Waarom zon kutreactie manquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:41 schreef nattermann het volgende:
Maar wat wil je nu precies? Dat iedereen zegt: aah inderdaad, goed opgemerkt TS? Facebook volspammen?
of is het gewoon een ordinair KLB-topic?
Dan kickt een mod het maar naar KLB, maakt mij niet uit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:41 schreef nattermann het volgende:
Maar wat wil je nu precies? Dat iedereen zegt: aah inderdaad, goed opgemerkt TS? Facebook volspammen?
of is het gewoon een ordinair KLB-topic?
Oké, bedankt voor het bekendmaken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dan kickt een mod het maar naar KLB, maakt mij niet uit.
Maar even bekendmaken, dit is toch wel tuig
quote:I bought a car last week and it still has pepperonis in my glove box. Can I exchange it for a car with just cheese.
?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe zelf normaal. Ga je ff druk maken over de slachtpartij in Mali Nigeria in plaats van een typische FB-dramaqueen/aandachtshoer te zijn.
Nope. Hoewel, zal me niet verbazen als het gaat gebeuren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
?
Vind het altijd wel mooi om te zien hoe het internet in actie kan komen. TS, zamelen ze al geld in voor de gedupeerde?
Aha. Dat was dus Boko Haram.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet, weet enkel dat er in Afrika een heleboel mensen tegelijkertijd zijn gedood vlak na de aanslagen in Parijs. Meer weet ik niet want ik heb het niet zien langskomen in het nieuws.
Iddquote:Op donderdag 15 januari 2015 07:44 schreef de_boswachter het volgende:
Eens met TS. Wat ben je dan voor een misselijkmakend figuur als je iemand die gewoon z'n werk doet gaat treiteren voor je eigen gewin op internet.
Hopelijk sterven ze aan vetzucht
Ooit van hoofdletters en interpunctie gehoord negatieve azijnpisser ?quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:22 schreef sturmpie het volgende:
ooh wat erg
frankrijk is het beu en stuurt een vliegdekschip naar de perzische golf om IS te bombarderen
20 dollar
oefenpopquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit van hoofdletters en interpunctie gehoord negatieve azijnpisser ?
Nee, deed het gister nog.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:59 schreef Roces18 het volgende:
die facebookpagina doet het niet?
wtf
probeer je me te naaien
oke ik vergeef je bij dezequote:Op donderdag 15 januari 2015 16:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, deed het gister nog.
Denk gewoon down gehaald, je wil niet weten hoeveel haat post ze kregen.
Die man in dat blauwe shirtquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
"I want him fired.."
En dat wijf![]()
![]()
Naja ze zijn toch al afgestraft, en terecht.
Ik vind dat die bezorger de enige is die zich volwassen gedraagd... doet ie echt netjes nog.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Die man in dat blauwe shirtHad zijn tanden er uit geslagen als hij zo onbeschoft zou praten.
Klopt, maar ze verdienen het wel om door iemand afgerost te worden. Liefst een bende pizzabezorgersquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat die bezorger de enige is die zich volwassen gedraagd... doet ie echt netjes nog.
Als hij zou gaan slaan dan is hij zelf de lul natuurlijk.
Heb net sms gestuurd naar boko haram.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Klopt, maar ze verdienen het wel om door iemand afgerost te worden. Liefst een bende pizzabezorgers
Of die, die doen het met plezier.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb net sms gestuurd naar boko haram.
Jah met poep enzo bah 2008 beldequote:Op donderdag 15 januari 2015 18:35 schreef NotYou het volgende:
Maar heb je die 2 vrouwen met een beker dan al gezien TS? Vies joh!
Wat had 2008 te zeggen dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jah met poep enzo bah 2008 belde
En daarvoor belde het?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
2 girls one cup was toch van toen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |