Er staat ook in het nieuwe project dat die oude in keer wordt uitgekeerd. Goed nieuws dus. Zal alleen gve eens mailen waarom ik die mail niet heb gehad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had 800,- in HIN, ik zag het mailtje en toen kneep ik hem wel ff maar toen ik het las was het
Waarom niet? Die rente pakt zo bij alle projecten uit. Of bedoel je dat niet?quote:
Ik zag eerst die mail dus ik dacht oh oh wat zal dat zijn...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:08 schreef crowd_funder het volgende:
[..]
Er staat ook in het nieuwe project dat die oude in keer wordt uitgekeerd. Goed nieuws dus. Zal alleen gve eens mailen waarom ik die mail niet heb gehad.
Ik ook 500. En doe deze ook weerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:21 schreef ptr_83 het volgende:
Interessant! Ik zat (zit) voor 500 euro in HIN. Hier ook maar weer 500 in
Niet veel alleen bij kom is hoofdelijke aansprakelijkheid niet standaard. Daartegen geven ze meer financiële informatie en staat de effectieve rente op de sitequote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:35 schreef Miniem het volgende:
Er werd me hier als beginner GVE aangeraden, maar is het ook aan te raden om bij KOM te investeren?
Wat zijn de verschillen?
Fee is 0,9 bij beide.
Hoofdelijke aansprakelijkheid?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:43 schreef Goesten het volgende:
[..]
Niet veel alleen bij kom is hoofdelijke aansprakelijkheid niet standaard. Daartegen geven ze meer financiële informatie en staat de effectieve rente op de site
Daarvoor bestaat zoiets als googlequote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoofdelijke aansprakelijkheid?
Sorry, ik weet niet wat het inhoudt
Echt héél leuk om te lezen. Nog geen drie jaar geleden en wat zaten ze er naast! Maar er hoeft natuurlijk maar een groot project zoals van oord goed mis te gaan en dan krijg je een partij negatieve publiciteit. Als ik naar de hoogte van de inleg kijk vandaag, en dat zullen veel particuliere zijn, dan snappen ben ik bang een hoop mensen de risico's niet helemaal.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:19 schreef M.anoniem het volgende:
Artikeltje uit 2012: http://www.frankwatching.(...)edragen-liefhebbers/
Bij het kopje "Voor de liefhebber" blijkt maar weer dat sommige hoogleraren en andere geleerden nog wel wat bijscholing kunnen gebruiken.
Ik geef toe dat ik ook in Oord verzekeringen heb geïnvesteerd en mijn maximum bovengrens voor een investering vandaag met ¤100,- omhoog getrokken heb. De rente is 0,5% lager dan de door mij nagestreefde 8%, maar beide ratings zijn in orde. Daarnaast geef ik toe dat ik de resultaten uit het verleden indrukwekkend vind.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:30 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Echt héél leuk om te lezen. Nog geen drie jaar geleden en wat zaten ze er naast! Maar er hoeft natuurlijk maar een groot project zoals van oord goed mis te gaan en dan krijg je een partij negatieve publiciteit. Als ik naar de hoogte van de inleg kijk vandaag, en dat zullen veel particuliere zijn, dan snappen ben ik bang een hoop mensen de risico's niet helemaal.
Dan kun je aan 80% van de projecten niet meedoen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:14 schreef Makrolon het volgende:
Ik sla van oord over. Heb voor mezelf besloten dat 60 mnd echt te lang is.
Zelfde hier. Op de max. bovengrens na dan, die heb ik niet gesteld. Hoogste investering tot nu toe is Eur 1.000,- maar verwacht hier niet snel overheen te gaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik ook in Oord verzekeringen heb geïnvesteerd en mijn maximum bovengrens voor een investering vandaag met ¤100,- omhoog getrokken heb. De rente is 0,5% lager dan de door mij nagestreefde 8%, maar beide ratings zijn in orde. Daarnaast geef ik toe dat ik de resultaten uit het verleden indrukwekkend vind.
Natuurlijk alles goed lezen op beide websites. Maar ik investeer bij beide. Ik vind ze allebei goed en betrouwbaar en beide sites hebben goede projecten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:35 schreef Miniem het volgende:
Er werd me hier als beginner GVE aangeraden, maar is het ook aan te raden om bij KOM te investeren?
Wat zijn de verschillen?
Fee is 0,9 bij beide.
Welke bedoel je? Dat wat een koerswijziging genoemd wordt, terwijl in 2009 HIN en het call center failliet zijn gegaan (of laten gaan) of de goede verkoop die er gedaan is en de verplichtingen m.b.t. de lening zijn nagekomen? M.b.t. het laatste konden ze eigenlijk niet anders. Hij is trouwens nagenoeg vol. Super resultaat hoor, dat meen ik echt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:56 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Daarnaast geef ik toe dat ik de resultaten uit het verleden indrukwekkend vind.
Die is niet goed snik! Of het is een kennis ofzo.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:09 schreef M.anoniem het volgende:
Investeerder 15615 heeft er zin in. 25K bij van Oord
Dit lijkt mij een retorische vraag.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:31 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Dat wat een koerswijziging genoemd wordt, terwijl in 2009 HIN en het call center failliet zijn gegaan (of laten gaan) of de goede verkoop die er gedaan is en de verplichtingen m.b.t. de lening zijn nagekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |