Die ken ik niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:29 schreef DroogDok het volgende:
Rowling was toch een site begonnen waar fans zelf de verhalen verder konden uitbouwen?
Die bedoel ik inderdaad. Dacht dat het de bedoeling was dat "het publiek" daar verhalen in kon sturen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
ik ken wel pottermore. Daar schrijft ze zelf ook af en toe nog weleens wat op.
Geboortedatum 20-09-1989quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My salvation lies in your love..
Nee volgens mij niet. Ik lees weleens wat ze schrijft maar doe verder eigenlijk niks op die site. Maar volgens mij kun je er ook allerlei spelletjes doen enzo. En je kunt doormiddel van tekeningen waar je dingen moet zoeken heel de boeken doorgaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die bedoel ik inderdaad. Dacht dat het de bedoeling was dat "het publiek" daar verhalen in kon sturen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:33 schreef BananaPancake het volgende:
echt, dat is wel heel tof, Zeker wel een goed punt voor gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
6,5quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
echt, dat is wel heel tof, Zeker wel een goed punt voor gehaald
ik zat op harry potter freakz.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:38 schreef JACM het volgende:
Laatste boek komt uit 2007, wat gaat de tijd snel
Heerlijke tijd op Mugglenet met al die theorieën toen.
Oh verrek dat was jij ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had een Dobby hond in de opvang
[ afbeelding ]
Ik!quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:38 schreef DroogDok het volgende:
Wie heeft er al een Harry Potter tour gedaan?
http://www.touringscotland.co.uk/themed-tours/harry-potter-tours/
http://www.getyourguide.c(...)-potter-tour-t44652/
Ja, niet zo goed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh verrek dat was jij ja.
Hoe is het nu met Dobby?
Had gehoopt dat er al iets beter nieuws wasquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, niet zo goed.
Ze is heel erg ziek, waarschijnlijk chronisch. Bleek ook niet gesteriliseerd te zijn. Er is zoveel mis gegaan met die hond.
Ze is onder behandeling iig, en nog vol leven. Ik heb laatst met haar, haar baasje en mijn hond op konijnen gejaagd in het park.
Beide honden aan de lijn en dan gaan, supertof.
Ja, ze is echt fantastisch.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Had gehoopt dat er al iets beter nieuws was
Ze is zo leuk he,
Het is echt net Dobby met die oortjes enzoquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ze is echt fantastisch.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Toen was ze net ontsnapt geweest.Ze had in vieze dingen liggen rollen en een kat opgejaagd in de tuin van de achterburen.
En toen kwam ze zo onschuldig de straat weer oplopen. Al kwispelend.
God, ik schiet weer helemaal vol als ik naar die foto kijk. Ze is zo'n schatje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het is echt net Dobby met die oortjes enzo![]()
Maar die heeft een leuke tijd gehad toen
Haal haar terugquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
God, ik schiet weer helemaal vol als ik naar die foto kijk. Ze is zo'n schatje.
jawel joh.quote:
The Hitchhikers Guide to the Galaxy telt niet zeker?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
jawel joh.
Maar anyhow.
Al andere films gezien van Alan Rickman?
Sweeney Todd. Daar zingt ie ook nogquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
jawel joh.
Maar anyhow.
Al andere films gezien van Alan Rickman?
Mwa zijn stem doet mee dat is al heel watquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
The Hitchhikers Guide to the Galaxy telt niet zeker?
Ja en dat samen met Johnny deppquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:49 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Sweeney Todd. Daar zingt ie ook nog
Nou hè, maar we raken weer off topic!quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mwa zijn stem doet mee dat is al heel wat
[..]
Ja en dat samen met Johnny depp
Hahahaha, ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mwa zijn stem doet mee dat is al heel wat
[..]
Ja en dat samen met Johnny depp
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:51 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nou hè, maar we raken weer off topic!
ja zijn we schijnbaar erg goed inquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:51 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nou hè, maar we raken weer off topic!
*steekt hand opquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja zijn we schijnbaar erg goed in
Goed dan.
Wie had er net als ik een grotere hekel aan omber als aan Voldemort?
Uhuquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja zijn we schijnbaar erg goed in
Goed dan.
Wie had er net als ik een grotere hekel aan omber als aan Voldemort?
Ik had juist heel veel medelijden met Draco.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:55 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
UhuIk had ook niet echt een hekel aan Voldemort ofzo. Natuurlijk moet ie verslagen worden dat wel, maar ik vond bijna al die slechteriken in HP wel likable ofzo
Met uitzondering dus van die troela Umbridge.
edit: oh en Draco op het eind. Die wilde ik ook gewoon stompen.
hahahahquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die vrouw echt brrr
kill it with fire!!!
[ afbeelding ]
Ohja helemaal op het eind zeker! In de eerste films was ie nog schattig. Daartussen not so much..quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik had juist heel veel medelijden met Draco.
Nee, precies.. voor de rest was het natuurlijk gewoon een arrogant verwend snotjongquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:58 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ohja helemaal op het eind zeker! In de eerste films was ie nog schattig. Daartussen not so much..
Oh zo jong nog hequote:Op donderdag 15 januari 2015 12:59 schreef BananaPancake het volgende:
[ afbeelding ]
Haha kijk dit dan
Dit is deel 1 waar ze voor straf het bos in moeten tochquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:59 schreef BananaPancake het volgende:
[ afbeelding ]
Haha kijk dit dan
Ik was een tikkeltje verliefd op m in de eerste twee films.quote:
Ja Hagrid loopt dan naast m volgens mij!quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit is deel 1 waar ze voor straf het bos in moeten toch
Ik welquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:09 schreef Lonaa het volgende:
Zijn jullie ook allemaal ergens halverwege alle boeken overgegaan op het Engels?
Ik vanaf deel 5.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik welik weet niet meer wanneer. Kan me nog wel herinneren dat ik het laatste deel op vakantie gekocht en gelezen heb.
En ik heb ondertussen 3x de boeken gekocht![]()
Nederlandstalig, Engelstalig en afgelopen december de Engelstalige eBooks via Pottermore.
Alle Nederlandstalige heb ik in hardcover, de Engelse fysieke boeken heb ik in 3 verschillende formaten. en die ga ik nog een keer vervangen voor een compleet nieuwe set. Ooit. Als ik het geld er voor over heb om wéér die boeken te kopen. En het een mooie uitgave is.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik mis geloof ik nog steeds deel 4. En ik heb echt een allegaartje.
Deel 1 ned. hardcover, 2 ook. 3 paperback in ned. 4 mis ik dus. 5 en 6 in het Engels, met de kinderomslag, en 7 de volwassen versie in het Engels
Deel 1 werd mij voorgelezen in groep 8. Ik heb ze allemaal in het Nederlands gelezen, omdat die boeken nu eenmaal gekocht werden bij ons thuis. Zou ze allemaal nog wel willen herlezen in het Engels. Inmiddels lees ik namelijk nooit meer Nederlandse boekenquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik mis geloof ik nog steeds deel 4. En ik heb echt een allegaartje.
Deel 1 ned. hardcover, 2 ook. 3 paperback in ned. 4 mis ik dus. 5 en 6 in het Engels, met de kinderomslag, en 7 de volwassen versie in het Engels
Ik eignelijk nog steeds bijna alleen maar Nederlandstalig, maar ik wilde destijds niet meer wachten op de Nederlandse versie, maar gelijk de Engelse lezen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:14 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Deel 1 werd mij voorgelezen in groep 8. Ik heb ze allemaal in het Nederlands gelezen, omdat die boeken nu eenmaal gekocht werden bij ons thuis. Zou ze allemaal nog wel willen herlezen in het Engels. Inmiddels lees ik namelijk nooit meer Nederlandse boeken
ah zo. Wij hebben wel steeds gewoon gewacht ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik eignelijk nog steeds bijna alleen maar Nederlandstalig, maar ik wilde destijds niet meer wachten op de Nederlandse versie, maar gelijk de Engelse lezen.
Is dat al officieel ja?quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:18 schreef Woestijnvos het volgende:
Volgend jaar verschijnt de eerste film van een nieuwe spin-off trilogy.
Dit is een mooie setquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Alle Nederlandstalige heb ik in hardcover, de Engelse fysieke boeken heb ik in 3 verschillende formaten. en die ga ik nog een keer vervangen voor een compleet nieuwe set. Ooit. Als ik het geld er voor over heb om wéér die boeken te kopen. En het een mooie uitgave is.
Ooit.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dit is een mooie set
https://www.bruna.nl/enge(...)3r07DqCbsaAsDj8P8HAQ
Ik ga er gewoon niet aan denken wat heel die verzameling me al gekost heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik heb ook nog een andere gezien, maar ik vind het nu te veel geld
Sowieso kan ik de stap geestelijk nog niet zetten, als ik objectief bekijk hoeveel geld Harry me al gekost heeft
Nope. Wel gelezen geloof ik maar geleend van de bieb destijds.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ik heb Alles in het nederlands gekocht. Omdat ik de eerste ook al in het Nederlands had. Ik heb alle nederlandse paperbacks en ik moet nog 1 hardcover dan heb ik die ook compleet.
Ik wil voor de Engelse een hardcover box kopen.
Hebben jullie ook al die extra boekjes. quidditch, fantastic beast and where to find them en The tales of Beedle the bard?
http://www.bol.com/nl/p/h(...)et/1001004005452597/quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon niet aan denken wat heel die verzameling me al gekost heeft.
gelukkig krijg ik ook altijd veel cadeau.
Welke had je nog meer gezien?
Jup. Deze dan niet tweetaligquote:Hebben jullie ook al die extra boekjes. quidditch, fantastic beast and where to find them en The tales of Beedle the bard?
Ah staan daar plaatjes bij op de voorkant?quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/h(...)et/1001004005452597/
Deze. De afbeelding is niet correct, want ik heb 'm in het echt gezien en de box eromheen is mooi dieprood
[..]
Jup. Deze dan niet tweetalig
Hij heeft ook al zo'n grandioze stem,quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:57 schreef miss_sly het volgende:
Ik luister nu de audiobooks voorgelezen door Stephen FryeZo geweldig, hij leest ook echt goed voor.
Ik wacht het nog even af denk ik ^^ Er zijn al echt zoveel vand at soort aankondigingen gedaan ook over boeken enzo.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:04 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Lijkt van wel.
http://www.independent.co(...)trilogy-9798338.html
Bestaat dat nog?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:38 schreef JACM het volgende:
Laatste boek komt uit 2007, wat gaat de tijd snel
Heerlijke tijd op Mugglenet met al die theorieën toen.
Zo ja echt uren ben ik bezig geweest om allerlei theorieën te bedenken haha.quote:Op zondag 18 januari 2015 09:20 schreef Biancavia het volgende:
Oh ja, wat was dat toen leuk! Al die theorieën, het wachten tot een nieuw boek uitkwam en dat dat stiekem al vrijdagavond net voor sluitingstijd hier in de plaatselijke boekhandel mogen kopen, terwijl het officieel pas de dag erop verkocht mocht worden.
Ik ben begonnen met lezen na het zien van de eerste bioscoopfilm. Toen echt binnen twee weken deel 1 t/m 4 gekocht en gelezen.
Daarna steeds eerst de Engelse versie zodra die uitkwam en dan ook nog de Nederlandse.
De films waren ook tof.
Maar de discussies en theorieën op mugglenet enzo over wat er nog zou gaan gebeuren toen de laatste delen nog uit moesten komen, ja, dat was echt het allerleukste. Leuk dat we dat mee hebben kunnen maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |