Same here, zit in het gebied mogelijk een sneeuwdek, morgen, als ik goed kijk, mag ik naar het gebied 5 cm of meerquote:Op zondag 18 januari 2015 13:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ah, opwekkend. Mijn werk bevindt zich in het "mogelijk meer dan 5 cm sneeuw"-gebied.
Ja. 4 graden hier en het motregent. Druilerig.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:46 schreef Skwish het volgende:
Wat een zeikweer. Typisch weer op een zondag
Heerlijk weer om met de houtkachel aan schaatsen te kijkenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:46 schreef Skwish het volgende:
De hele week alquote:Op zondag 18 januari 2015 15:46 schreef Skwish het volgende:
Voorspelling was sowieso al dat het vnl 's avonds of in de nacht zou vallen en dan eigenlijk alleen in een strook vanuit het midden naar het oosten en noorden. Dus wellicht kun je morgenochtend tevreden zijnquote:Op zondag 18 januari 2015 18:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
Nou, qua sneeuw zijn we hier weer dood gemaakt met een blije mus, zie ik wel.![]()
De hele dag regen.
Sneeuw is in Nederland vrijwel altijd een precaire situatie.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Voorspelling was sowieso al dat het vnl 's avonds of in de nacht zou vallen en dan eigenlijk alleen in een strook vanuit het midden naar het oosten en noorden. Dus wellicht kun je morgenochtend tevreden zijn
ook een lullige manier om erachter te komen dat je niet in drenthe woontquote:Op zondag 18 januari 2015 21:05 schreef MaLo het volgende:
Volgens buienradar zou het momenteel in Drenthe moeten sneeuwen.
En blijft het liggen?quote:Op zondag 18 januari 2015 21:10 schreef Snowballed het volgende:
Warempel snilt het nu hier... 15km ten oosten van Groningen![]()
Nee.. het vriest ook niet...quote:Op zondag 18 januari 2015 21:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
En blijft het liggen?
Hier in Twente nog helemaal nietsch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |