abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148945348
Sinds gister doe ik ook aan crowdfunding, eerste project bruidsmode zaak.

Die van de supermarkt zie ik niet zo zitten, teveel aannames.
pi_148945773
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:19 schreef MSR het volgende:
Nieuwe:

http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=9289

8% 60 maanden supermarkt
Wat mij betreft ziet het er wel goed uit. Tuurlijk, aannames en geen garanties maar dat is natuurlijk altijd. De broers hebben een goede ervaring, niet alleen m.b.t. de branch maar ook m.b.t. de lokatie. Ze hebben het netjes uitgewerkt. Ik pak hem mee.
  donderdag 22 januari 2015 @ 15:48:03 #179
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_148946036
Zeer uitgebreid toegelicht inderdaad, komt goed over.

Exclusiviteit van groente/fruit en vleeswaren is natuurlijk ook positief, maar toch: de ah ernaast zal dit toch ook verkopen, dus hoezo exclusiviteit?

13 jaar ervaring is natuurlijk ook goed. Graydon rating kan beter en bkr score is G (gemiddeld). Ik denk er nog even over na.
pi_148946779
Ondanks het goede verhaal pak ik hem niet mee, onderbuikgevoel misschien. :)
pi_148947112
Ik doe hem niet. Ze verwachten de omzet te verdubbelen. Dat is een flinke aanname. Worst case scenario wijkt maar 8% omzet af van best case. Wie dat ondernemingsplan heeft gemaakt...pfff. De financiering gaat helemaal op aan verbouwingskosten. Dat biedt weinig zekerheid. Huurdersinvesteringen hebben geen waarde dus dat eigen vermogen kun je gelijk wel wegstrepen. En geen info over resultaat afgelopen jaren. Dat doen we dus maar even niet
pi_148947174
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:18 schreef Justme7005 het volgende:
Ik doe hem niet. Ze verwachten de omzet te verdubbelen. Dat is een flinke aanname. Worst case scenario wijkt maar 8% omzet af van best case. Wie dat ondernemingsplan heeft gemaakt...pfff. De financiering gaat helemaal op aan verbouwingskosten. Dat biedt weinig zekerheid. Huurdersinvesteringen hebben geen waarde dus dat eigen vermogen kun je gelijk wel wegstrepen. En geen info over resultaat afgelopen jaren. Dat doen we dus maar even niet
Ik vond inderdaad de omzetstijging ook wat rooskleurig. Zie dat bedrag niet zo 1-2-3 gebeuren.
pi_148950487
Welkom twee nieuwe “experts” ;) . Die omzet stijging is inderdaad fors, echter de verkoopvloeroppervlakte stijgt met 125% en de openingsuren stijgen ook dus dat zet het weer enigszins in perspectief.
pi_148952250
Wauw, 1 dag op het forum en nu al expert :)
pi_148952499
Na de vers supermarkt nog eens gelezen te hebben ook maar een bedragje erin gegooid
Ceterum censeo Teevum et Opsteltus esse delendam
pi_148953026
Ben lid geworden vanwege geldvoorelkaar.nl

"* PM of DM je mailadres naar Tha_Duck als je een mailtje wil als er een nieuw project op geldvoorelkaar staat."

Ok, doe ik..

"Je moet minimaal 7 dagen geregistreerd zijn op FOK!, én 10 reacties geplaatst hebben op het forum, voordat je berichten kunt versturen met het PM-systeem. Je bent nog maar 0,0 dagen lid en hebt tot nu toe 0 reacties geplaatst. Deze beperking kunnen we niet opheffen."

Oh.. nou hier dan mijn eerste bericht ;)
pi_148953244
Hoi meelezertje, ik ben ook net 1 dag lid. Vind het wel leuk hier ff van gedachten te wisselen over de projecten
pi_148953747
Ook hoi! Net zo nieuw hier. :)
pi_148954249
alle nieuwelingen hun contributie al betaald? :)
pi_148956118
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:19 schreef meelezertje het volgende:
Oh.. nou hier dan mijn eerste bericht
Als je hem ff quote zal hij je vast een bericht sturen met het mailadres waar je even de jouwe heen moet sturen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_148960965
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:55 schreef bleyenburg het volgende:
alle nieuwelingen hun contributie al betaald? :)
haha inderdaad. het wordt hier steeds gezelliger :)

de groei van GVE -> Crowdfunding zie je ook hier terug!
pi_148969916
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:19 schreef meelezertje het volgende:
Ben lid geworden vanwege geldvoorelkaar.nl

"* PM of DM je mailadres naar Tha_Duck als je een mailtje wil als er een nieuw project op geldvoorelkaar staat."

Ok, doe ik..

"Je moet minimaal 7 dagen geregistreerd zijn op FOK!, én 10 reacties geplaatst hebben op het forum, voordat je berichten kunt versturen met het PM-systeem. Je bent nog maar 0,0 dagen lid en hebt tot nu toe 0 reacties geplaatst. Deze beperking kunnen we niet opheffen."

Oh.. nou hier dan mijn eerste bericht ;)
Hier ook nog 4 :{ Nu nog 3!

Welkom
pi_148972557
Nieuw KOM-project: Brownies en DownieS Arnhem
pi_148972803
nieuwe op GvE vind ik dramatisch
pi_148973071
Tja, mengvorm van paardenfokkerij en zorgboederij. 28k eigen vermogen na bijna 10 jaar ondernemen is ook niet veel. De 6% rente trouwens ook niet. Ik sla ff over denk ik
pi_148973107
quote:
Deze pak ik mee, goed verhaal m.i. en ook enige gunfactor
pi_148973463
Dit is weer eentje pur gebaseerd op gunfactor. Daar heb ik iic en brownies&adonis al voor lopen. Als deze vanavond nog open sta gooi ik er wel wat in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')