oke ik vergeef je bij dezequote:Op donderdag 15 januari 2015 16:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, deed het gister nog.
Denk gewoon down gehaald, je wil niet weten hoeveel haat post ze kregen.
Die man in dat blauwe shirtquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
"I want him fired.."
En dat wijf![]()
![]()
Naja ze zijn toch al afgestraft, en terecht.
Ik vind dat die bezorger de enige is die zich volwassen gedraagd... doet ie echt netjes nog.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Die man in dat blauwe shirtHad zijn tanden er uit geslagen als hij zo onbeschoft zou praten.
Klopt, maar ze verdienen het wel om door iemand afgerost te worden. Liefst een bende pizzabezorgersquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat die bezorger de enige is die zich volwassen gedraagd... doet ie echt netjes nog.
Als hij zou gaan slaan dan is hij zelf de lul natuurlijk.
Heb net sms gestuurd naar boko haram.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Klopt, maar ze verdienen het wel om door iemand afgerost te worden. Liefst een bende pizzabezorgers
Of die, die doen het met plezier.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb net sms gestuurd naar boko haram.
Jah met poep enzo bah 2008 beldequote:Op donderdag 15 januari 2015 18:35 schreef NotYou het volgende:
Maar heb je die 2 vrouwen met een beker dan al gezien TS? Vies joh!
Wat had 2008 te zeggen dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jah met poep enzo bah 2008 belde
En daarvoor belde het?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
2 girls one cup was toch van toen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |