anouk en Miss Montréal _O-
:')
Trijntje ook weg ja *O*
Miss Montreal snap ik ook niet helemaal, ze komt wel ontzettend vaak op televisie, beetje overrated als je het mij vraagt.
Anouk ben ik wel benieuwd naar :)
pi_148709944
Anouk heeft recht van spreken om daar te zitten. Maar Miss Montreal is met alle respect zelf nog een groentje in het vak. Ali B kan zelf niks op zanggebied en heeft daaraast volgens mij de laatste 5 jaar ook niks noemenswaardigs uitgebracht.
pi_148710041
Ik kan beiden wel waarderen. Met Anouk zou het niveau zomaar omhoog kunnen gaan. Denk dat Miss Montreal de Singer-Songwriters er uit weet te pikken. Over het team van Anouk zijn ze er op de FP ook wel uit: Anouk wordt coach The Voice
pi_148714385
Ik schreef het al elders:

quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd of Anouk zichzelf zal blijven, of dat ze daar ook gaat kontlikken, zoals de coaches nu doen bij een auditant.

Miss Montreal en Anouk zijn erg verschillend, leuke toevoegingen. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_148714469
Met Miss Montreal zal het programma ook wel 2 keer zo lang gaan duren zeker?
pi_148714496
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 16:08 schreef Feddd het volgende:
Met Miss Montreal zal het programma ook wel 2 keer zo lang gaan duren zeker?
:D _O-
(she/her)
pi_148741939
Ik hoop dat Marco vs. Anouk een soort van alfa-battle wordt ofzo :9
pi_148743088
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:05 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat Marco vs. Anouk een soort van alfa-battle wordt ofzo :9
Tof ja :D
pi_148751204
quote:
Anouk krijgt vorstelijk betaald voor The Voice

Anouk krijgt flink betaald voor haar baan als coach in The Voice of Holland. Dat zegt RTL 4-baas Erland Galjaard vandaag in het AD. In het verleden heeft Anouk al geroepen dat ze alleen meedoet voor een ‘bloedbedrag’ en dat is er vermoedelijk gekomen. “Anouk gaf aan wat ze wel en niet leuk vond aan The Voice, kwam zelf ook met ideeën en hoe er mogelijk meer ruimte kan zijn voor rock-’n-roll. Ook is gesproken over geld. En toen zei ze ‘ja’. Ze krijgt er genoeg voor betaald.“

The Voice heeft zijn minst bekeken seizoen ooit achter de rug en Anouk moet de kijkcijfers weer een duwtje geven. Toch verwacht Galjaard geen cijfers uit de hoogtijdagen van de talentenjacht. “Je krijgt dat mensen ‘het nu wel zo’n beetje hebben gezien’. Dat is ook niet gek na al die jaren. Met Anouk wilden we altijd nog eens samenwerken. Dit was zo’n moment om het weer te proberen.”

Galjaard is niet bang dat Anouk te uitgesproken is voor The Voice. “Ze is misschien iets wilder dan laten we zeggen Marco Borsato, maar dat gaat niet voor problemen zorgen. Wat de coaches betreft, komt dit dicht bij de ideale samenstelling.”

Anouk heeft zich in het verleden niet mild uitgelaten over The Voice-coaches Ilse DeLange en Marco Borsato. Waar zij nu vertrekt, blijft hij wél van de partij.
Die laatste zin... *gaat popcorn inslaan* _O_

Ik denk dat dit seizoen zomaar een stuk leuker kan zijn dan de afgelopen editie :9
pi_148759445
Prima zet dat Ilse en Trijntje vervangen worden.

Alleen ben ik ook wel een beetje Marco moe.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_148799523
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:01 schreef roos85 het volgende:

Alleen ben ik ook wel een beetje Marco moe.
Dat voor mij.

Kan het niet meer zien, en zijn grappen en gekwijl heb ik nooit leuk gevonden. -O-

Gister zat ik Voice UK te kijken en wat een verschil. Niet achteraf roepen dat ze spijt hebben dat ze niet op de knop gedrukt hebben, en nog meer dingen. Zoveel professioneler en leuker om te kijken. Niet 100 keer horen dat ze geraakt zijn :')
Die Hollandse kneuterigheid :') Ik hoop echt dat Anouk niet ook ineens meegaat daarin, en gewoon haar Haagse mening durft te ventileren.
pi_153838111
De stoelopstelling zal zijn (vlnr): Anouk - Ali B - Miss Montreal - Marco Borsato
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')